Re: Kwarantanna!!! :)

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kwarantanna!!! :)
From: XL <i...@g...pl>
Date: 16 Mar 2020 22:30:24 GMT

<m...@g...com> wrote:
> Kwarantanna
>
> Tak, pojawił się strach.
> Tak, pojawiła się izolacja.
> Tak, pojawiły się zakupy w panice.
> Tak, pojawiła się choroba.
> Tak, pojawiła się nawet śmierć,
> Ale
> Mówią że w Wuhan po wielu latach hałasu
> Można znowu usłyszeć śpiew ptaków
> Mówią że po kilku tygodniach ciszy
> Nieba nie zasłania dym
> Jest błękitne i szare i czyste.
> Mówią że na ulicach Asyżu
> Ludzie śpiewają do siebie
> przez opustoszałe place,
> [...]

Stan wojenny. Zima, trzaskający mróz. Do obuwniczego ,,rzucili"
BUTY!!!
Byłam trzydziesta w kolejce, w dziewiątym miesiącu ciąży. Potrzebowałam
luźniejszych kozaków, bo nogi mi puchły.
Otwarto drzwi sklepu i wystawiono przed nie metalową ławę-ladę, zapierając
jej końce o ścianę. W tym momencie milczący tłum runął, zatrzymując się na
niej, depcząc lub porywając ze sobą tych, którzy nie zdążyli zrobić kroku
równocześnie z nim. Czyli mnie. Ostatkiem sił wyrwałam siebie i swoj brzuch
z tej czarnej ludzkiej masy. Przerażona nie wiem, czym bardziej - o
dziecko, czy o ich człowieczeństwo.
Komuna robiła z ludzi MIĘSO,

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: