Re: L'Oreal ReFinish i Renoviste

Data: 2007-11-23 15:34:59
Temat: Re: L'Oreal ReFinish i Renoviste
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl>

> że się wetnę. zna ktoś peeling enzymatyczny czy inny chemiczny, który
> DZIAŁA jakkolwiek?

z polki sklepowej cudow sie nie spodziewaj. Nie mozna walnac duzego stezenia
tlumowi, bo sie to zle pokonczy. Idz do kosmetyczki na taki peeling, a nawet
do dermatologa- oni maja pozwolenie na wieksze stezenia. Ja chodze do
kosmetyczki. Na efekt czeka sie nieco dluzej niz po np mikrodermabrazji, ale
jest widoczny. Ja mam tlusta cere i widze, ze mi sie reguluje wydzielania
tluszczu po takich kwasach. Na wiosne mialam seryjke kwasowa (5 wizyt) teraz
jestem juz po 2 i buzke mam sliczna ;)

i.