Re: LAZIENKA - podyskutujmy

Data: 2010-06-17 12:43:32
Temat: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:60b5.00000d43.4c1a00e6@newsgate.onet.pl...
> I u mnie będzie ten sam wymieniony przez Ciebie zestaw sprzetów, jedynie
> pralka jeszcze nie kupiona docelowa/nowa, a planuje taka plytsza np 39-45
> cm

Ja trochę szukałem i znalazłem Whirpoola o głębokości 33 cm. Doskonale
sprawdził się w łazience o wymiarach 170x210 cm.

.

> Beda trzy punkty, tradycyjne, czyli 2x siwecowa w lustrze i duzy gwint w
> suficie.

Ja poszalałem i zrobiłem sufit podwieszany, a w nim 5 halogenków. Nie
zajmowały miejca otwieranym drzwiczkom pawlacza, a dawały idealne światło do
modelowania włosów.

> [...]
> zarowkami.
> Dalej ta dluga sciana 250 cm wolna, i w narozniku prawym, ale juz na
> krotkiej
> 150cm scianie dolnopluk wc.
> Plus minus w polowie krotkiej sciany zaraz za wc scianka pionowa do
> sufitu,
> cienka na 8-12cm ma stworzyc szafe/wneke dla pralki - i nad pralka
> szafki - na
> pierdoly typu kosmetyki, chemia i moze reczniki, widro, mopy bez kija (kij
> obok pralki) a calosc tej zneki zamknieta albo drzwiczkami albo roletką

Zastanów się, ile miejsca potrzebujesz aby wygodnie korzystać z wc. Jeśli
masz 250 cm ścianę, to po odliczeniu wanny (standardowo 70 cm) i umywalki
(50 cm wystarczy), zostaje Ci 130 cm. Jest to wystarczająco dużo miejsca
wstawić kompakt wc (chyba 70 cm) i w miarę wygodnie z niego korzystać. A
więc chyba nie trzeba kombinować ze zwężaną wanną.

Inny pomysł to obrócenie muszli tak, by była bokiem do umywalki, czyli na
muszla na długiej ścianie, czyli 150 centymetrów miejsca na muszlę i dostęp
do niej. Zyskujesz tym samym trochę miejsca wokół umywalki i z boku muszli.
Pralka i wnęka chyba bez zmian.

Ja miałem w bloku łazienkę 210x170 cm z drzwiami na krótszej ścianie, przy
czym kompakt wc i pralka stały naprzeciw siebie, zaraz przy wejściu. Za wc
po prawej umywalka 50 cm i wanna prostokątna 140 cm z parawanem. Nad
umywalką na całej długości łazienki wielki pawlacz, a między pralką i wanną
solidna szafka "słupek" z wbudowanym koszem na bieliznę i trzema półkami na
proszki i kosmetyki. Nad pralką grzejnik (suszarka elektryczna). W nogach
wanny, za umywalką i za wc zabudowa karton-gipsowa mieszcząca wszystkie
instalacje i tworząca wygodną półkę - podłoga miała więc szerokość ok. 155
cm.
Aby znaleźć miejsce na kosmetyki wykułem dziurę w ścianie z cegły i
wstawiłem małą szafkę, której tył znalazł się w przedpokoju, pod licznikem
gazowym :).

Pozdrawiam,
Druid29