LCD czy plazma np 42cale

1. Data: 2008-12-27 16:47:14

Temat: LCD czy plazma np 42cale
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się czy nie wykorzystać obniżek na koniec roku i juz nie kupić
do nowego domu TV.
Ale postep jest bardzo szybki, nawet już nie wiem o wszystkich nowinkach i
co wybrać? Jakies HD itd :)
LCD czy plazma bo słyszałęm że to dużo prądu bierze?

2. Data: 2008-12-27 21:14:38

Temat: Re: LCD czy plazma np 42cale
Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Rafał wrote:
> [...]
> nowinkach i co wybrać? Jakies HD itd :)
> LCD czy plazma bo słyszałęm że to dużo prądu bierze?

a czytales czy tylko slyszales? Jak slepy jestes to moze lepiej Radio :)?

W internecie masz tyle artykulow ze glowa boli. Nawet nie podales jakie masz
zrodlo sygnalu.

Jak koniecznie chcesz wydac kase a nie wiesz po co Ci to to moze poczekaj na
LED.

3. Data: 2008-12-28 07:07:13

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Ja trochę nie w temacie, ale proponuję wstrzymać się z kupnem i nie ufać do
końca promocjom typu "wietrzenie magazynów". Rozmawiałem kilka dni temu z
pracownikiem jednego z dużych sklepów sieciowych z rtv i agd. Powiedział, że
to co się sprzedaje na takich promocjach, to z reguły sprzęt, który wraca od
klienta albo leżaki magazynowe, albo zwroty z serwisu. Jednym słowem,
wszystko, co nie jest do końca sprawne i/lub nowe.

Pozdrawiam,
/\/\\/\/

4. Data: 2008-12-28 09:31:13

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie chce kupic z wyprzedaży tylko model który mi sie spodoba na internecie z
opisu itd
a co do sygnału - to nowy dom wiec bedzie jakaś cyfra plus antena zwykła na
dachu

5. Data: 2008-12-28 10:30:21

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał wrote:
> nie chce kupic z wyprzedaży tylko model który mi sie spodoba na
> internecie z opisu itd
> a co do sygnału - to nowy dom wiec bedzie jakaś cyfra plus antena
> zwykła na dachu

sygnał czyli czy HD czy SD
ale ponieważ żyjemy w PL to lepiej kupić Plazme i poczytać nt dbania o nią
bo pomimo iz nowe plazmy są odporne na efekt pamięci - to jednak coś tam
może zostać

6. Data: 2008-12-28 16:31:11

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Troszke poczytałem bo jak zawsze w elektronice - producenci prześcigają sie
w nowościach a każdy model ma to a nie ma tamtego żeby nam utrudnić :) A
przecież łątwiej jest jak TV ma wszystkie opcje - przeciez to głownie sprawa
firmware :) ( a nie da sie np ze słabszego modelu zrobic lepszy poprzez
upgrade?)
Mam kilka pytań do znających temat:
1. czy wchodzic juz w 100Hz - bo sporo droższe te TV ( cały czas pisze o
plazmach 40-42 cale) ?
2. Sony Bravia - widziałem opinie że najlepsze kineskopy itd ale czy warte
tej ceny?
3. ilość tunerów - rozumiem że jak jest 1 to jest FullHD, jak nie ma tuner
to Ready HD a jak 2 tunery to można nagrywac z innego kanału?
a jak do tego ma sie PIP?
4. proporcje obrazu i np:
. auto
. 16:9
. 16:9 (kinowy)
. 14:9
. 14:9 (kinowy)
. 4:3
. dopasowanie obrazu do wielkości ekranu
inne mają jeszcze więcej a które sa najwazniejsze? niezbędne?
5. jaka min jasność?
6. jaki kontrast min? bo też duże różnice widze
7. typ tunera? . DVB-T
. analogowy
coś pisaliście o Nicam że musi być
8. jakie złącza niezbędbne żeby czasem podpiąc kamerę, aparat
9. jakieś dodatkowe funkcje które sa przydatne oprócz tych 100 standardowych
o których nawet nie wiemy? :)

7. Data: 2008-12-28 23:18:43

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafa?????????????????????????" pisze:

> 1. czy wchodzic juz w 100Hz - bo sporo dro?sze te TV ( ca?y czas pisze o
> plazmach 40-42 cale) ?
> 2. Sony Bravia - widzia?em opinie ?e najlepsze kineskopy itd ale czy warte
> tej ceny?

to CRT czy LCD ?
bravia faktycznie ma dobre ekrany, ale czy najlepsze to jest kwestia...
sporna lub gustów

jak sporo czytałes to pewnie widziałeś juz jakieś zagraniczne "review"
cos jak http://www.hdtvsolutions.com/ albo coś...

pytanie, czy postawiłeś sobie pytania/cele co chcesz i uporządkowałeś je
w kolejności od najważniejszego
przy rzetelnym zrobieniu sobie takiego czary-mary okazuje się, że wybór
zawęża się do kilku modeli, albo i do żadnego ;)

> 6. jaki kontrast min? bo te? du?e ró?nice widze

na kontrasty uważaj, bo kontrast nie jest równy kontrastowi
a nie podają o jaki kontrast im chodzi

generlanie powinienes zapytać sie na jakims p.costam.kino-domowe
tam temat telewizorów jest dość często odświeżany, więc pewnie nawet
przeczytanie archiwum tobie wiele wyjaśni

a. i nie patrz na reklamy
reklamy mamią ;)
jak reklamuje sie tani produkt, tzn ze nie chce sie sprzedawać - jest
"nienajlepszy" ;)

8. Data: 2008-12-28 23:20:36

Od: pleg <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też poproszę o podpowiedź, może ktoś z doświadczeniem się odezwie,
zwłaszcza w kontekście planowanej cyfrowej telewizji naziemnej. Nie
wszystkie nowe tv są do tego przygotowane

9. Data: 2008-12-29 08:44:18

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 29, 12:20 am, pleg <p...@w...pl> wrote:
> Też poproszę o podpowiedź, może ktoś z doświadczeniem się odezwie,
> zwłaszcza w kontekście planowanej cyfrowej telewizji naziemnej. Nie
> wszystkie nowe tv są do tego przygotowane

Powiem więcej jest mało takich.
Jedna seria Sony (xxy4500) i część Samsungów.
Postawiłem na Sony :-)

--
ZZ@private

10. Data: 2008-12-29 17:03:34

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 3. ilość tunerów - rozumiem że jak jest 1 to jest FullHD, jak nie ma
> tuner to Ready HD a jak 2 tunery to można nagrywac z innego kanału?

Najwazniejsze to rozdzielczość. Full HD ma obecnie najwyższa rozdzielczość i
aby zobaczyc różnicę trzeba korzystać z sieci kablowej oferującej takie
programy lub poprzez satelitarne odbiorniki z takimi kanałami. HD Ready ma
mniejsza rozdzielczość. Liczba tunerów nie jest z tym związana.
I jeszcze ważna rzecz - za kilka lat programy beda kodowane za pomocą mpeg4
i taki dekoder musi być w tv.

nowy TV +małe dzieci...
A Ty gdzie trzymasz swoją plazmę?
Wiatr gwiżdże w oknach
reklamacja
Jakie drzwi odporne na zalepienie dziurek od kluczy ?