Jakie drzwi odporne na zalepienie dziurek od kluczy ?

1. Data: 2008-12-21 13:47:56

Temat: Jakie drzwi odporne na zalepienie dziurek od kluczy ?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mieć dobre drzwi to jedno.
Mieć drzwi odporne na żartownisi i wandali to drugie.
Zresztą jedną z metod włamywaczy jest zapchanie dzień/noc wczesniej tego zamka, z
którym mieliby kłopoty.
Jakie możecie polecić drzwi lokalowe (na klatkę schodową) dobrze odporne na
zapychanie czy zaklejanie dziurek od kluczy?
Nasuwają się przede wszystkim jakieś zamki szyfrowe - mechaniczne lub elektryczne.
Ale też może inne?
THX

2. Data: 2008-12-21 14:28:41

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 21, 2:47 pm, " 666" <u...@w...eu> wrote:

> [...]
zapychanie czy zaklejanie dziurek od kluczy?
> Nasuwają się przede wszystkim jakieś zamki szyfrowe - mechaniczne lub elektryczne.

Tak, skobel otwierany przez ochronę. Bardzo skuteczne.

--
ZZ@private

3. Data: 2008-12-21 14:31:29

Od: "es-q" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, skobel otwierany przez ochronę. Bardzo skuteczne.

tylko na ytaka ironię cię stać, amoże wcale było nie klepać klawiszy,
szkoda na taka odpowiedź skoro ktoś pytaj odpowiadaj jek wiesz,jesli nie
wiesz milcz i słuchaj.

4. Data: 2008-12-21 16:06:04

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 21, 3:31 pm, "es-q" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> tylko na ytaka ironię cię stać, amoże wcale było nie klepać klawiszy,
> szkoda na taka odpowiedź skoro ktoś pytaj odpowiadaj jek wiesz,jesli nie

O!, aleś mi dowalił, normalnie chyba odłączę klawiaturę.
No nie udało się kabla nie ma.

--
ZZ@private

5. Data: 2008-12-21 16:17:16

Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W każdym wspólczesnym aucie są zamki na pilota.

6. Data: 2008-12-21 18:02:16

Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teoretycznie jest to mozliwe, zamek elektryczny magnetyczny - no ale z
> jakichś powodów nie jest to bardzo powszechne >rozwiązanie do drzwi
> mieszkania.

jak również inwestowanie w drzwi
żeby zabezpieczyć się przed jedną z wielu technik włamań

7. Data: 2008-12-21 18:03:03

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

-----

8. Data: 2008-12-21 18:23:31

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Włamanie to jedno, a brak mozliwości wejscia bez wzywania slusarza do własnego
mieszkania to drugie.

-----

9. Data: 2008-12-21 19:58:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2008 14:47:56 +0100, 666 napisał(a):

> [...]
zapychanie czy zaklejanie dziurek od kluczy?
> Nasuwają się przede wszystkim jakieś zamki szyfrowe - mechaniczne lub elektryczne.

Prosty patent, który zastosowałam w pustym domu po rodzicach: podwójne
drzwi, tzn. jedne wewnętrzne, otwierane do wewnątrz, z klasycznymi zamkami,
a zewnętrzne - odsuwane, tj. wsuwane w ścianę, pełniące rolę ochronną dla
drzwi właściwych, blokowane jakimś prostym a niewidocznym sposobem.
Moglabym Ci powiedzieć, jak ja to robię, ale to jest tak proste, że az się
boję, że spadniesz z krzesła ze śmiechu :-)

10. Data: 2008-12-21 20:20:15

Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie możecie polecić drzwi lokalowe (na klatkę schodową) dobrze
> odporne na zapychanie czy zaklejanie dziurek od kluczy?

Abus produkuje taką nakładkę sterowaną pilotem (montowaną od środka)
na zwykły zamek z wkładką euro; jeśli dobrze rozumiem, to
wkładka musi mieć specyficzne właściwości (tj. można ją otworzyć kluczem
z zewnątrz, kiedy od strony mieszkania również tkwi w zamku klucz,
bo inaczej byśmy byli skazani tylko na pilota);
nieco się tematem interesowałem, ale ww. wkładki nie używałem, bo "mój"
dowcipniś chyba skończył w psychiatryku, tzn. jest spokój od paru
miesięcy,
a zaklejał regularnie zamki u wielu osób;

g.

szukam pralki
pralka automat 43x65
ciche odkurzacze