szukam pralki

1. Data: 2008-12-21 11:38:17

Temat: szukam pralki
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pierwsza z brzegu strona: http://www.agdexpert.pl/pralki-ladowane-od-gory/
pokazała niesamowity wybór i nie wiem jaką wybrać
pierwszym kryterium jest wygoda, drugim ekonomia, trzecim cena

w jaki sposób dobrać właściwą dla mamy:
64lata, 160cm, ok. 90kg, dość już doświadczona przez różne choroby nóg
nabytek ma jej maksymalnie pomóc w robieniu przepierek,
zminimalizować schylanie, sięganie

dotychczas używała ładowanych od góry wirowych, tych okrągłych
co trzeba samemu wykręcać, wlewać wodę

układ łazienki
wzdłóż całej ściany po lewej wanna
obok wanny naprzeciwko drzwi umywalka

po prawej luka o głębokości 43cm, i długości 65cm
za nią sedes
za sedesem szafka w której ukryto liczniki wody i rurę odpływową

2. Data: 2008-12-21 12:04:02

Temat: Re: szukam pralki
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:

> 64lata, 160cm, ok. 90kg, dość już doświadczona przez różne
> choroby nóg
> nabytek ma jej maksymalnie pomóc w robieniu przepierek,
> zminimalizować schylanie, sięganie

O ile wybór pralki ładowanej od góry nie jest podyktowany jakimis
innymi względami, przemyśl to w zestawieniu z powyższym. Bo to
nieprawda, że przy ładowanej od góry nie trzeba się schylać, otóż
trzeba się schylić dokładnie do tego samego poziomu, co przy
ładowanej od boku, bębny w obu pralkach są na tej samej
wysokości. Tylko, że w jednym przypadku schylasz się w sposób
zalecany przez ortopedów, w drugim robisz to w sposób szkodliwy
dla kręgosłupa.
O różnicach między pralkami ładowanymi od góry i od boku było tu
już wiele dyskusji, nie ma sensu zaczynac kolejnej, zapuśc gógla,
poczytaj.

J.

3. Data: 2008-12-21 12:16:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2008 12:38:17 +0100, zlotowinfo napisał(a):

> w jaki sposób dobrać właściwą dla mamy:
> 64lata, 160cm, ok. 90kg, dość już doświadczona przez różne choroby nóg
> nabytek ma jej maksymalnie pomóc w robieniu przepierek,
> zminimalizować schylanie, sięganie

Kup ładowaną z przodu, zblokowaną z podstawą - w podstawie jest
szuflada-pojemnik na proszek czy bieliznę - drzwiczki takiej pralki są
znacznie wyżej, niż w typowych i nie trzeba się schylać. Widziałam gdzies
takie modele, konkretnych nie pamietam, ale ja kupie sobie taką, kiedy moja
obecna wysiądzie, co może nastąpić (niestety) w kazdej chwili.

4. Data: 2008-12-21 13:31:48

Od: "es-q" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w jaki sposób dobrać właściwą dla mamy:
> 64lata, 160cm, ok. 90kg, dość już doświadczona przez różne choroby nóg
Nie bedę podawać jakiegoś konkretnego typy, ale weż pod uwagę również
sterowanie. Elektronika zwykle jest trudniuejsza dla starszych.
/choc 64 to jeszcze nie takie stare lata, jeszcze do setki daleko/

pralka automat 43x65
ciche odkurzacze
Jasiu, a mlynek, MLYNEK ???
dwa pytanka - klej i karnisz ;)