Re: Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?

Data: 2005-01-27 17:42:25
Temat: Re: Ładne kwity na dziłkę wieloletnie?
Od: "Dirko" <d...@n...pl>

W wiadomości news:6d56.0000033f.41f81c35@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Rolnik korzeni się na 20 cm i orze co rok.A ogrodnik korzeni się
> ze swoim skrzypem na dwa metry i nie orze wcale .

Hejka. No niby tak, ale nie całkiem. ;-) Są przecież uprawiane rośliny
wieloletnie z solidniejszymi od skrzypu korzeniami - Trifolium pratense i
Medicago sativa chociażby. Skrzypy są pospolitymi chwastami. Czasami jest
więcej skrzypów niż ziemniaków na kartoflisku. A jak w takim razie traktować
sadowników?

> ... Znam takich ogrodników, ktorzy wiedzą,że ziemia jak nie
> jest kwaśna, to jest słodka, i też im rośnie. Wszystko.

Zdecydowana większość nieprofesjonalnych ogrodników nie używa
kwasomierza i nie potrafi określić swojej gleby. Ale ja myślę, Mirku, że na
grupie ogrodowej jest elita. :-)
Pozdrawiam przaśnie Ja...cki