Lakierowanie parkietu??

1. Data: 2002-08-26 07:07:23

Temat: Lakierowanie parkietu??
Od: "Fragles" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów.
Był u mnie majster od podłogi i powiedział że ułoży na cacy ipomaluje
lakierem na bazie wody.
Ja mu na to ze słyszałem że to jest nie zbyt dobre itd.
On ze nie itd.
A co wy sadzicie o lakierach Ekologicznych????

1. Data: 2002-08-26 11:12:27

Temat: Re: Lakierowanie parkietu??
Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

co kto lubi, stare smierdziuchy sa po pierwsze smierdzace a po drugie troche
jakby grubsze, twardsze (ale nie koniecznie). Ja planuje pomalowac
ekologicznym bo podoba mi sie efekt koncowy (kolor) a pozatym drzewo
pozostaje prawie nie zmienione tzn. czuc ze jest to drzewo a nie najpierw
lakier a potem drzewo.
No i maluje matem a nie polyskiem. Mowie, co kto lubi.

1. Data: 2002-08-26 18:21:56

Od: "Olaś" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tartak sc napisał:..
> [...]
> lakier a potem drzewo.
> No i maluje matem a nie polyskiem. Mowie, co kto lubi.

Mój "parkieciarz" odradził lakier ekologiczny, bo miękki.
Parkiet mam od 10 lat, przed miesiącem miałam remont - cyklinowanie z
malowaniem. Lakier "DOMALUX" ma zapach intensywny utrzymuje się
2-3 dni od ostatniego malowania (nie mieszkaliśmy w domu podczas remontu).
Ostatnie malowanie lakierem "domalux super" z utwardzaczem.
Mogę subiektywnie stwierdzić, że obecne lakiery (nie wodne, czyli nie
ekologiczne) są mniej śmierdzące i dużo twardsze (na oko).
W miesięczniku "M jak mieszkanie" -(numer z początku roku- chyba) jest test
lakierów do parkietów.
--
Pozdrawiam Olaś

1. Data: 2002-08-27 08:15:58

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój "parkieciarz" odradził lakier ekologiczny, bo miękki.

>masz racje, zapomnialem tylko dodac w poprzednim poscie ze wybralem lakier
ekologiczny ale do parkietu twardszego od Debowego, mam na podlodze Kempas.
Dlatego nie martwie sie o twardosc podloza.

>od jakiegos czasu modne jest zamiast malowania, olejowanie - to daje piekny
efekt zywego drzewa ale jest to dosyc uciazliwe w utrzymaniu.

Pytanie do elektrykow, choc moze nie tylko...
płyta grzejna elektryczna - jaka ?
mole
malowanie farba olejna
Czym pomalowac kasetony?