Brawo, Beata!

21. Data: 2007-10-16 22:24:55

Temat: Re: Lekarzu ulecz się sam...
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky wrote:

(ciach)

wynocha z pl.sci.medycyna, OK?

--
www.vegie.pl

22. Data: 2007-10-16 22:31:48

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ff35u8$5ne$1@news.onet.pl...

> Matura rozszerzona z trzech przedmiotow.
> Biologia,chemia,fizyka.
> Poznan,dwa pierwsze.
> Katowice od nowego roku tez dwa pierwsze.
> Z kazdego max 100 punktow.Dobre wyniki na olimpiadach,100pkt.
> Mozesz na platne jak Cie stac.
>
> O ukladach,korupcjach pogadaj z oszolomami na psp,bo ja o takich nie
> slyszalem od czasu nowych matur.Oni tak,widza to na kazdym rogu.

Młody jesteś
mało wiesz...
studia skończ
potem trochę
pożyj i wtedy
nawet PO
olejesz
;P

23. Data: 2007-10-17 06:28:04

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Żaden sytstem nie zlikwiduje okazji do zbrodni a większość jeszcze je
> stwarza...ale czasem trzeba próbować czymś [krańcową oceną-groźbą-zamiarem]
> wstrząsnąć tymi którzy utracili wrażliwość na innych i siebie samych.

Tym, którzy już ją utracili, nie wolno stwarzać okazji do działania.
Żadne wstrząsy nimi nie poruszą, a gdyby nawet, to natura przewidziała
taką ewentualność - mnoży wciąż nowych.

> Gdzie można wyrazić ów sprzeciw tak by nie było jakiejkolwiek możliwości
> jego niezauważenia gdyby komuś na tym zależało? Nigdzie tak naprawdę.

No własnie. Myślisz, że tego nie zauważam? To tylko potwierdza moje obawy.

> Dla chcącego...

Zwłaszcza dla chcącego gotówki...

> To myk służący zwiększeniu podaży darmowych organów na
> [już przecież skomercjalizowanym] rynku przeszczepów...

Ależ oczywiście. Żeby wystarczyło dla pacjentów oczekujących... Tych też
można spreparować, żeby zaczęli oczekiwać.
Machina ludzkiej "zaradności" jest na coraz wyższym poziomie - technicznym.

> coś w końcu przeleje każdą czarę goryczy...i rozerwie przepełnione tamy

E tam. Każdy ma jedno życie.

> a lekarze którzy ostatnio złożyli wymówienia nie powinni do końca życia
> miec możliwości świadczyć swoich usług w publicznej służbie zdrowia...

Dokładnie tak uważam. Tak, jak korupcyjni sędziowie - w tym piłkarscy.
Jak "płatni" egzaminatorzy. Itp. Czemuż to akurat lekarzom ma być wolno
wyznawać podwójną moralność?
I jeszcze nauczycieli strajkujących wywaliłabym "na ulicę".
Za ten zawód, jaki przez nich SZKOŁA sprawiła dzieciom, szukającym w
niej normalności po pijackich nocach w rodzinnych domach, po niedzieli
bez śniadania, obiadu, rodzinnego ciepła, po noclegu na klatce
schodowej... Takie dzieci miałam w mojej klasie, dlatego nie
strajkowałam. No, i dlatego też szybciutko wyleciałam z tej szkoły ;-P

> lub powinno się ich wymieniać na nowych-młodych w pierwszej kolejności.

No, to też, kimś przecież trzeba ich zastąpić, ale i
------------------!!!--------------------- dać możliwość pracy w Polsce
lekarzom z dawnego ZSRR na przykład, w pierwszej kolejności tym
pochodzenia polskiego... Tam są świetni lekarze! Niechby trochę
popracowali sobie u nas, zanim i oni... ;-P

> Skoro są tak dobrzy i się cenią ponad dobro pacjentów, niech ich wyceni
> rynek prywatny...tylko kto by chciał iść do takiego lekarza i mu płacić?
> Tylko tuman wyceniający swoje zdrowie na środki płatnicze jakie jest
> w stanie zdobyć [tak lub owak].

Nie no, przychodni oferujących wyświetlanie filmów, rozpylanie ambrozji,
fale oceanu w fotelu w trakcie leczenia jest dużo; niechże i ci gdzieś
się leczą, ja im tam nie żałuję, zwłaszcza że sami sobie za to by
płacili. Oby tylko sami! :-P
Tylko niech gdzieś wreszcie też funkcjonuje normalność i zdrowy rozsądek...

--
XL wiosenna

24. Data: 2007-10-17 07:17:19

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> To sam nie jesteś z branży a diagnozy na odległość stawiasz?

Rozpoznanie jest proste: Paranoia politica fulminas. Etiologia też
jasna: słuchanie wypowiedzi konkubentów stanu z dzikich hord p/f partii
politycznych. Postępowanie takoż oczywiste: przestań słuchać wiadomości
i czytać prasę codzienną, zajmij się sensowną lekturą, chodź na długie
spacery, przejdzie Ci.
--
Krzysiek
Emulator pracy rządu RP:

25. Data: 2007-10-17 07:23:53

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
/.../

--------------
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> "My to wszystko przejmiemy!" - powiedział kiedyś do mnie i męża na
> przyjęciu imieninowym znajomy lekarz, wtedy jeszcze członek SLD,
> podchmielony na tyle, by w rozmowie o służbie zdrowia i szpitalach
> przestać być ostrożnym. Po obejrzeniu przedstawionych przed chwilą
> materiałów CBA w "jedynce", przypomniała mi sie tamta rozmowa ...
> Oni mają już wszystko przygotowane. To była prawda - już wtedy.

Ja się odniosę. Gówno mnie obchodzi w czyich rękach są szpitale, byle mnie
przyzwoicie leczyły

LM

26. Data: 2007-10-17 07:27:24

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> i dlatego jestem za obowiązkową i natychmiastową eutanazją
> lekarzy odmawiających ze wzgledów materialnych pomocy chorym
> z takiego to już człowieka nigdy nie będzie...
> o lekarzu nie wspominając

Słusznie - a jak już to wprowadzimy, to w następnym kroku przestaniemy im w
ogóle płacić. No bo po co - skoro i tak będą musieli leczyć.
Ile to budżet zaoszczędzi - ale ty spryciarz jesteś.

A potem - to samo zrobimy z nauczycielami, policjanami, żołnierzami,
urzędnikami - wszyscy - jak nie zechcą pracować za free - eutanazja.

Tylko... kto będzie jej dokonywał jak w pierwszym kroku "zeutanazujemy"
lekarzy ? :-(

LM

27. Data: 2007-10-17 09:18:04

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

LM pisze 2007-10-17 09:23:

--------------

> Ja się odniosę. Gówno mnie obchodzi w czyich rękach są szpitale, byle mnie
> przyzwoicie leczyły
>
> LM

No proszę, widzę że dzielimy jednego nicka :)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

28. Data: 2007-10-17 11:48:01

Od: criv <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> lekarze to obok prawników i jeszcze kilku profesji to zawód strategiczny
> pozwalający trzymać naród za mordę, a do takich dopuszczano tylko ludzi
> "dyspozycyjnych" wobec "układu"...

PLONK!
Pajacu

29. Data: 2007-10-17 13:06:58

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LM pisze:

> Ja się odniosę. Gówno mnie obchodzi w czyich rękach są szpitale, byle mnie
> przyzwoicie leczyły

To módl się o przyzwoity system ubezpieczeń.

--
XL wiosenna

30. Data: 2007-10-17 18:05:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ja się odniosę. Gówno mnie obchodzi w czyich rękach są szpitale, byle mnie

"Głupiec mówi: Niech sobie źródło wyschnie w górach,
Byleby mi płynęła woda w miejskich rurach."
A.Mick.

POTRENUJMY RAZEM...
Re: odkryłem!
A idę, bo mnie Sky wkurza...