Leki na regeneracje watroby - tak czy nie?

1. Data: 2009-03-14 20:12:02

Temat: Leki na regeneracje watroby - tak czy nie?
Od: "Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o pomoc.
Jak (i czy w ogole) chronic watrobe w przypadku przyjmowania
masy roznych lekow (przewlekla sterydoterapia, obecnie intensywna,
leki immunosupresyjne, tyreostatyki). Czy przyjmowanie lekow
chroniacych komorki watroby ma sens? Czy te leki rzeczywiscie
dzaialaja korzystnie na regeneracje watroby? Czy moze to jakis mit?
Moze w przypadku, gdy watroba i tak jest bardzo obciazona roznymi
lekami, stosowanie lekow majacych ja regenerowac tylko ja dodatkowo
obciazy?
Lekarze maja dosc podzielone zdania. Niektorzy twierdza, ze nie ma
sensu regenerowanie watroby na zapas... Inni, ze przyjmowanie Essentiale
Forte przez jakis czas nie zaszkodzi, a moze pomoc, i ze nalezaloby
przyjmowac.
Nie bardzo wiem, co robic. Nie ukrywam, ze przy moich powaznych
problemach ze zdrowiemi przeroznych powiklaniach polekowych, chialabym
uniknac ewntualnych kolejnych... np.z watroba.
Brac czy nie? Jesli tak - to jakie leki? Bardzo prosze o rade.

Z gory dziekuje i pozdrawiam :)
Maja

2. Data: 2009-03-14 22:15:47

Temat: Re: Leki na regeneracje watroby - tak czy nie?
Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> regenerowanie watroby na zapas... Inni, ze przyjmowanie Essentiale
> Forte przez jakis czas nie zaszkodzi, a moze pomoc, i ze nalezaloby
Jeśli nie masz problemów z wątrobą, to chyba niepotrzebne jest branie na
zapas. Ale Essentiale Forte to super lek, mój znajomy z WZWB zregenerował
sobie tym wątrobę.
Pozdr.
A.

3. Data: 2009-03-14 22:36:21

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>Essentiale Forte to super lek, mój znajomy z WZWB zregenerował sobie tym
>wątrobę.

a wiesz, ze eseliv to to samo, tylko duuuzo tansze?

4. Data: 2009-03-15 00:42:42

Od: "Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli nie masz problemów z wątrobą, to chyba niepotrzebne jest branie na
> zapas.

Fizycznych dolegliwosci ze strony watroby nie zauwazylam.
Boje sie tylko, zeby czegos nie zaniedbac, nie przegapic,
zeby nie okazalo sie, ze mozna bylo czemus zapobiec.
Co prawda regularnie kontroluje proby watrobowe, wiec
chyba byloby cos widac...

>Ale Essentiale Forte to super lek, mój znajomy z WZWB zregenerował sobie
>tym wątrobę.

A to jest pocieszajaca informacja, swiadczaca o tym,
ze Essentiale rzeczywiscie dobrze sobie radzi z regeneracja :)

Bardzo dziekuje i pozdrawiam :)
Maja

5. Data: 2009-03-15 00:48:18

Od: "Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> a wiesz, ze eseliv to to samo, tylko duuuzo tansze?

Ale polskie...;)
Ja nie ufam naszym generykom i staram sie ich unikac.
Nie wiem jak jest z Esselivem, byc moze to dobry odpowiednik.

Dziekuje za informacje :)

Pozdrawiam,
Maja

6. Data: 2009-03-15 12:45:15

Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>
> A to jest pocieszajaca informacja, swiadczaca o tym,
> ze Essentiale rzeczywiscie dobrze sobie radzi z regeneracja :)

Mała podpowiedź,- jesli przypadkiem bedziesz w Egipcie, albo w Meksyku to
warto Essentiale tam sobie kupic na zapas,- kilkakrotnie tańsze niż u nas!
zawsze robię tam sobie tego zapasy (zreszta nie tylko tego leku)

p47

7. Data: 2009-03-15 14:50:51

Od: "Basia" <b...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> uniknac ewntualnych kolejnych... np.z watroba.
> Brac czy nie? Jesli tak - to jakie leki? Bardzo prosze o rade.

A nie pomyślałaś o tym, aby nie przyjmować leków obciążających
wątrobę?
A może by tak usunąć przyczynę choroby, która Ciebie trapi?
Czyli leczyć się przyczynowo?

8. Data: 2009-03-15 22:37:11

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." napisał w wiadomości

> a wiesz, ze eseliv to to samo, tylko duuuzo tansze?
Nie wiedziałam, ale dzięki za wskazanie. Rzeczywiście substancja czynna ta
sama. Ale różnica w cenie nie taka duża.
Pozdr.

9. Data: 2009-03-16 01:58:32

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ffiona pisze:
> Nie wiedziałam, ale dzięki za wskazanie. Rzeczywiście substancja czynna ta
> sama. Ale różnica w cenie nie taka duża.

Z 5 zł.

--
animka

10. Data: 2009-03-17 01:26:38

Od: "Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@f...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Maja" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>>
> A nie pomyślałaś o tym, aby nie przyjmować leków obciążających
> wątrobę?
Uwierz, ze bardzo bym chciala nie musiec ich stosowac, i nie
zmagac sie z wieloma powaznymi skutkami ubocznymi, z ktorych
obciazenie watroby wydaje sie byc poki co tym najmniejszym...
Chce jeszcze zyc, a w przypadku powaznej choroby autoimmunologicznej,
z ktora przyszlo mi sie w zyciu zmagac, leczenie immunosupresyjne ratuje
zycie... Z jednej strony ratuje, z drugiej niestety wyniszcza oraganizm.
Tak wiec gdy nastepuje rzut choroby, i trzeba czlowieka leczyc i ratowac,
leczenie, ktore sie stosuje jest czesto agresywne. Niestety innego jeszcze
medycyna nie zna, a zjezdzilam pol swiata, w poszukiwaniu pomocy.
Owszem, badania i proby stosowania nowych lekow (np. biologicznych)
oraz metod leczenia (np.autologiczny przeszczep komorek macierzystych)
trwaja, niektore wyniki sa bardziej zachecajace, inne mniej.
Moze kiedys cos odkryja... Skutecznego i bezpiecznego.
Zyje nadzieja, ze nadejdzie taki dzien. A poki co pocieszam sie, ze
moja forma choroby i tak jest dosc "lagodna" jak na taki syf jakim jest
choroba autoimmunologiczna...

> A może by tak usunąć przyczynę choroby, która Ciebie trapi?
> Czyli leczyć się przyczynowo?

Boze, niemal wszystko bym oddala, by tylko mozna bylo ja usunac...
Niestety, istnieja choroby przewlekle i nieuleczalne. Choroby zagadki, o
ktorych niby sporo wiadomo, ale wciaz wiadomo zbyt malo...

Dziekuje i pozdrawiam :)
Maja

Czy tak musi być?
jak bezpiecznie uzywac...
pierwszy dzieńmiesiączki a leki hormonalne
Ketokonazol ,ból brzucha i alkohol
MRI w życiu i na filmach