Leki na regeneracje watroby - tak czy nie?

następny post »
From: "Maja" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Leki na regeneracje watroby - tak czy nie?
Date: Sat, 14 Mar 2009 21:12:02 +0100

Bardzo prosze o pomoc.
Jak (i czy w ogole) chronic watrobe w przypadku przyjmowania
masy roznych lekow (przewlekla sterydoterapia, obecnie intensywna,
leki immunosupresyjne, tyreostatyki). Czy przyjmowanie lekow
chroniacych komorki watroby ma sens? Czy te leki rzeczywiscie
dzaialaja korzystnie na regeneracje watroby? Czy moze to jakis mit?
Moze w przypadku, gdy watroba i tak jest bardzo obciazona roznymi
lekami, stosowanie lekow majacych ja regenerowac tylko ja dodatkowo
obciazy?
Lekarze maja dosc podzielone zdania. Niektorzy twierdza, ze nie ma
sensu regenerowanie watroby na zapas... Inni, ze przyjmowanie Essentiale
Forte przez jakis czas nie zaszkodzi, a moze pomoc, i ze nalezaloby
przyjmowac.
Nie bardzo wiem, co robic. Nie ukrywam, ze przy moich powaznych
problemach ze zdrowiemi przeroznych powiklaniach polekowych, chialabym
uniknac ewntualnych kolejnych... np.z watroba.
Brac czy nie? Jesli tak - to jakie leki? Bardzo prosze o rade.

Z gory dziekuje i pozdrawiam :)
Maja