Leniwe, no nie wychodzą mi :/

21. Data: 2012-04-29 07:52:41

Temat: Re: Leniwe, no nie wychodzą mi :/
Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 10:55, "Nixe" <n...@n...pl> wrote:
> Nie wiem, co robię źle, ale wychodzą beznadziejne.

> 150 dk mąki, pół kilo twarogu, 3 żółtka, 2 łyżki masła.

Moja śp babunia nigdy do leniwych nie dodawała mąki, lecz GRYSIK!

Spróbuj ten przepis zmodyfikować: zamiast mąki - grysik, nie dodawać
masła, a twaróg użyć taki prawdziwy, z zielonego rynku od wiejskiej
gosposi.

To co można w sklepach kupić pn."twaróg" jest jakąś maślanką/kefirem z
zagęszczaczem. Niezwykle trudno o prawdziwy, dobry ser.

Poza tym do leniwych nie dodaje się ani mąki kartoflanej, ani
kartofli, bo wtedy to bardziej przypomina już kopytka/paluszki.

Ilość żółtek to sprawa do bieżącej weryfikacji, w zależności od
konsystencji ciasta, czyli wilgotności sera.

Mąkę używa się tylko do podsypania.

Pozdr zmacznie

mal