Lewacka ruja i porubstwo!

21. Data: 2019-01-27 10:02:07

Temat: Re: Lewacka ruja i porubstwo!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> On 2019-01-27 01:12, Ilona wrote:
>> On 2019-01-26 23:24, Pszemol wrote:
>>> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message
>>> news:q2icv3$1ao$1@node2.news.atman.pl...
>>>> On 2019-01-26 20:23, Pszemol wrote:
>>>>> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message
>>>>> news:q2fopa$plv$1@node1.news.atman.pl...
>>>>>> On 2019-01-24 01:20, XL wrote:
>>>>>>> https://dorzeczy.pl/kraj/90938/konsul-rp-wydalony-z-
norwegii-walczyl-o-prawa-polskich-dzieci.html?fbclid
=IwAR3No2RGocMFxhpaOa6tBOURZjkjKOTwzYmN4Q1npENYCpkNe
b0QV02hhr4

> //dodam tylko, że ta tolerancja, to efekt oddziaływania katolicyzmu.

Oczywiście.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2019-01-27 14:03:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
norwegii-walczyl-o-prawa-polskich-dzieci.html?fbclid
=IwAR3No2RGocMFxhpaOa6tBOURZjkjKOTwzYmN4Q1npENYCpkNe
b0QV02hhr4

> //dodam tylko, że ta tolerancja, to efekt oddziaływania katolicyzmu.

Oczywiście. To w Polsce chronili się Żydzi i innowiercy po pogromach m.in.
angielskich w 13 wieku, gdzie wyrżnięto wszystkich Żydów - po ktorych w
Anglii przez 300 lat jednego choćby Żyda ani ani, natomiast w Polsce mieli
się jak najlepiej.
Nb. ta ,,tolerancja zachodnia" ma bardzo silne tradycje - wyrżnięcie do nogi
Duńczyków w Anglii to też jej przykład - nawet Szekspir oparł akcję Hamleta
na tych wydarzeniach...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2019-01-27 15:30:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jasne, sąsiadów nie... Co innego Cyganie lub Żydzi :-))) No nie?

> //dodam tylko, że ta tolerancja, to efekt oddziaływania katolicyzmu.

Buahaha... katolicyzm: najbardziej tolerancyjna religia ucząca tolerancji
:-)
Musisz mieć potężne braki z historii... chodziłaś w ogóle do szkoły?
Przypomnieć Ci jak Bolesław Chrobry mieczem katolicyzm wprowadzał?
Przypomnieć Ci krucjaty?

24. Data: 2019-01-27 16:37:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/01/2019 o 00:12, Ilona pisze:
> [...]
>

> Nie martw sie. My tu w Polsce nie mamy takich tradycji.
> Nacjonalizm polski, nigdy nie był ofensywny wobec sąsiadów.

ino tylko wobec siebie, mysl dziecko, mysl, to kurwa nie boli

--
gazebo

25. Data: 2019-01-27 16:38:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/01/2019 o 00:14, Ilona pisze:
norwegii-walczyl-o-prawa-polskich-dzieci.html?fbclid
=IwAR3No2RGocMFxhpaOa6tBOURZjkjKOTwzYmN4Q1npENYCpkNe
b0QV02hhr4

> //dodam tylko, że ta tolerancja, to efekt oddziaływania katolicyzmu.

dodaj jeszcze, ze ktos u nas napisal Faraona

--
gazebo

26. Data: 2019-01-27 16:42:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/01/2019 o 09:02, XL pisze:
norwegii-walczyl-o-prawa-polskich-dzieci.html?fbclid
=IwAR3No2RGocMFxhpaOa6tBOURZjkjKOTwzYmN4Q1npENYCpkNe
b0QV02hhr4

> Oczywiście.

zgadza sie, a blad ludzi, ktorych przy tez okazji utopiliscie, wierzyli
w cos wiecej, w ludzi, w was miedzy innymi, co mnie osobiscie boli, to
byl straszny blad, juz sie o tym nie przekonaja

--
gazebo

27. Data: 2019-01-27 16:42:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/01/2019 o 13:03, XL pisze:
> [...]
> Duńczyków w Anglii to też jej przykład - nawet Szekspir oparł akcję Hamleta

i co wam to kurwa przeszkadzalo?

--
gazebo

28. Data: 2019-01-27 19:46:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-27 16:42, gazebo wrote:
> [...]
> w cos wiecej, w ludzi, w was miedzy  innymi, co mnie osobiscie boli, to
> byl straszny blad, juz sie o tym nie przekonaja

ale, że coś konkretnego chciałeś przez to powiedziec?

29. Data: 2019-01-27 19:59:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-27 15:30, Pszemol wrote:
> [...]
> Musisz mieć potężne braki z historii... chodziłaś w ogóle do szkoły?
> Przypomnieć Ci jak Bolesław Chrobry mieczem katolicyzm wprowadzał?

Dzieki temu, że Chrobry wprowadził mieczem katolicyzm, skończyły sie w
Polsce interesy takich kreatór jak Ibrachim ben Jakub i może z tego
powodu teraz takie aj, waj?

// Nie rozumiesz znaczenia Wypraw Krzyżowych, tych średniowiecznych i
tych dzisiejszych.

30. Data: 2019-01-27 20:35:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-27 o 19:59, Ilona pisze:

> // Nie rozumiesz znaczenia Wypraw Krzyżowych, tych średniowiecznych i
> tych dzisiejszych.

Normalni ludzie rozumieją. Niczym nie różnicie się od isis, czy innych
fanatycznych odłamów religijnych. Cele i metody macie dokładnie takie same.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Sonda :-)
Jest moc