Re: Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]

Data: 2019-11-24 00:04:40
Temat: Re: Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Od: m...@g...com

> Wiec lepiej byc nie-ludzmi/wilkami sobie wzajemnie, ktore po pozagryzaniu
> gardel sukienkowym i barankom POzagryzaja sie nawzajem z nawyku i rozpedu ;P

Nie. Lepiej samodzielnie myśleć, zamiast dać się manipulować sukienkowym
oszustom.
--
Samodzielne myslenie to iluzja glupcow i nic wiecej.
Dales sie PO prostu zmanipulowac/zaprogramowac innym oszustom ktorych uwazasz za

> Czyli możemy decydować (np. o gospodarowaniu zasobami), czy nie możemy?
> Widzę, że nie możesz się zdecydować.
> --
> Decyduj za zyciem a nie za smiercia (o kimkolwiek mowa). I o mnie sie nie martw ;P

No to mogę decydować, czy nie mogę i ma wybierać jakiś bóg?
Nadal nie możesz się zdecydować.
--
To ty sie nie mozesz zdecydowac i chcesz zebym zdecydowal za ciebie ;P

> I wygląda na to, że ten twój bóg kiepsko wybrał tych, co gospodarują
> zasobami...
> --
> mowisz o swiatowym lewactwie sponsorujacym nasze nieudaczne krajowe? ;P
> pelna zgodnosc! ;D

Nie. Mówię o kiepskim wyborze twojego boga.
---
a raczej o tym co sie tobie "czyims bogiem" zdaje ;P
Taki nie-bog istnieje tylko w twojej glowie, kiedy to zrozumiesz ciut ci sie rozjasni
;)
Napisz jakiego Boga moglbys uznac za Boga a sie okaze ze taki wlasnie Bog JEST!
;)))))