Lin w śmietanie

1. Data: 2002-12-17 15:48:59

Temat: Lin w śmietanie
Od: "FROST" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ma ktoś dobry i sprawdzony przepis to bardzo poproszę< Dzięki

ADAM

1. Data: 2002-12-17 16:34:16

Temat: Re: Lin w ?mietanie
Od: "zbigniew" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FROST" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli ma ktoś dobry i sprawdzony przepis to bardzo poproszę< Dzięki
>
> ADAM

zmień sobie kodowanie znaków albo pisz bez polskich liter
andrzej

1. Data: 2002-12-17 18:59:06

Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FROST" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli ma ktoś dobry i sprawdzony przepis to bardzo poproszę< Dzięki

jestes moze z gdanska albo okolic? bo u mojej rodzinki okoliczna kanjpa
rybna (hecz rybacka w borowie pod gdanskiem - polecam) wyrobila ogromny
sentyment do tego dania :) a ze nie wiem jak sie za to zabrac, to podpisuje
sie pod prosba :))

pozdrawiam
chmurka

1. Data: 2002-12-17 21:12:15

Od: "K-2" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ADAM
> 1 kg (małych) linów oczyścić,umyć i nasolić - włożyć do rondla, zalać
śmietaną (szklanka kwaśnej , gęstej) i goować na małym ogniu. W czasie
gotowania dodać sok z połówki cytryny i szczyptę cukru. Po 20-3- minutach
wyjąć liny, ułożyć na półmisku, polać śmietaną, posypać zieleniną (natka
pietruszki lub koperek). Podawać z gorącymi ziemniakami polanymi masłem oraz
żubrówką(o,75 l).

1. Data: 2002-12-17 21:31:21

Od: "FROST" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chmurka" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
.pl...

> [...]
> rybna (hecz rybacka w borowie pod gdanskiem - polecam) wyrobila ogromny
> sentyment do tego dania :) a ze nie wiem jak sie za to zabrac, to

Jestem z Łodzi ale Twoje okolice są mi bardzo bliskie.

ADAM

1. Data: 2002-12-17 23:38:24

Od: "Iris" <i...@f...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

K-2 <d...@g...pl> napisał(a):
> Podawać z gorącymi ziemniakami polanymi masłem oraz
> żubrówką(o,75 l).

Przepraszam... czy wypicie 3/4 litra zubrowki jest konieczne, aby
Twoj lin w smietanie smakowal? ;)
A moze istnieje inny przepis - dla abstynentow? :)

Pozdrawiam
Iris

1. Data: 2002-12-18 01:15:16

Od: "solo" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Twoj lin w smietanie smakowal? ;)
> A moze istnieje inny przepis - dla abstynentow? :)

Jasne! :))
Nie pij Linów :)

solo

1. Data: 2002-12-18 04:50:20

Od: "K-2" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-18 11:56:03

Od: "Iris" <i...@f...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

K-2 <d...@g...pl> napisał(a):

> Głodnemu chleb na myśli - nic nie pisałem o piciu żubrówki a
> tylko podawać, stanowi wystrój stołu. Pozdrawiam dwaka

Szanowny Dwaka:)
Twoj przepis na lina mnie zaciekawil i bardzo dziekuje, ze
zechciales go udostepnic. Nie zamierzalam Cie urazic. Po prostu
wyobrazilam sobie jak przygotowuje dla siebie posilek z ryby i
duzej butelki wodki. To skojarzenie mnie rozbawilo. Nie moglam
sie powstrzymac.. przepraszam:) Zwlaszcza, ze nie cierpie wodki.

Co do wystroju stolu - nie zamierzam polemizowac czy to powinna
byc cwiartka, pol litra, czy 3/4 litra. Skoro twierdzisz, ze
3/4... niech i tak bedzie. IMHO to zalezy od ilosci osob i ich
checi picia. Bo uwazam, ze wodka podana na stol jednak sluzy do
picia, a nie do wystroju.
Ale - jak powiadaja - co kraj, to obyczaj :)
Pozdrawiam
Iris

1. Data: 2002-12-18 12:38:28

Od: "K-2" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iris" <i...@f...tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrawiam
> Iris
>Nasza dyskusja świadczy o wielorakich zastosowaniach Żubrówki - ja myślę
postaw na stole a życie pokaże kto miał rację a Tobie może aniołek
przyniesie Pinot Blanc.
Pozdrawiam dwaka

Archiwum
POTRZEBNY PRZEPIS NA RYBE PO GRECKU