Lin w smietanie

1. Data: 2003-03-05 14:52:49

Temat: Lin w smietanie
Od: "Ewa P." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przewertowalam moje ksiazki kucharskie i strony internetowe. Nic nie
znalazlam na ww. temat. Jesliby ktos znal przepis na lina w smietanie-bede
wdzieczna
Ewa

1. Data: 2003-03-05 15:05:57

Temat: Re: Lin w smietanie
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa P." <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Przewertowalam moje ksiazki kucharskie i strony internetowe. Nic nie
> znalazlam na ww. temat. Jesliby ktos znal przepis na lina w smietanie-bede
> wdzieczna

Lin smażony w śmietanie
http://www.kuchnia.3miasto.pl/6736.htm

Co prawda pstrąg w śmietanie, ale chyba ryba to ryba...
http://kuchnia.xo.pl/ryby/51.html

Pozdrawiam serdecznie, Vicky S.
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2003-03-05 19:43:46

Od: "Marian" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-05 20:26:39

Od: "Ewa P." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mmmmm...wlasnie o to mi chodzilo!:-)
brzmi smakowicie!jesli jeszcze napiszesz jaka to ma byc dokladnie smietanka,
bede w pelni usatysfakcjonowana!
Dzieki
ewa

1. Data: 2003-03-06 06:37:32

Od: "Marian" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najzwyklejsza śmietana tzw. osiemnastka. Oczywiście, jeżeli bardziej dbasz o
linię niż o rozkosze podniebienia - może być chudsza, a nawet jogurt
naturalny.
Pozdrawiam
Marian