Linda wrocil - pilotem go...

1. Data: 2002-11-11 10:31:08

Temat: Linda wrocil - pilotem go...
Od: Monika Mężyńska <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Co ty wiesz o gotowaniu, czyli Linda w kuchni" - znow na antenie...
Wytrzymalam 10 minut...

---
Monika Mężyńska
http://emem.pl/
http://emem.pl/kasiabujakiewicz
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=241641
---

1. Data: 2002-11-11 14:01:56

Temat: Re: Linda wrocil - pilotem go...
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Co ty wiesz o gotowaniu, czyli Linda w kuchni" - znow na antenie...
> Wytrzymalam 10 minut...

a to nie byla powtorka? ja przelaczylam na chwile, uslyszalam, jak jakis
koles podkreslal ile razy rzygal (slownictwo oryginalne) i spasowalam:)

1. Data: 2002-11-11 15:52:02

Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to była chyba powtórka - program po 10 odcinkach został zdjęty.....i nic
dziwnego - totalne dno.
@gi

1. Data: 2002-11-11 17:34:44

Od: Monika Mężyńska <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:

> to była chyba powtórka - program po 10 odcinkach został zdjęty.....i nic
> dziwnego - totalne dno.

Uff, to pol biedy...
Byleby puszczali to w jakis podlych godzinach, co by nie trafiac zbyt
czesto... :)

---

1. Data: 2002-11-11 22:11:09

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqod8f$im4$...@f...acn.pl...

> a to nie byla powtorka? ja przelaczylam na chwile, uslyszalam, jak jakis
> koles podkreslal ile razy rzygal (slownictwo oryginalne) i spasowalam:)

Nie wiem, ale ja wychwyciłam między piskami dzieci (własnych, nie
lindowych): "poszedłem się odlać" i wymiękłam. Ja bym delikwenta od miski
odsadziła miast dalej przekonywać o tym, że polowanie z dubeltówką i z
aparatem to niemalże to samo. Dla mnie mieszanina Ikei, Almi Decor i
"machochamstwa" z slamsowym burżujstwie :( błeee.
Pozdry, zniesmaczona Kianit

1. Data: 2002-11-11 23:11:51

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Kianit / D.C." <r...@w...pl>

> [...]

Nie wiem, ale ja wychwyciłam między piskami dzieci (własnych, nie
lindowych): "poszedłem się odlać" i wymiękłam.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Gdybym wiedziala jak i gdzie, to zlozylabym normalne doniesienie, bowiem pora byla
'dziecinna', zatem w tych godzinach tego typu
audycji nie powinno byc. Jednym slowem mozna ukarac TVN.
Gdyby tak jeszcze te kary pieniezne mozna bylo przeznaczac na jakis niezly cel...
:-) Barbara

---

1. Data: 2002-11-12 08:02:47

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Czaplicka <b...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:020d01c289d7$cdc021d0$f394573e@home68z1dftw8
1...
> [...]
> audycji nie powinno byc. Jednym slowem mozna ukarac TVN.
> Gdyby tak jeszcze te kary pieniezne mozna bylo przeznaczac na jakis niezly

Nie, no co ty, żaden sąd by nie przyjął sprawy twierdząc, że takie
słownictwo wynosi się z podstawówki. Przynajmniej ja pamiętam, że w
podstawówce chłopcy łazili "odlać się" a im starsi to "cedzili kartofelki"
albo inne eufemizmy wymyślali. Gdyby rzucali głośno bluzgi, a były np.:
"zapie.....łem raz za jeleniem", ale wyciszone tak jak wykropkowałam, to co
innego.
A cel? Znalazłby się, na przykład program kucharski grupy prk :)
Pozdry, Kianit / DominikaC.

1. Data: 2002-11-12 16:00:01

Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej zrobiliby robiąc z tego niemy program - ja słyszałam hasło Lindy,
który polecając wino do posiłku (a swoją drogą to nieźle tam tankują - tak
wycinają niektóre fragmenty,że czasami widać jak Linda w jednej chwili ma
prawie pusty kieliszek a tu nagle ma pełny:- ) powiedział, że wszystko jedno
jakie wino i tak można się nawalić. nie wiem czy dokładnie przytoczyłam jego
słowa.....

1. Data: 2002-11-12 22:08:17

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Kianit / D.C." <r...@w...pl>

> [...]

innego.
A cel? Znalazłby się, na przykład program kucharski grupy prk :)

Nie mialam na mysli normalnego sadu, ale cosik takiego, co byloby zwiazane z Krajowa
Rada Radiofonii i Telewizji, bo to ich dzialka.
:-))) Barbara

---

zupa-krem z cieciorki
Aigrettes serowe - problemy