Lista wyznawców.

41. Data: 2020-07-07 07:32:19

Temat: Re: Lista wyznawców.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-06 13:24, z...@g...com wrote:
> Trybun. Wojskowy sojusz z Rosją? Chyba cię pojebało. Chcesz podzielić los Ukrainy?
Druga Targowica?

i znow nic nie rozumiesz...

//masz stare mapy mentalne...!

42. Data: 2020-07-07 07:36:24

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-06 17:50, z...@g...com wrote:
> Unia polsko litewska powstała na innym etapie ewolucji społecznej niż mamy obecnie.
Akurat Rosja jest reliktem który ewoluuje trochę inaczej niż inne społeczności. Tam
autorytaryzm trzyma się mocno i jest na to społeczne przyzwolenie. W każdym razie
gdybyśmy się nie wyrwali z bezpośrednich wpływów Rosji to byśmy mieli oligarchię i
decyzje patronalne w Moskwie. Czyli to samo co na Ukrainie. A mimo retoryki
antyrosyjskiej PiS doskonale nadaje się na partię satelicką dla Moskwy. Tylko czy
Moskwę stać finansowo na kupienie naszej lojalności? Bo PiS ma bardzo duży apetyt.

Rosja potrzebuje 'na gwalt' sojusznika w nadchodzoncej niuechronnie
wojnie z Chinami...!

//dlatego tak prezy muskuly w rejonie Suezu i Bosforu, by ugrac jak
najwiencej.

43. Data: 2020-07-07 07:41:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-06 18:29, gazebo wrote:

> [...]
> opowiedziec roznice miedzy Niemcami a Rosjanami, ci drudzy zdychali z
> glodu, ci pierwsi nas hodowali, to juz moja interperatacja, przyszlo mi
> zyc w ciekawych czasach, przypomnialo mi sie tez jak starano sie dobrac
> do ustalen dotyczacych kontraktow z Fiatem, ni chuja, bez wzgledu na PKB
> jestesmy smiesznym kraikiem na pograniczu, ktory za cholere niczego sie
> nie nauczyl, dlaczego Francja, Niemcy, Brytania i Rosja oczywiscie
> dyktuja warunki, dlaczego Portugalia, Hiszpania, a nawet Grecja maja cos
> do powiedzenia? co my mamy jeszcze do sprzedania i jakim kosztem?

"Zeby byc traktowanym, jak powazny kraj... to trzeba chciec nim byc...!"

44. Data: 2020-07-07 07:47:30

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-06 19:05, z...@g...com wrote:
> [...]
działalność Rosji wiedzą tylko służby i to pewnie nie nasze.

> Gazebo. Różnica pomiędzy Rosją a Niemcami była taka, że Rosjanie zabijali nas bo
uznawali nas za lepszych od siebie, a Niemcy bo uznali nas za gorszych. Z oboma
sąsiadami powinniśmy żyć dobrze i robić wszysko, żeby nie opłacało im się nas
wykorzystać w żaden sposób. Szacunek jest tu najlepszym narzędziem politycznym. Rosja
to piekny kraj, dobrzy ludzie i głupi politycy. Tak samo jak u nas. Niemcy są
rozwinięci przemysłowo, dbaja o swój kraj i obywateli, mają wysokie standardy
demokratyczne o obywatelskie. Dużo się od nich uczymy i korzystamy na wymianie
handlowej. Można na tym budować dobrą przyszłość a ja ciągle musze wysłuchiwać że
nasza teraźniejszość to wyłącznie efekt przeszłości. Jesteśmy chyba jednym z
nielicznych krajów na świecie, który świętuje głównie klęski narodowe. Z takimi
perspektywami szykujemy sobie kolejne święta narodowe.

//to moze z raz poswietuj jedno zwycienstwo...?

https://zaq2.pl/video/ktpby

//i pomysl o tym, ze 80% mediow w Polsce jest w rekach niemnieckich
koncernow...!

45. Data: 2020-07-07 09:25:27

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jesteśmy zbyt małymi graczami żeby coś znaczyć w geopolityce. Chiny już teraz mają
spory wpływ na decyzje Rosji. Słyszałem że zatrzymanie Rosyjskiej agresji wobec
Ukrainy to w jakimś stopniu życzenie Chin które w ten części Europy chcą budować
swoje przyczólki a wojna to uniemożliwia. My nie jesteśmy do wyjęcia przez Rosję
dopóki jesteśmy częścią UE. Dlatego Rosja będzie popierać każdego naszego polityka,
który będzie palił flagi unijne. Co do przejęcia mediów przez Niemców to PiS pokazał
że można zrobić z mediami jeszcze gorsze rzeczy. Myślę, że nie jest problemem kto
jest właścicielem mediów tylko jak je wykorzystuje. Paranoja prezesa żeby mieć nad
wszystkim kontrolę pcha go w kierunku państwa totalitarnego gdzie jeden ośrodek
władzy decyduje o wszystkich aspektach życia. Prezes tego nie doczeka, ale Ziobro
spokojnie czeka na swoją kolej. Korea północna pokazuje że można kultywować reżim bez
względu na wszystko.

46. Data: 2020-07-07 18:07:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/07/2020 o 06:41, Izaura pisze:

> "Zeby byc traktowanym, jak powazny kraj... to trzeba chciec nim byc...!"

ales pierdolnela ni z gruchy ni z pietruchy
--
gazebo

47. Data: 2020-07-08 04:00:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-07 09:25, z...@g...com wrote:
> [...]
spokojnie czeka na swoją kolej. Korea północna pokazuje że można kultywować reżim bez

A slyszales kiedys o 14-nastu punktach prezydenta Wilson'a...?

//czy akurat byles chory...?

https://wnet.fm/wp-content/uploads/2018/01/Newspaper
_Headline-Germany_Asks_Peace_On_Wilsons_14_Points-e1
515593415598.jpg

48. Data: 2020-07-08 04:02:53

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

?

> [...]
>
> //czy akurat byles chory...?
>
> https://wnet.fm/wp-content/uploads/2018/01/Newspaper
_Headline-Germany_Asks_Peace_On_Wilsons_14_Points-e1

//to tu: https://wnet.fm/broadcast/krzysztof-jablonka-10-styc
znia-2018/

49. Data: 2020-07-08 04:06:12

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 04:02, Izaura wrote:
> ?

_Headline-Germany_Asks_Peace_On_Wilsons_14_Points-e1
> [...]

//i nawet, twoj ulubiony 'der_onet' zapodaje...

https://tinyurl.com/yb8vxe3t

//choc, bez jakichkolwiek komentarzy, ze II wojna, tak naprawde, byla
dogrywkom, tej pierwszej...

50. Data: 2020-07-08 04:33:11

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-07 18:07, gazebo wrote:

> ales pierdolnela ni z gruchy ni z pietruchy

//pomysl... nikt nie mowil, ze bendzie latwo...

A zęby, włosy, plamy...
Biel i jasność na indeksie.
Trzaskowski się naćpał?
Paweł Kozioł