Literatura

61. Data: 2002-02-18 19:49:29

Temat: Re: Literatura
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ^ToM^ <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4r4oo$a5o$...@n...onet.pl...

> To jest tylko czesc prawdy. I bardzo dobrze bo co by to bylo jakbym wszystko
> wiedzial.? Strach pomyslec.

A co w tym strasznego? Ja sie nie boje.

> Stosujac ZO wlasnie to robie. Wyciagam smietanke wnioskow.

Nie widziala dupa slonca, ogorzala od miesiaca.

pozdrawiam Chaciur

62. Data: 2002-02-18 20:10:39

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem? To źle?
Sama ocen.

> Oczywiście, że się nie da. Zwłaszcza mądrości. Istnieją jednak testy na
> inteligencję, które odsieją mądrych od głupich.
Niestety nie odsieja.

I są na tyle obiektywne, że
> można na ich podstawie decydować, czy dziecko ma iść do szkoły specjalnej,
> zwyczajnej, czy dla dzieci zdolnych.
Nie moga o tym decydowac i nie decyduja, stanowia tylko pewne kryterium.
Jako pedagog wiem to dobrze.

> Nie?
Potwierdzam.

> Myślę, że nie dla wszystkich.
Dla wszystkich, ktorzy tego chca.

> Jedzą tłuszcze (roslinne) i bardzo dużo węglowodanów...
Scisle malo tluszczy roslinnych) i b. duzo wegli.

> O ile dobrze pamiętam Jan Kwaśniewski.
Nie przypominam sobie, mam wszystkie jego ksiazki.
> O głupich wegetarianach też tam czytałam
Tez nie specjalnie kojarze aby ich od glupoty wyzywal.
> Poszukam odpowiednich fragmentów w jego książce.
Tak bedzie najlepiej.
pozdrawiam serdecznie
tom

63. Data: 2002-02-18 20:15:29

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mylisz się, Chaciur...
> Religię, nie filozofię.
> Założenie absolutnej prawdy i nieomylności wystepuje jako cecha religii.
Rownanie E=mc^2 z jakiej religii pochodzi?
Jest to prawda absolutna i nieomylna - przynajmiej do dzisiaj. Kazda wiedza
oparta na prawach matematycznych jest nieomylna i absolutna - zawsze tak
bedzie. Nie ma w tym nic odkrywczego.

> Jeden z filozofów nawet się szczycił, że nic nie wiedział... Ale podobno
był
> wegetarianinem i miał niesympatyczną żonę...
Nie jest to nic dziwnego.
tom

64. Data: 2002-02-18 20:37:41

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"^ToM^" <n...@p...onet.pl> wrote in

> Sama ocen.

Swoje zdanie znam. Pytam Ciebie.

> Niestety nie odsieja.

Zapewniam Cie, ze jesli komus w tescie psychologiczny, wyjdzie IQ 65 to nie
ma opcji, zeby byl inteligentny nawet gdyby sie zywil optymalnie.

> Nie moga o tym decydowac i nie decyduja, stanowia tylko pewne
> kryterium. Jako pedagog wiem to dobrze.

Dodajmy podstwowe kryterium.
Nie mozna badan psychologicznych przeceniac, ale _jakis_ poglad na stan
umyslowosci badanego daja.

> Dla wszystkich, ktorzy tego chca.

Nie ma idealnej diety dla wszyskich tak samo jak nie ma idealnej zony.
Mimo, ze hormony wszyscy maja takie same.

> Scisle malo tluszczy roslinnych) i b. duzo wegli.

Trudno mi powiedziec czy malo.

> Nie przypominam sobie, mam wszystkie jego ksiazki.

"Dieta optymalna" w formie wywiadu. Chyba Katowice 1996.
Moze nie zwrociles uwagi. Tam jest sporo kwiatkow nt. wegetarian - ze
glupi, ze maja umysly niewolnikow, ze ich dzieci sa anemiczne i ospale.
To jest chyba w okolicy str. 100.

> Tez nie specjalnie kojarze aby ich od glupoty wyzywal.
> Tak bedzie najlepiej.

Zmobilizuje sie w koncu i zeskanuje te ksiazke. Wertowanie jej po raz
kolejny jest ponad moje sily. Zawsze przy watkach biblijnych zastanawiam
sie jak przecietnie inteligentny czlowiek moze w cos takiego uwierzyc...

siwa

65. Data: 2002-02-18 20:40:40

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"^ToM^" <n...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
> wiedza oparta na prawach matematycznych jest nieomylna i absolutna -
> zawsze tak bedzie. Nie ma w tym nic odkrywczego.

Zdaje sie, ze Albercik nie wspominal, ze to kosmici podarowali mu to
rownanie...
Watki biblijne Kwasniewskiego sa moim zdaniem znacznie bardziej
interesujace niz rownania...

> był
> Nie jest to nic dziwnego.

Pewno, ktora fajna chcialaby takiego co nic nie wie i jeszcze sie tym
chwali... ;)

siwa

66. Data: 2002-02-18 21:09:43

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"chaciur" <g...@k...net.pl> wrote in news:a4rp7a$evn$1@news.tpi.pl:

> Chcesz sie klucic? Czegos Ty sie najadla? ;)

Szaleju?

> Chcalem byc kurna delikatny.

Aaaa - to zmienia postac rzeczy...

> Czekaj, czekaj a co ona jadla?

A myslisz, ze sobie sam gotowal?

siwa

67. Data: 2002-02-18 21:16:06

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> "^ToM^" <n...@p...onet.pl> wrote in

> Swoje zdanie znam. Pytam Ciebie.
Niezle.

> Zapewniam Cie, ze jesli komus w tescie psychologiczny, wyjdzie IQ 65 to
nie
> ma opcji, zeby byl inteligentny nawet gdyby sie zywil optymalnie.
Mnie wlasnie tyle wychodzi.

> Dodajmy podstwowe kryterium.
> Nie mozna badan psychologicznych przeceniac, ale _jakis_ poglad na stan
> umyslowosci badanego daja.
To akurat jest kwestia dyskusyjna.

> Nie ma idealnej diety dla wszyskich tak samo jak nie ma idealnej zony.
> Mimo, ze hormony wszyscy maja takie same.
Dla wszystkich nie. Mrowki zywia sie jednak cokolwiek inaczej, ale paliw nie
mieszaja.

> Trudno mi powiedziec czy malo.
Mowie o prawdziwych wege., a nie o takich co "wpierdalaja schabowe".

> "Dieta optymalna" w formie wywiadu. Chyba Katowice 1996.
> Moze nie zwrociles uwagi. Tam jest sporo kwiatkow nt. wegetarian - ze
> glupi, ze maja umysly niewolnikow, ze ich dzieci sa anemiczne i ospale.
To akurat jest prawda.

> [...]
> kolejny jest ponad moje sily. Zawsze przy watkach biblijnych zastanawiam
> sie jak przecietnie inteligentny czlowiek moze w cos takiego uwierzyc...
Inteligentny nie ale glupiec tak. W zwiazku z tym ze ja w nic nie wierze
mnie to niedotyczy.
tom

68. Data: 2002-02-18 21:19:29

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rownanie...
> Watki biblijne Kwasniewskiego sa moim zdaniem znacznie bardziej
Moim zdaniem jest to tylko Jego zdanie. Ja mam inne.
tom

69. Data: 2002-02-18 21:40:41

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"^ToM^" <n...@p...onet.pl> wrote in

> Mnie wlasnie tyle wychodzi.

Powtorz badanie.

> To akurat jest kwestia dyskusyjna.

Jest. Inteligencja w ogole jest dosyc dyskusyjna... :/

> Dla wszystkich nie. Mrowki zywia sie jednak cokolwiek inaczej, ale
> paliw nie mieszaja.

Uscislam zatem - mowie o gatunku homo sapiens.
Slowa "ludzie" nie uzylam celowo - bywa dyskusyjne.
Uwazam, ze nie ma diety idealnej dla wszyskich.

> Mowie o prawdziwych wege., a nie o takich co "wpierdalaja schabowe".

Takich nie znam.
Chyba, ze mowisz o (excuse moi) "wpierdalaniu" schabowych sojowych
smazonych w glebokim oleju...

> To akurat jest prawda.

Przyznam szczerze - poziom intelektualny wiekszosci znanych mi wegetarian
nie odbiega od znanych miesozerow... Ale malo znam kretynow.
Samodzielne, niestereotypowe myslenie (nie bazujace na jednej ksiazce) tez
wiekszosci sie zdarza...
A co do dzieci - sluze prezentacja. Znam kilkoro wege dzieci. Wszystkie sa
szczuple (norma) i bardzo zywe. Opoznien intelektualnych sie nie stwierdza.
Szczerze powiem czasem chcialabym, zeby moje dziecko bylo odrobinke
bardziej ospale...

> Inteligentny nie ale glupiec tak. W zwiazku z tym ze ja w nic nie
> wierze mnie to niedotyczy.

Ufasz Kwasniewskiemu wybiorczo?
Przeciez jego tezy biblijne to jeden z (obok biochemii) filarow d.o.?
A ci tysiacletni optymalni? No przypadkiem nie Adam i Ewa?

siwa

70. Data: 2002-02-18 22:35:46

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa <s...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@2...25.200.9...

> A myslisz, ze sobie sam gotowal?

No nie wiem moze przychodzil do domu spojrzal po garach:
'Znowu golonka? Czy Ciebie kobieto zly opetal?'
dup drzwiami i szedl na jagody i korzonki a zujac sobie
filozofowal?

pozdrawim Chaciur
ps. wez to zeskanuj te jego kwiatki, prosze

Dieta Montignac
Dieta skuteczna
Jak przytyc?
Jem i nie moge przytyc