Lodówka - co oferuje rynek?

1. Data: 2005-01-16 17:03:16

Temat: Lodówka - co oferuje rynek?
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślałam, że z lodówkami będzie łatwiej niż z pralkami, w końcu nie
mają 42678917 programów, ale doskierają mi niepełne informacje na
stronach producentów. Może ktoś ostatnio szukał czegoś takiego:
- duża z zarażalnikiem na dole na 3 szuflady
- cicha
- oszczędna
- automatyczne rozmrażanie zamrażalnika
- szklane, regulowane półki
- przezroczyste szuflady w zamrażalniku
- wentylator (a może niekonieczny?)
- strefa zero (może też niekonieczna)
- cena do ok. 1600zł
- no i żeby się nie popsuła:)

Może jeszcze jakiś inny bajer jest niezmiernie ważny lub chociaż
mocno przydatny?
Nie wiem też co lepsze: 1 czy 2 agregaty, bo archiwum newsów jest b.
podzielone w swych opiniach.

Czy ktoś ma może Electroluxa z szufladami z drucianą siatką w dnie i
jedną półką zamiast szuflady? Jak się to sprawdza w praktyce, czy
lepsze są pełne, plastikowe szuflady?

I jeszcze jedno pytanie, jaki sklep, hurtownię w Warszawie z
największym wyborem pralek i lodówek byście polecili, żeby sprawdzić
namacalnie i pooglądać sobie różne modele?

Renata

2. Data: 2005-01-16 17:58:35

Temat: Re: Lodówka - co oferuje rynek?
Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):

> Może ktoś ostatnio szukał czegoś takiego:
> - duża z zarażalnikiem na dole na 3 szuflady
> - cicha
Jak będziesz miała szczęście to głośność będzie do zniesienia. Pamiętaj, że
głośnośc jest odwrotnie proporcjonalna do ceny zastosowanej sprężarki, ceny
lodówki, jej ekonomicznośći(czytaj:wyżyłowania) i nowoczesności
zastosowanego gazu.

> - oszczędna
Za takie pieniądze co najwyżej średnio oszczędna (to co na temat
oszczędności firmy podają na swoich wyrobach nie ma z tym nic wspólnego)

> - automatyczne rozmrażanie zamrażalnika
Za 1600 zł???!!! to zapomnij, że taki system (No Frost) istnieje..

> - szklane, regulowane półki
Nareszcie cos realnego.

> - przezroczyste szuflady w zamrażalniku
Po co?, i tak jak otworzysz drzwi to się zaszronią.

> - wentylator (a może niekonieczny?)
W sprzęcie za 1600 to jak klima w małym fiacie.

> - strefa zero (może też niekonieczna)
1600zł :))))

> - cena do ok. 1600zł
Moim zdaniem optymalna kwota przeznaczona na lod.

> - no i żeby się nie popsuła:)
I co jeszcze?, ma za Ciebie gotować? :))

> Może jeszcze jakiś inny bajer jest niezmiernie ważny lub chociaż
> mocno przydatny?
> Nie wiem też co lepsze: 1 czy 2 agregaty, bo archiwum newsów jest b.
> podzielone w swych opiniach.
Jeżeli nie będziesz zamrażała dużych ilości jednorazowo to optymalnym
rozwiązaniem jest jednoagregatowa.

> Czy ktoś ma może Electroluxa z szufladami z drucianą siatką w dnie i
> jedną półką zamiast szuflady? Jak się to sprawdza w praktyce, czy
> lepsze są pełne, plastikowe szuflady?
Lepsze są pełne, bo wypadające pakunki po przymarznięciu mogą blokować
szufladę.

> I jeszcze jedno pytanie, jaki sklep, hurtownię w Warszawie z
> największym wyborem pralek i lodówek byście polecili, żeby sprawdzić
> namacalnie i pooglądać sobie różne modele?

Ostatnio pochodziłem po sklepach AGD i stwierdziłem, że najdrożej jest w MM

3. Data: 2005-01-16 18:20:24

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <csea0b$nnu$1@inews.gazeta.pl>, zayzayer wrote:

> Za 1600 zł???!!! to zapomnij, że taki system (No Frost) istnieje..

Wydawało mi się, że widziałam sporo z tą funkcją za te pieniądze, ale
po kilku godzinach grzebania po internecie już mam mętlik w głowie.

> Po co?, i tak jak otworzysz drzwi to się zaszronią.

Ale zawsze coś tam będzie prześwitywać. No dobra, nie jest to
najważniejsze.

> W sprzęcie za 1600 to jak klima w małym fiacie.

A bardzo to przydatne? Aha, te 1600zł to nie "sugerowana cena
producenta", tylko cena ze sklepów internetowych. Te ceny są zwykle
250-400zł niższe.

> 1600zł :))))

To od ilu?

> Moim zdaniem optymalna kwota przeznaczona na lod.

To co za to można mieć?

> I co jeszcze?, ma za Ciebie gotować? :))

O, to, to. Jakbyś mnie znał:)

> Jeżeli nie będziesz zamrażała dużych ilości jednorazowo to optymalnym
> rozwiązaniem jest jednoagregatowa.

A takie oddzielne regulowanie temp. to nie jest fajna rzecz? :)

To czy ktoś wie, czy Electrolux robi lodówki z różnym wyposażeniem
zamrażalników trzykomorowych? I czy w pozostałych markach też raczej
jest tak, że wyposażenie wnętrza jest +/- takie samo.

> Ostatnio pochodziłem po sklepach AGD i stwierdziłem, że najdrożej jest w MM

E, nie chodzi o ceny, chodzi o pooglądanie i podotykanie.

Renata

4. Data: 2005-01-16 18:23:26

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zayzayer napisał:

> [...]
>
> 1600zł :))))

> Moim zdaniem optymalna kwota przeznaczona na lod.

> I co jeszcze?, ma za Ciebie gotować? :))

Pesymista jesteś. LG GR 359 SQ pasuje do opisu. No moze trochę głośna,
ale można ją wstawić nie do sypialni tylko do kuchni.

Adam

5. Data: 2005-01-16 18:59:33

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <w...@d...pl> napisał(a):
>Pesymista jesteś. LG GR 359 SQ pasuje do opisu. No moze trochę głośna,
> ale można ją wstawić nie do sypialni tylko do kuchni.

Pomyliłem się. Ci Koreańczycy są już nie do zniesienia:))

6. Data: 2005-01-17 07:50:02

Od: "giga" <giga_wytnij_to_@infinity._i_to_tez_net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale zawsze coś tam będzie prześwitywać. No dobra, nie jest to
> najważniejsze.

W moim Electroluxie sa zaszronione i nic nie prześwituje :D

--
giga

7. Data: 2005-01-18 12:58:20

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Jan 2005 17:58:35 +0000 (UTC), " zayzayer"
<z...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

>Po co?, i tak jak otworzysz drzwi to się zaszronią.

Nie zgodzę się. W moim siemensie się nie zaszroniły i widać co jest w środku.
Oczywiście same produkty są zaszronione :-)
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

8. Data: 2005-01-19 09:34:18

Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

Renata:

> Wydawało mi się, że widziałam sporo z tą funkcją za te pieniądze, ale
> po kilku godzinach grzebania po internecie już mam mętlik w głowie.
Co do polskich cen, czy tego, co jest dostepne w Polsce nie pomogę.

> To czy ktoś wie, czy Electrolux robi lodówki z różnym wyposażeniem
> zamrażalników trzykomorowych? I czy w pozostałych markach też raczej
> jest tak, że wyposażenie wnętrza jest +/- takie samo.

Na pewno są/były takie modele produkowane, nie wiem, niestety, czy są
one dostępne w Polsce.

W wynajmowanym przez nas mieszkaniu jest taka kombinowana Electroluxa.
Zamrażarka w dolnej cześci urządzenia wygląda tak (patrząc od góry):
metalowa półka (kawa, drobiazgi, lody), metalowy wysuwany koszyk
(szuflada - gotowe dania mrożone, ryby), metalowa półka z blokadą na
zawiasach (zawiasy na wysokości półki, podnoszone i blokowane do góry -
mięso, frytki), poniżej plastikowy koszyk - szuflada (warzywa/owoce
mrożone w woreczkach). Nie znam nazwy modelu (ma co najmniej parę lat),
ani jego ceny.

Moje uwagi: _dużo_ lepiej (IMHO) sprawdza się półka, a nie szuflada.
Szufladę co prawda można wyciągnąć na czas szukania w niej czegoś, i
zamknąć zamrażarkę, ale one są ciężkie (dla mnie), i mnie dużo wygodniej
szuka się czegoś na półce (tym bardziej, że wiem, co na której trzymam).
Poza tym, rozwiązanie typu koszyk (a nie pełna szuflada) powoduje, że
wypadają z nich drobiazgi, a przy zamrażaniu potraw trzeba zwracać dużą
uwagę na to, by coś nie weszło pomiędzy kratki, bo wówczas po zamrożeniu
nie będzie sie dało wyjąć szuflady. Z kolei plastik może mieć tendencję
do pękania (nam kiedyś synek otworzył zamrażarkę, wyciągnął koszyk i
upuścił go na podłogę - mimo małej wysokości, jest pęknięcie).
Zamrażarka nie rozmraża się sama, co uważam za spory minus.

Magda

żelazko z wytwornicą pary
Okna drewniane typ 50/51, byle nie z PVC
"Pranie ręczne" w pralce
grzyb czy co to wokół okna ???
Bosch i Siemens- zmywarka - różnice ?