Lodówki Gorenje

21. Data: 2005-01-21 14:25:11

Temat: Re: Lodówki Gorenje
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer pisze w news:csp66d$l6v$1@inews.gazeta.pl

> A w tych z wentylatorem temp. jest wszędzie prawie jednakowa.

[ciach]

Dzięki za wyjaśnienie. Wreszcie wszystko rozumiem. ;-)

Przy okazji prostuję: moja lodówka Gorenje ma temp. 1-8 stopni, a
nie 3-9. Pomerdało mi się. ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

22. Data: 2005-01-22 17:09:36

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> 9oC i zazimno ????!!! Chyba żartujesz.

Termometr mam powieszony na drzwiach lodowki i tak na oko to chyba mnie
oszukuje w takim razie.
Wloze go poweidzmy na srodkowa polke i jutro dam znac, jaka tam temp.

m.

23. Data: 2005-01-22 17:11:29

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> 9oC i zazimno ????!!! Chyba żartujesz.

Termometr mam powieszony na drzwiach lodowki i tak na oko to chyba mnie
oszukuje w takim razie, bo odczuwalna jest duzo nizsza - nie jestem w stanie
wypic niczego bezposrednio z lodowki bo jest za zimne.

24. Data: 2005-01-27 09:35:38

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wloze go poweidzmy na srodkowa polke i jutro dam znac, jaka tam temp.

Sprawdzilam.
Na srodkowej polce mam 7 stopni przy ustawieniu pokretla na 1. Dla mnie to
za zimno.
Az mnie ciarki przeszly jak pomyslalam sobie jaka temp. moze byc przy
pokretle na 7.

m.

25. Data: 2005-01-27 12:07:33

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdzilam.
> Na srodkowej polce mam 7 stopni przy ustawieniu pokretla na 1. Dla mnie to
> za zimno.

hm... u nas generalnie jest między 4 a 2 stopnie... i to jest w sam raz
(również dla wody z dozownika)

JG

Pralka - grzalka
Pralka Electrolux - carboran
dylemat z mieszkaniem lokatorskim
Bosh i Siemens - to samo czy nie do konca
"tragedia" po malowaniu wałkiem - help me...