Lodówki a kilowaty

1. Data: 2008-03-27 18:22:43

Temat: Lodówki a kilowaty
Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to bliczyć kilowatogodziny, czyli zużycie energi przez lodówkę?
Pisze np. 0,299 kWh / d (domyślam się że na dobę)
Pisze że lodówka zużywa 109 kWh na rok.
A ile kosztuje 1 kW?
Sory za pytanie ale nie płacę rachunków za prąd.

--
Pozdrawiam Adam

2. Data: 2008-03-27 19:56:55

Temat: Re: Lodówki a kilowaty
Od: "Kazimier" <@n...@w...pl@> szukaj wiadomości tego autora

wpisz swoje pytanie w wyszukiwarke a dostaniesz odpowiedz ...

3. Data: 2008-03-27 20:12:16

Od: "akiloni" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shivman" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pisze że lodówka zużywa 109 kWh na rok.
> A ile kosztuje 1 kW?
> Sory za pytanie ale nie płacę rachunków za prąd.

nie przepraszaj tylko zobacz tu http://www.ag.bocznica.org/
az

4. Data: 2008-03-27 20:41:57

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shivman" <s...@e...pl> napisał

> Jak to bliczyć kilowatogodziny, czyli zużycie energi przez lodówkę?
> Pisze np. 0,299 kWh / d (domyślam się że na dobę)
> Pisze że lodówka zużywa 109 kWh na rok.

Skoro masz podane to co chesz obliczać?

> A ile kosztuje 1 kW?
> Sory za pytanie ale nie płacę rachunków za prąd.

Jak nie płacisz za prąd to co za róznica?

5. Data: 2008-03-27 21:56:53

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Mar 2008 19:22:43 +0100, "Shivman" <s...@e...pl> wrote:

> [...]
>Pisze że lodówka zużywa 109 kWh na rok.
>A ile kosztuje 1 kW?
>Sory za pytanie ale nie płacę rachunków za prąd.

Dysguglia wcześnie wykryta jest uleczalna.

--
Maciej Bójko
m...@g...com

6. Data: 2008-03-28 03:32:26

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Mar, 19:22, "Shivman" <s...@e...pl> wrote:
> [...]
> Pisze że lodówka zużywa 109 kWh na rok.
> A ile kosztuje 1 kW?
> Sory za pytanie ale nie płacę rachunków za prąd.

Nie da się policzyć, gdyż jest to zmienna. Najłatwiej kupić licznik
energii i podłączyć go jako podlicznik. Są też dostępne liczniki
elektroniczne wbudowane we wtyczkę (przejściówka) (pytaj w firmie AJM
- przedstawiciel niemieckiego Conrada). Myślę, ze szybko się
zamortyzuje, gdy dowiesz się, jakie urządzenia łykają twoją kasę.
Uwaga - elektroniczne są niewrażliwe na magnesy neodymowe.

7. Data: 2008-03-28 09:12:11

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Mar 2008 21:41:57 +0100, Alek napisał(a):

> Jak nie płacisz za prąd to co za róznica?

Pyta, bo chce wiedzieć, jaki jest koszt jego pobytu w tej lodówce...

kuchnia.tv
Koreańska rzodkiew.
wystroj kuchni...
Re: Prośba o identyfikację potrawy.