Lodowki podblatowe.

1. Data: 2000-07-10 07:45:07

Temat: Lodowki podblatowe.
Od: Maciek Tokarski <m...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Przepraszam, mam nadzieje, ze nie calkowicie OT.
Jakie znacie chlodziarki (bez komory zamrazalnika) i zamrazarki
podblatowe? Jakie sa ich ceny?
Pozdrawiam.
----------------
Maciek Tokarski

1. Data: 2000-07-10 13:34:17

Temat: Re: Lodowki podblatowe.
Od: "Darek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek Tokarski <m...@c...p.lodz.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:b...@4...com..
.
> [...]
> ----------------
> Maciek Tokarski
>
> wszystkie zamrazarki , chlodziarki, zmywarki o wymiarach standardowych
szafek kuch. mozna wsunac pod blat
(po uprzednim zdemontowaniu pokrywy). Darek

1. Data: 2000-07-11 07:45:34

Od: Maciek Tokarski <m...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jul 2000 15:34:17 +0200, "Darek" <p...@k...net.pl>
wrote:

> [...]
.

>szafek kuch. mozna wsunac pod blat
> (po uprzednim zdemontowaniu pokrywy). Darek

Ale wtedy i tak masz niezabudowane drzwi :-(

----------------
Maciek Tokarski

1. Data: 2000-07-11 09:10:13

Od: Marcin Szolajski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem że już robią podblatowe do zabudowy - Eleclerk Reduta na
Jerozolimskich - Wawa.

Ale polecam sprzęt Electrolux - solidna firma - a i hurtownie są i można
taniej niż w Euro kupić.

Pozdro

Marcin

1. Data: 2000-07-11 09:21:13

Od: "Alicja NF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Widziałem że już robią podblatowe do zabudowy - Eleclerk Reduta na
>Jerozolimskich - Wawa.
>
>Ale polecam sprzęt Electrolux - solidna firma - a i hurtownie są i można
>taniej niż w Euro kupić.

Kilka modeli ma rowniez Whirpool. Bankowo jest tez jakas Amica (mamy taka w
robocie). Ale nawet na zwykla lodowke stolarze robia nakladane drzwi, wazne,
zeby drzwiczki lodowki pylu plaskie (bez zaokraglen).

Pozdorwiska
Ala

1. Data: 2000-07-11 12:42:55

Od: Maciek Tokarski <m...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Jul 2000 09:21:13 GMT, "Alicja NF"
<a...@v...wis.pk.edu.pl> wrote:

> [...]
>robocie). Ale nawet na zwykla lodowke stolarze robia nakladane drzwi, wazne,
>zeby drzwiczki lodowki pylu plaskie (bez zaokraglen).

:-(((
Niestety, najnizsze, jakie Amica robi do zabudowy są na OTWOR o
wysokosci ok. 87cm + podbudowka i blat. czyli wychodzi sporo ponad
tradycyjny blat na wysokości 85cm.
Nie mam w kuchni mozliwosci innej zabudowy niz podblatowa, a nie
usmiecha mi sie mysl o placeniu 1600PLN od sztuki za lodowke i
zamrazarke...
Maciek
----------------
Maciek Tokarski

1. Data: 2000-07-11 12:58:52

Od: "Alicja NF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Nie mam w kuchni mozliwosci innej zabudowy niz podblatowa, a nie
>usmiecha mi sie mysl o placeniu 1600PLN od sztuki za lodowke i

A nie mozesz podwyzszyc cokolow szafek o jakies 5 cm ???
Jezeli dopiero kupujesz meble, to mozesz sie zapytac o cokoly 15
centymetrowe. Mi akurat pani sama proponowala takie. Roznica w koszcie jest
praktycznie zadna.

Ja mam w domku Amice, ale fakt, ze ta najwieksza (cos okolo 180cm) ... Sluzy
mi swietnie i jestem z niej BARDZO zadowolona. Osobiscie bardzo polecam ta
firme, tym bardziej, ze jest chyba najlepiej zrobiona, jezeli chodzi o
wnetrze. Bardzo przydatne sa te "powyginane" poleczki na drzwiach. No i
dziala naprawde cicho.

Pozdrowienia
Ala

1. Data: 2000-07-11 13:36:13

Od: "Darek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek <p...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2000-07-13 08:56:33

Od: "Przemyslaw" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja NF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jezeli dopiero kupujesz meble, to mozesz sie zapytac o cokoly 15
> centymetrowe. Mi akurat pani sama proponowala takie. Roznica w koszcie

Blaty na wysokosci 90 cm albo wiecej moga byc dla wielu osob niewygodne

Przemyslaw

1. Data: 2000-07-13 09:08:47

Od: "Alicja NF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Blaty na wysokosci 90 cm albo wiecej moga byc dla wielu osob niewygodne

W sumie tez prawda ... Zupelnie o tym zapominam ;-) sama mam prawie 175 cm
wzrostu, takze standardowe szafki sa dla mnie ciut za niskie i ciagle sie
nad nimi garbie. Tzn. takie jest moje odczucie ... Chociaz na przykladzie
wlasnie takich wysokich szafek, ktore mamy w pracy nie zauwazylam, zeby
ktokolwiek sie uskarzal ...
Przy okazji przy podwyzszonych cokolach kuchenka nie przeznaczona do
zabudowy jest o tylez cm za niska w stosunku do szafek.

Pozdrowienia
Ala

Serwis Makaron i cotygodniowe zmiany i uzupelnienia.
gud ajdija
IRC
plotki???
wina