Lordoza? Co, gdzie, jak? Czy można się tego pozbyć?

1. Data: 2006-02-22 19:00:07

Temat: Lordoza? Co, gdzie, jak? Czy można się tego pozbyć?
Od: Rafał <n...@n...cierpie.harvesterow> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Chyba, a raczej na pewno to mam. Tworzy mi się taka sylwetka w kształcie
litery S, w dodatku mam sporą nadwagę (pewnie z 10 kg) i prowadzę
siedzący tryb życia (IT).
Gdzie się kierować? (ortopeda, to wiem, woj. mazowieckie, najlepiej
NFZ)?
Jakie ćwiczenia, pływalnia? Jak się tego pozbyć? Co radzicie?
Za wszelkie proady będę bardzo wdzięczny :)

Pozdrawiam
Rafał

2. Data: 2006-02-23 08:47:19

Temat: Re: Lordoza? Co, gdzie, jak? Czy można się tego pozbyć?
Od: "-" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> NFZ)?
> Jakie ćwiczenia, pływalnia? Jak się tego pozbyć? Co radzicie?
> Za wszelkie proady będę bardzo wdzięczny :)

Jesli masz 7-12 lat to wystarczy poplywac raz w tygodniu i do tego
standardowe cwiczenia codziennie - i na pewno pomoze.
Jesli wiecej, lekarz POZ doradzi co i jak najlepiej. Moze potrzebne bedzie
dokladne zdiagnozowanie.

3. Data: 2006-02-23 12:49:13

Od: Rafał <n...@n...cierpie.harvesterow> szukaj wiadomości tego autora

- dnia Thursday 23 of February 2006 09:47 raczył pisać...:
> [...]
> standardowe cwiczenia codziennie - i na pewno pomoze.
> Jesli wiecej, lekarz POZ doradzi co i jak najlepiej. Moze potrzebne

lat 2.5 raza więcej :/
Dzięki za odpowiedź, choć już się martwiłem, czy dobrze napisałem posta,
czy raczej nikt się z tym na psm nie spotkał (niemożliwe IMO)

Pozdrawiam
Rafał

4. Data: 2006-02-26 12:03:57

Od: "Wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> NFZ)?
> Jakie ćwiczenia, pływalnia? Jak się tego pozbyć? Co radzicie?
> Za wszelkie proady będę bardzo wdzięczny :)

Skieruj sie do terapety który pokaze Ci kilka cwiczeń (najlepiej ze zdjęciem
rtg kręgoslupa).
Napewno na wejściu dostaniesz przykazanie zrzuci wagę i więcej ruchu.
Pływanie jest bardzo wskazane ale żabką i na plecach z symetryczną pracą rąk.
Nic Ci więc nie pozostało jak apielówki na siebie i śmiga na basen:)
Pozdrawiam
Wiola

prośba o interpretację wyników badań hormonalnych i genetycznych
NAPROXEN czy IBUPROFEN - co lepsze dla zrowia?
strzelanie zuchwy
[gdzie w Poznaniu] usunięcie migdałków
Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a ciąża