[gdzie w Poznaniu] usunięcie migdałków

1. Data: 2006-02-22 15:00:59

Temat: [gdzie w Poznaniu] usunięcie migdałków
Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi polecić Klinikę / Oddział w Poznaniu, w której mogę poddać
się zabiegowi usunięcia migdałków? Oczywiście ze skierowaniem, na NFZ, nie
prywatnie.

Dzwoniłam na informację NFZ-tu, gdzie podano mi listę oddziałów świadczących
te usługi, ale żaden z nich nie chce nic mówić przez telefon, jak długo się
czeka, ile dni pobytu w szpitalu, jaką technikę stosują itp. a przecież nie
jestem w stanie z każdym z osobna spotkać się osobiście, by porozmawiać. No
i chyba za każdym razem bym musiała mieć skierowanie?

Może ktoś z Was ma w tym temacie doświadczenie, przechodził w ostatnim
czasie i może coś napisać. Gdzie się krótko czeka i nie budzi potem w nocy z
koszmarnymi wspomnianiami zabiegu? ;)

Lepszy zwykły szpital, czy raczej tzw. klinika krótkiego pobytu?
Pomóżcie, bo nie wiem gdzie się udać, a jakoś ze znajomych niewiele osób
pamięta swoje zabiegi, bo mieli je w dzieciństwie...

D.