Lotnictwo

91. Data: 2013-09-18 21:42:51

Temat: Re: Lotnictwo
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 13:02, Chiron pisze:

> ??? Nie kumkam, poważnie. Jednak mogę Cię zapewnić- nie obciążam Cię
> odpowiedzialnością za to.

Ależ właśnie to robisz, mówiąc, że w coś Cię usiłuję wepchnąć. A ja
nawet nie mam przecież takiej możliwości.

> Tak

> Nie czuję się tak- znów przekręcasz.
> Ty_starasz_się_mnie_w_takie_ramy_wepchnąć.

O właśnie. Ja tylko odbieram Twój światopogląd i daję Ci informację
zwrotną. A że Ty wizualizujesz ją sobie jako głupawego bigota, to już
nie mój w tym udział, ja takiego określenia nie użyłam.

> [...]
> jak to fajnie mieć kilku rodziców- pisałem to. Wymyślenie nazwy "rodzina
> patchworkowa" mnie bardzo przypomina popularny chwyt handlowy. Jak coś
> jest bublem, nie sprzedaje się- to się wymyśla chwytliwą nazwę. Podobnie
> tu: rodzina rozbita- czyli de facto patologiczna, plus druga podobna- to
> przecież da nam i tak rodzinę patologiczną. I taką rodzinę nazwano
> "rodzina patchworkowa".
> Jeśli się z czymś nie zgadzasz- to są dwie możliwości: albo masz rację
> albo jej nie masz. No ale w takim razie pokaż mi proszę, w czym się mylę.

Celowo cytuję wszystko, żeby nie było, że tendencyjnie wycinam.
Nie jestem w stanie nadążyć za bałaganem w Twoich myślach, takie
"everything at once". Od początku (wątku ze Smerfami) nie wiem, o czym
Ty właściwie chcesz rozmawiać, bo już nawet zacząłeś dziwnie - czy
przeszkadza Ci nazewnictwo (patchwork) jako zapożyczenie i widzisz w nim
językowego potworka zagrażającego naszemu językowi, czy chcesz rozmawiać
o samym zjawisku (rozwodów i rodzin "zszywanych"), czy o propagandzie
(zauważ, że ja raczej niepochlebnie wypowiedziałam się o niej, nazywając
moralizatorskim smrodkiem)? Wydaje mi się, że rozmawiamy o jednym, a
nagle okazuje się, że ja coś pomijam. Na dodatek dopadasz mnie w innym
(tym) wątku i zarzucasz mi brak patriotyzmu i że pluję ofiarom w twarz.
Być może po prostu chcesz trochę ze mną pogadać, a te wszystkie
przeskoki mają służyć podniesieniu poziom emocjonalnego dyskusji? Ale
nie ze mną te numery, Bruner. I to Cię wkurza najbardziej, dlatego
zostałam Judytką. :)

Ewa

92. Data: 2013-09-18 21:43:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 19:06, Chiron pisze:

> Z innej grupy- komentarz do Twojego antypolskiego linku:(fragment
> tyczący wyłącznie kompetencji ekspertów)

Jak Ty kochasz wręcz jątrzyć - to niewiarygodne!

Ewa

93. Data: 2013-09-18 21:47:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Być może po prostu chcesz trochę ze mną pogadać, a te wszystkie
> przeskoki mają służyć podniesieniu poziom emocjonalnego dyskusji?

I jak tu na piwo i ploty iść.

94. Data: 2013-09-18 21:59:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 21:47, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-09-18 21:42, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> I jak tu na piwo i ploty iść.

Przy dobrej nalewce można i mnie skusić. Na ploty.

Ewa

95. Data: 2013-09-18 22:01:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-18 14:48, Qrczak pisze:

> Pod ręką mam całe litry nektarów wszelakich. Z aronii, porzeczek
> czarnych i czerwonych, malin. Oraz cydr.
> IQ mam z pińcet pindziesiunt. Co najmniej.

Ja nastawiłam z malin. Za jakieś 2 miesiące może z IQ doskoczę.

Ewa

96. Data: 2013-09-19 09:24:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Sep 2013 16:40:17 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-09-18 16:13, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Obcych nie dmucham.

Znowu nie na temat. Qrka, czytaj tekst. Ja pytam JAK SIĘ PRZELICZA. Sama se
w swój podmucham :-]

97. Data: 2013-09-19 09:25:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Sep 2013 18:05:02 +0200, Chiron napisał(a):

> Przepraszam Panią- ale od składania jaj to Pani jest specjalistką

Qra tępi konqrencję :-)

98. Data: 2013-09-19 21:51:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu nie na temat. Qrka, czytaj tekst. Ja pytam JAK SIĘ PRZELICZA. Sama
> se
> w swój podmucham :-]
Masz taki z telefonem komórkowym? Taką zabawkę widziałem kiedyś.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

99. Data: 2013-09-19 21:53:54

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak Ty kochasz wręcz jątrzyć - to niewiarygodne!

Ciekawe...no ale skoro tak uważasz- to trudno.

100. Data: 2013-09-19 21:56:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Sep 2013 21:51:31 +0200, Chiron napisał(a):

> Masz taki z telefonem komórkowym? Taką zabawkę widziałem kiedyś.

Nie mam żadnego, no ale może kupiłabym - bo dawno już przestałam jeździć na
te durne testy Mensy ;-P

lotnictwo
Upraszczanie się języka.
Nie lubimy robić...