Data: 2006-02-22 19:31:00
Temat: Re: Ludzka naiwność nie zna granic
Od: Theli <p...@w...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Skakanka napisał(a):
> I właśnie to 99% przerażające. Skoro jest napisane Chanel - ma być
> Chanel i już, nawet za 5 złociszy. Może jestem starej daty, ale kiedy
> słyszę, że skoro jest napisane "Chanel" bez słowa "oryginał" i kosztuje
> 50 zł to znaczy, że to podróba i wszyscy się cieszą,
Owszem, ale jak jest Chanel, to niech bedzie napisane ,,Chanel'' + ew.
kilka slow/zdan opisu, a nie kilkanascie czy kilkadziesiat zdan pierdol
i ani jednego konkretnego slowa. Dla mnie taki sposob reklamy swiadczy
wlasnie o tym, ze sprzedaje sie cos niewiele wartego albo zlej jakosci i
nadrabia sie marketingowym belkotem.
th
|