Lustro w łazience

11. Data: 2008-11-30 11:29:01

Temat: Re: Lustro w łazience
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 09:46, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:vq4upbcea0by$.ds640f3xlkmj.dlg@40tude
.net...

> Nie

Tak :-)
I okładanie lustra wałkami, gzymsikami i hujkami-kogutkami też :-)

12. Data: 2008-11-30 15:58:40

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Łatwo czyścić, nawet strumieniem wody z prysznica przelecieć.
JaC

-----

13. Data: 2008-12-01 09:53:45

Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma swój styl - najlepiej pasujący do łazienki.
> Lustro wpuszczone w glazurę to też jakiś styl - a'la prosektorium...
Eeee tam zaraz prosektorium :)
Ja zrobilem tak.
http://fotoblog.pelos.pl/wp-content/uploads/poleczka
.jpg
http://fotoblog.pelos.pl/wp-content/uploads/zmig4_lu
stro1.jpg

U Artura - blad, ze dal plytki ciete nie cale... zreszta nawet gdyby to nie
ma ch... musi byc rowno.
Artur daj jakas fote tego - to sie pomysli co tu zrobic.

--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

14. Data: 2008-12-01 10:34:51

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lis, 18:07, Artur Dębski <a...@g...com> wrote:
> Witam wszystkich
>
> Nie za bardzo udało się lustro w łazience wpuszczane w glazurę
> z prawej i lewej strony płytki nie były całe tylko cięte
> i powstała niesymetryczna szczelina miedzy lustrem a glazurą
> na górze jakieś 4mm na dole lustra 1-2mm - lustro na wysokość
> trzech kafelków 3x25cm

Jesli chcesz miec lustro wpuszczane w glazure, i jesli chcesz, zeby
naprawde ladnie i estetycznie wygladalo - zamow drugie lustro. Miejsce
na lustro nalezy _bardzo_ dokladnie zmierzyc. Czasami sa przeciez
jakies "wahnięcia" w wymiarach, np. na gorze miejsce przeznaczone na
lustro jest szersze lub wezsze. Takie wahniecia nie maja znaczenia,
bo przeciez lustro zamawia sie zawsze po polozeniu glazury i PO
dokladnym wymierzeniu miejsca :)
Lustro oblozone polwalkami, profilami itp. to juz nie to samo... No
chyba, ze dla Ciebie nie ma to wiekszego znaczenia.

Pozdrawiam :)
F.

15. Data: 2008-12-01 11:58:40

Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie ma ch... musi byc rowno.
> Artur daj jakas fote tego - to sie pomysli co tu zrobic.

Cześć

No Cięte płytki bo nieduża ściana i płytki w poziomie kładzione i
niezręcznie by było
dać całą płytkę - tak więc jest po 7 cm na brzegach lustra i to jest
szerokość ściany
- do tego lustro wisi w połowie na ekranie zabudowującym pion wod/kan
zastanawiam się czy mieć do człowieka który to robił pretensję
bo robił mi już jedno mieszkanie i nie miałem żadnych zastrzeżeń - w tym
lustro wpuszczane w ścianę ale okolone półwałkami - wyszło extra

Bardzo ładnie wyszło tobie na fotkach - mam kilka pytań:

- czym jest lustro wykończone dookoła ? fuga czy silikon?
- Jak szeroki jest dystans lustra do kafelków - na grubość fugi / więcej /
mniej ?
- Jaka jest grubość fugi na ścianie ?

Postaram się moje fotki wrzucić ale skłaniam się chyba ku wybiciu
lustra i przygotowaniu odpowiedniego uwzględniającego odchyłki
tak aby nie było takich różnic w odległości lustra od płytek.

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

16. Data: 2008-12-01 13:27:37

Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka fotek wybranych z tego co mam - jeszcze przed monatżem lustra i w
nieciekawym świetle

http://arturdebski.republika.pl/lazienka/1.jpg
http://arturdebski.republika.pl/lazienka/2.jpg
http://arturdebski.republika.pl/lazienka/3.jpg
http://arturdebski.republika.pl/lazienka/4.jpg

17. Data: 2008-12-01 19:31:10

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Postaram się moje fotki wrzucić ale skłaniam się chyba ku wybiciu
> lustra i przygotowaniu odpowiedniego uwzględniającego odchyłki
> tak aby nie było takich różnic w odległości lustra od płytek.

dokladnie tak zrob:)
koszt lustra nie wielki a efekt bedzie bardzo dobry.
po wybiciu lustra, wyrownaj podloze tak zeby po wklejeniu lustro sie
licowalo z plytkami.
wez dokladne wymiary zeby odstepy pomiedzy lustrem a plytkami bylo takie jak
fugi, wklej lustro, wykoncz silikonem pod kolor fug i po sprawie.

ew mozesz probowac fuga wypelnic na okolo lustra jesli nie znajdziesz
silikonu, ale obawiam sie ze moze pekac.

--
pzdr
piotrek

18. Data: 2008-12-01 21:22:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

> dokladnie tak zrob:)
> koszt lustra nie wielki

Zalezy jakie duze, ja za moje troche dalem, co prawda z montazem.

19. Data: 2008-12-02 08:07:01

Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ew mozesz probowac fuga wypelnic na okolo lustra jesli nie znajdziesz
> silikonu, ale obawiam sie ze moze pekac.

Stanęło na tym że będą po prawej i lewej stronie lustra
zamontowane czerwone paski -
http://test.tubadzin.pl/produkt.php?nr_produktu=1018
48&id=134takie jak na
moich zdjęciach

Fugowanie wokół lustra - odradzane - więc dzięki tym paskom
cięta część kafelków będzie się stykała z fugą a nie silikonem
paski zrobią swoje żeby było prosto dla nowego lustra
a dopiero miedzy paski a lustro pójdzie silikon SOPRO w kolorze
fugi - Pergamon - uff mam nadzieję że myjąc zęby przez następne 10lat
będę zachwycony efektem :)

20. Data: 2008-12-02 19:06:14

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Zalezy jakie duze, ja za moje troche dalem, co prawda z montazem.

no to oczywiscie, zalezy jakie kto ma lustro :)
ja za swoje jakies 1,5x1,7m dalem niecale 90 zl jak ktos ma na cala sciane
to moze juz wiecej kosztowac :)

montaz przy okazji robienia lazienki :)

--
pzdr