Mąki we Wrocławiu

1. Data: 2004-12-17 12:42:33

Temat: Mąki we Wrocławiu
Od: Jacek Filipkiewicz <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Gdzie we Wrocławiu jest wiekszy wybór mąk?
I nie chodzi mi o supermarkety gdzie (np. Tesco) jest 20 rodzajów
mąki, ale 19 z nich to maka pszenna od 450 do 650.

Chodzi mi o maki pszenne, zytnie, razowe ...
Oczywiscie do pieczenia chlabka.

Pozdrawiam filip

1. Data: 2004-12-17 15:14:56

Temat: Re: Mąki we Wrocławiu
Od: Macq <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Filipkiewicz wrote:

"Gdzie we Wrocławiu jest wiekszy wybór mąk?"

Pachnaca Ksiegarnia, ul. Wita Stwosza, prawie vis a vis Awangardy

pozdrawiam
maciek

1. Data: 2004-12-17 15:43:42

Temat: Re: Mški we Wrocławiu
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Filipkiewicz" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Gdzie we Wrocławiu jest wiekszy wybór mšk?

Pólka ze zdrową żywnością w Astrze "na samie"
Stoisko ze zdrową żywnością w Astrze - na piętrze
Sklepik ze zdrową żywnością przy Hali Strzegomskiej
Sklepik ze zdrową żywnością na placu przy Komandorskiej

--
pozdrawiam, misiczka

Seks jest niebezpieczny jedynie wtedy,
gdy się go zakazuje.
Larry Flynt
http://misiczka.com

1. Data: 2004-12-17 16:35:24

Temat: Re: M?ki we Wroc?awiu
Od: "Atunia " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Filipkiewicz <f...@i...com.pl> napisał(a):

> Chodzi mi o maki pszenne, zytnie, razowe ...
> Oczywiscie do pieczenia chlabka.

ja nieustająco polecam Epi na Komandorskiej, zawsze można do nich maila
napisać i spytać, czy mają/mogą sprowadzić :) Na pewno żytnią i pszenną razową
mają, kukurydzianą, ryżową, dość dużo tego. Sugerowałam im już sprowadzanie
mieszanek mącznych do automatów, w końcu w .de tego masa jest, ale chyba
trzeba by się przypomnieć, bo na razie nie widziałam :)

Atunia

1. Data: 2004-12-20 07:17:45

Od: "chimeryna" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Atunia " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Sugerowałam im już sprowadzanie
mieszanek mącznych do automatów, w końcu w .de tego masa jest, ale chyba
trzeba by się przypomnieć, bo na razie nie widziałam :)

Atunia

Mieszanki mają swoją wielką zaletę - nie wymagają żadnego wkałdu pracy, poza
podzieleniem paczki na 2/3 części. Ale chleb z nich jest chlebem w znikomym
sotpniu. Owszem, to JEST jakieś pieczywo, ale... No, mnie nie smakuje. A
zjadłam w pierwszym okresie zachłyśnięcia automatem i miszungami ok. 50 kg
tych ostatnich...
Może warto mieć w domu 1 paczkę awaryjną, tak jak warto wiele rzeczy
awaryjnie mieć, ale tylko awaryjnie...

Ch.

1. Data: 2004-12-20 14:34:46

Od: "Atunia " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

chimeryna <c...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> tych ostatnich...
> Może warto mieć w domu 1 paczkę awaryjną, tak jak warto wiele rzeczy

Ale warto mieć i mieć wybór :) Na razie jakoś marketingi wszelakie przegapiły
fakt, że dość dużo osób kupiło maszynki do chleba. I nie ma tych miszungów u
nas. I właśnie takie awaryjne dwie paczki z .de sprowadzone trzymam, na
wypadek na przykład gości, którzy późno w nocy przyjadą, na rano 100% świeży
chlebek, a że z enzymami i dodatkami - cóż, przynajmniej świeży i pod łapką ;).

Atunia

1. Data: 2004-12-21 07:22:26

Od: "chimeryna" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sprowadzone trzymam, na wypadek na przykład gości, którzy późno w nocy
przyjadą, na rano 100% świeży chlebek, a że z enzymami i dodatkami - cóż,

Zgadzam się w stu procentach czystych bez polepszaczy! Też 3mam paczkę...
Ch.

Chleb z maszynki
jajka w farszu do pierogów z kapustą?
Re: pierniczki Anki - klapa:((