Re: MIŁOŚĆ

Data: 2008-09-05 17:15:41
Temat: Re: MIŁOŚĆ
Od: "michal" <6...@g...pl>

tren R wrote:

> generalnie najbardziej chciałbym sprawdzić siebie w aspekcie oleju.

A robimy coś innego? Każdy z nas bez przerw ten olej własny sprawdza. Pewnie
po to istnieje ta grupa. Grupa, to przecież my. Konfrontujemy się, jak
potrafimy, a każdy z nas ma inne paradygmaty. ;)
Tam gdzie grupy na newsach padły, widocznie nie ma już kto z kim tego
sprawdzać. Każdy tam doszedł do wniosku, że to nie jest miejsce właściwe.
Tutaj, jak widać, jeszcze nie. Nie każdy.

michał