Re: [MM] Wegetarianin na diecie - moja relacja po 3 tygodniach

Data: 2003-03-23 10:24:33
Temat: Re: [MM] Wegetarianin na diecie - moja relacja po 3 tygodniach
Od: c...@p...onet.pl

> On 2003-03-22 10:00, Użytkownik c...@p...onet.pl napisał:
> CIACH drakońska IMVHO dieta Sevy

> Musi być mleko, jajka i jogurty?
> Bo ja np., to nie lubię nic z tego (w podanej kolejności, od
> największego wroga).

to chodzi o bialko pochodzenia zwierzecego jesli jestes na diecie vege (lakto
ovo) to spozycie mleka i przetworów oraz jajek jest konieczne
nie wyobrazam sobie wegańskiej wersji mm

> Kupiłam książkę MM, ale czytam już 3 tydzień i jestem na ... 30 stronie
> (ale w tzw. międzyczasie przeskoczyłam 6 innych książek, czyli
> zwyczajnie mnie nie wciągnęła).
> Zarządziłam pierwszy raz w moim życiu porządne odchudzanie. A, że nie za
> dużo tego jest do zrzucenia 62/170 (ale czepiam się głównie ud i pupy),
> to stosuję swoją własną dietę skompilowaną z tutejszej grupy i moich
> doświadczeń w Diamondach.
> --

dieta diamondów to taka starsza wersja mm :) bez zagłebiania sie w indeksy
glikemiczne .zasady sa bardzo podobne i stosowanie jej jest o wiele mniej
skomplikowane niz mm