Re: MM a cią?a (was: MM a ciąża)

następny post »
From: dcoop <n...@n...spam>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: MM a cią?a (was: MM a ciąża)
Date: Wed, 25 Feb 2004 01:09:45 +0100
Sender: n...@n...spam

Wed, 25 Feb 2004 00:14:14 +0100, na pl.misc.dieta, klamliwa eulalia
napisał(a):

> wypraszam sobie!!!! ja wazylam 2,5 kg a moja mama byla wzorcem odzywiania
> sie ciazowego( utyla okolo 12 kg, czyli calkiem w normie)
> i nie jestesm jasiem kadlubkiem;PPPPP
> ale odchudzanie w ciazy to zdecydowanie odpada:-)

Wiesz, nie chcialem Ciebie, ani nikogo urazic. W sume to tzw "norma" jest
troche wieksza niz 2,5 ;) Znam ludzi (w liczbie 1 :) ktorzy wazyli nawet
mniej i mozna powiedziec ze naleza do powiedzmy "elyty" jesli chodzi o np
zdolnosci umyslowe. Ale jednak masa ciala i wzrost duzo mowia o rozwoju
dzieciaka.

--
Z powazaniem
dcoop