MM-dieta

1. Data: 2003-08-31 10:23:54

Temat: MM-dieta
Od: "aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do Was takie pytanie. Nie jem ziemniaków, ryżu, białej mąki,cukru,
zwracam uwagę na IG poszczególnych produktów. Czy już spełniam wymogi diety
MM? Czy powinnam jescze wiedzieć, co z czym łączyć, a czego z czym nie
łączyć? Jeśli tak, to bardzo proszę, powiedżcie mi, czego z czym nie
powinnam jeść. Z góry dziękuję.

2. Data: 2003-08-31 10:28:42

Temat: Re: MM-dieta
Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
diety
> MM? Czy powinnam jescze wiedzieć, co z czym łączyć, a czego z czym nie

Wg MM nie powinno sie laczyc tluszczow i weglowodanow.Hafsa

--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

3. Data: 2003-08-31 11:53:41

Od: "Kosa " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> MM? Czy powinnam jescze wiedzieć, co z czym łączyć, a czego z czym nie

I nalezy unikac produktow wysokoprzetworzonych typu zupki w proszku etc.

4. Data: 2003-08-31 19:59:24

Od: "asia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A może ktoś mi szybko poradzi, co może brać do pracy osoba stosująca tę
dietę? Jutro idę do pracy po urlopie i stwierdzam, że nie wiem, co wziąć an
drugie śniadanie. Dotąd brałam "normalne" kanapki, to znaczy bułki z
wędliną. Teraz mogę wziąć gruboziarnisty chleb, ale co do niego? W swojej
pracy nie mogę pichcić ani preparować jedzenia. Muszę mieć gotowe.

5. Data: 2003-08-31 21:09:40

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia napisał:

> [...]
> wędliną. Teraz mogę wziąć gruboziarnisty chleb, ale co do niego? W swojej
> pracy nie mogę pichcić ani preparować jedzenia. Muszę mieć gotowe.

Jeśli pełnoziarnisty chleb, to z warzywami, pomidorem, ogórkiem, sałatą,
chudym twarogiem, bez masła.

Sałatkę warzywną w pudełku albo słoiczku, bez kukurydzy i majonezu, z
oliwą z oliwek lub sosem vinegrette, może być z brązowym ryżem albo
nakaronem z pełnoziarnistej mąki. Albo z żółtym serem lub chudym
mięsem/rybą, wtedy bez ryżu/makaronu.

Duży chudy jogurt, najlepiej naturalny, jak owocowy to bez cukru.

Kawałek kurczaka na zimno, pieczonego albo wędzonego. Może być z sałatką
j.w.

Jeśli coś pomieszałam, to niech bardziej biegli w MM poprawią :)

Pozdrawiam,

Barbara Anna, początkująca MM
--
b...@o...pl

6. Data: 2003-09-01 12:22:45

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <j...@p...com> napisał w wiadomości
> A może ktoś mi szybko poradzi, co może brać do pracy osoba stosująca tę
> dietę?

Salatka do pudelka: zielona soczewica + papryka zielona i czerwona + ogorki
zwykle i malosolne + oliwki + ser plesniaczek pokrojony w kostke.
Wczoraj zrobilam - dzisiaj nadal smakuje pysznie.

7. Data: 2003-09-01 13:11:02

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wędliną. Teraz mogę wziąć gruboziarnisty chleb, ale co do niego? W swojej
> pracy nie mogę pichcić ani preparować jedzenia. Muszę mieć gotowe.

na MM jada się 3 posiłki dziennie jeśli zjesz 'dobre',duże śniadanie to do
obiadu powinnaś dotrwać :) i nie ma potrzeby kombinowania z II śniadaniem
:)

8. Data: 2003-09-01 13:23:11

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wędliną. Teraz mogę wziąć gruboziarnisty chleb, ale co do niego? W swojej
> pracy nie mogę pichcić ani preparować jedzenia. Muszę mieć gotowe.

Poszukaj tutaj
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=U
TF-8&group=pl.misc.dieta

ten temat był już wałkowany na grupie wiele razy, na pewno znajdziesz trochę
dobrych rad.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdy mężczyzna prosi dziś o rękę kobiety, to znaczy, że resztę miał już wcześniej.
Alberto Sordi

9. Data: 2003-09-01 15:57:10

Od: "asia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
TF-8&group=pl.misc.dieta

> ten temat był już wałkowany na grupie wiele razy, na pewno znajdziesz

Dziękuję.

10. Data: 2003-09-01 15:59:08

Od: "asia" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> na MM jada się 3 posiłki dziennie jeśli zjesz 'dobre',duże śniadanie to
do
> obiadu powinnaś dotrwać :) i nie ma potrzeby kombinowania z II śniadaniem
Sniadanie jadam o siódmej, a do domu wracam o siedemnastej. Nie
wytrzymam.

Pieczywo optymalne
Dieta dla chorych....
DO na stronach Kardiologów