[MM] napoj

11. Data: 2004-01-23 10:33:26

Temat: Re: [MM] napoj
Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> AFAIK Montgnac nie zalecal napojow slodzonych aspartamem...

na cos trzeba umrzec ;-)

on tego nie zalecal ze wzgledu na uwarynkowanie slodki=>insulina
ale ono zadko wystepuje

musta

12. Data: 2004-01-23 15:12:32

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na cos trzeba umrzec ;-)

hehe
nieźle powiedziane:-))))

pzd. Wiedzma:-)

13. Data: 2004-01-24 15:19:02

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Thu, 22 Jan 2004 09:06:22 +0100, gdy "s(00)mal"
<s...@o...pl_usun-myslniki> napisał:

>Kiedys probowalem MM. Schudlem chyba z 3-5 kg, ale gdy skonczylem z tym to
>przytylem jeszcze wiecej.

No jakby to powiedziec... W przypadku prawie każdej diety, powrót do
dawnych warunków żywieniowych spowoduje przytycie.

Właśnie to testuję na sobie :( - w ostatnich miesiącach coraz więcej
jedłem białego chleba, optymalnie przysmażanych kiełbasek, zapiekanek
itp. no i waga niepostrzezenie z 75 do 79 skoczyła... (wcześniej
schudłem z 89).

Montignac na "resztę życia" proponuje II Fazę, można też po prostu
unikać produktów o wysokim IG (czyli być na dosyć liberalnej diecie
niskoglikemicznej, której jedną z rodzajów jest MM).
Do wolnej amerykanki chyba nie da się wrócić bez konsekwencji.

>Moim najwiekszym problemem na tej diecie i w ogole jest uzaleznienie od
>slodyczy i napojow slodzonych. Ale to wlasnie brak dobrego napoju mi
>najbardziej przeszkadzal na MM.

Próbowałeś chromu? Są z tym różne kontrowersje (nie zaleca się brać
więcej niż 30 dni), ale np. moja mama twierdzi że ma mniejszy apetyt na
słodycze. (psychicznego uzależnienia, a takie zwykle jest, chrom jednak
nie wyleczy)

>Teraz chcialbym zaczac jeszcze raz. Czy herbata z hibiskusa lub z "owocow
>lesnych" jest zgodna z montignaciem?

Nie sądzę aby robiły w organizmie cokolwiek przeciw zasadom mm.

>Herbaty z duza iloscia teiny/kofeiny
>podnosza poziom insluiny we krwi.

Kofeina (teina) z herbaty działa inaczej niż z kawy - z kawy natychmiast
przedostaje się do krwioobiegu, podnosząc ciśnienie i powoduje wyrzut
insuliny. Herbata działa łagodniej.

Nie zauważyłem negatywnego wpływu picia zielonej i czerwonej herbaty na
swoje odchudzanie. Przeciwnie wręcz.

>A czy ktos wie jak jest z tymi
>herbatkami??
>
>Mleko w proszku moze byc dobrym pomyslem tez. BTW a slodkie ono jest?:)

A dlaczego w proszku?
Wiem, że mleko skondensowane ma IG>60, być może podobnie z mlekiem w
proszku....

pzdr
Vr

14. Data: 2004-01-24 18:46:49

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vroobelek" <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> A dlaczego w proszku?

Montignac polecał w którejś z książek - jako źródło białka. W sumie, nie
wiem jak to jest, bo w 100 gramach mleka odtłuszczonego w proszku jest aż 51
gr węglowodanów... Za to jest dużo białka, bo prawie 36 gr.
Zna ktoś IG mleka w proszku?

pozdrawiam, misiczka

--
Dobry adwokat to taki, który potrafi przekonać sędziego,
że prawo jest gorsze od czynu jego klienta.

15. Data: 2004-01-24 19:03:49

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <U...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zna ktoś IG mleka w proszku?

Sama znalazłam. IG pełnotłustego mleka w proszku wynosi 45.
ZTCP Montignac podawał, ze można sobie z tego robić taką "zawiesinę" do
popijania... O gustach się nie dyskutuje ;)
Ja tam wolę (jeśli już) mleko w proszku na sucho.

pozdrawiam, misiczka

--
"Mężczyźni wolą kobiety ładne niż mądre,
ponieważ łatwiej im przychodzi patrzenie niż myślenie"

16. Data: 2004-01-28 14:45:06

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2004 16:19:02 +0100, Vroobelek
<V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> napisał:

> No jakby to powiedziec... W przypadku prawie każdej diety, powrót do
> dawnych warunków żywieniowych spowoduje przytycie.

Tez to zauwazylem:) Jesli juz dieta to na cale zycie.

> [...]
> jedłem białego chleba, optymalnie przysmażanych kiełbasek, zapiekanek
> itp. no i waga niepostrzezenie z 75 do 79 skoczyła... (wcześniej

No niestety.

> [...]
> niskoglikemicznej, której jedną z rodzajów jest MM).
> Do wolnej amerykanki chyba nie da się wrócić bez konsekwencji.

No niestety;)

> Próbowałeś chromu?

nie

> [...]
> więcej niż 30 dni), ale np. moja mama twierdzi że ma mniejszy apetyt na
> słodycze. (psychicznego uzależnienia, a takie zwykle jest, chrom jednak

Wiesz, ja juz chyba jestem na wyzszym poziomie uzaleznienia. Wczesniej nie
chcialem slodyczy, chcialem je rzucic, ale podzeralem bo wlasnie
podswiadomie mnie do nich ciagnelo. A teraz to w sumie juz zaakceptowalem
to i nie chce nawet ich rzucac, bo lubie ten smak. Nie wiem. Bede sobie
musial zaczac wmawiac, ze slodycze mi nie smakuja...

> Nie sądzę aby robiły w organizmie cokolwiek przeciw zasadom mm.

OK

> Kofeina (teina) z herbaty działa inaczej niż z kawy - z kawy natychmiast
> przedostaje się do krwioobiegu, podnosząc ciśnienie i powoduje wyrzut
> insuliny. Herbata działa łagodniej.

Ale rowniez szkodliwo.

> Nie zauważyłem negatywnego wpływu picia zielonej i czerwonej herbaty na
> swoje odchudzanie. Przeciwnie wręcz.

Czytalem, ze enzymy zawarte w zielonej herbacie pozytywnie dzialaja na
metabolizm. Natomiast czerwona herbata reguluje procesy trawienne,
ulatwiajac wyproznianie.

> A dlaczego w proszku?

Wrodzony wstret do prawdziwego mleka? Nigdy nie lubilem mleka... samego.
BTW czy kakao mozna pic na MM?

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

17. Data: 2004-01-28 14:46:08

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2004 19:46:49 +0100, misiczka <U...@w...pl>
napisał:

> [...]
> aż 51
> gr węglowodanów... Za to jest dużo białka, bo prawie 36 gr.
*****
wow! respect:) Nie spodziewalem sie, ze az tyle...

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

MM czy dozwolone ?
piwo a MM
przemiana materii
Nutella a MM