MM - serowa sprawa

11. Data: 2003-02-12 13:02:59

Temat: Re: MM - serowa sprawa
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b2djur.3vvjkoj.1@misiczka.com...

> Ja mam na myśli cały czas fazę pierwszą. Może Ty Musta mi wytłumaczysz o
co
> chodzi z tym serem ?

Dlaczego biały ser (nie mówię w ogóle o posiłku węglowodanowym teraz) nie
może być tłusty, a camembert jest w porządku? Czy to chodzi o to, ze w serze
poddanemu procesowi fermentacji coś się dzieje z tą laktozą z mleka?

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
Miłość przychodzi na palcach a wychodząc trzaska drzwiami
http://www.misiczka.com

12. Data: 2003-02-12 13:17:24

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Garkowska" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja nawet widzialam taki ser zolty - "Light" sie nazywal i mial podobno 18%
> tluszczu.

Ja widziałam żółty Light 13%, ale też nie jadłam go, jakoś nie wierzę, bo
mógłby być dobry :-)))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
http://indiansummer.blog.pl

13. Data: 2003-02-12 13:18:44

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b...@m...com, misiczka at
m...@p...onet.pl wrote on 12/2/03 13:06:

> Słuchajcie, jak to właściwie jest z tymi serami?

z serami jest tak, ze pyszne sa :-)))

> Z jednej strony - twaróg powinien być chudy (czyli około 15 % tłuszczu), a
> ten do chlebka to w ogóle 0%.

dokladnie

> To dlaczego Montignac pozwala jeść te wszystkie camemberty, które mają po
> 40% tłuszczu? I w dodatku po obiedzie?

bo jest Franzuzem a u nich to tradycyjny deser poobiedni.
a na serio to w "SZczupla bez wyrzeczen" poleca sery zolte jak najchudsze.
ja nawet widzialam taki ser zolty - "Light" sie nazywal i mial podobno 18%
tluszczu. tak stalo na opakowaniu. jeszcze nie kupilam wiec nie wiem czy to
dobre.
Camemberta czy Brie ligt nie widzialam, ale moze we Francji maja? tylko co
to za Camembert wtedy.

>Czy on gdzieś zaznaczył, że taki ser
> na deser można zjeść tylko po obiedzie "tłuszczowym", czy po węglowodanowym
> też mogę?

zaznacza, ze po tluszczowym. wiec teoretycznie wtedy % tluszczu w serze nie
gra roli wazne jest to natomiast jesli laczysz ser z chlebem czy makaronem
(ale to i tak tylko bialy)

pozdrowienia
--
*gosia*

14. Data: 2003-02-12 13:22:14

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
serze
> poddanemu procesowi fermentacji coś się dzieje z tą laktozą z mleka?

Zaczyna sie wlasnie dyskusja do ktorej probuje doprowadzic od kilku miesiecy
Teoria MM dotyczaca Insuliny - jest spojna i mocna.
zas ta czesc dotyczaca laczenia T z W jest slaba.
sam MM plącze sie najbardziej w tym miejscu - nie podaje sensownych
wyjasnien i sam sobie przeczy w przepisach nie dostosowanych do wlasnych
ogolnych twierdzen podanych kilka stron wczesniej/pozniej (niepotrzebne
skreslic).

Ja nie stosuje sie do tego od poczatku (bo w ogole to przeoczylem) i jem
wlasciwie wszystko tylko ze W ponizej 35.
kazde W z przedzialu 35-50 traktuje jako odstepstwo.

Jak wiecie rezultaty mam niezle ale to jeszcze nie dowod.

musta

15. Data: 2003-02-12 13:27:17

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b2dhq7$306e$...@n...ipartners.pl, Musta at
m...@p...onet.pl wrote on 12/2/03 14:22:

> [...]
> wyjasnien i sam sobie przeczy w przepisach nie dostosowanych do wlasnych
> ogolnych twierdzen podanych kilka stron wczesniej/pozniej (niepotrzebne

z tego co pamietam (bo ksiazke pozyczylam) to w "Sczupla bez Wyrzeczen" mowi
wyraznie, ze jesli laczymy w jednym posilku tluszcz z weglami o wysokim IG
to wtedy wlasnie ten tluszcz sie odklada i tyjemy.
czyli w I fazie dozwolonye tylko tluszcze + wegle o IG ponizej 35
a w drugiej mozna dolozyc te ze srednim IG?
--
*gosia*

16. Data: 2003-02-12 13:29:00

Od: "Magda" <m...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poniewaz jak ustalilismy w fazie I nie jemy weglowodanow powyzej 35
> a tluszczy nie mozemy laczyc tylko z weglowodanami powyzej 35
> to wniasek w fazie I mozesz sobie polaczyc wszystko ze soba.

To nie do końca tak - w posiłku węglowodanowym można łączyć dobre
węglowodany, tak żeby średnia wychodziła poniżej 35 IG. Czyli np. spagetti
al dente z sosem pomidorowym. To na pewno dotyczy fazy I.

17. Data: 2003-02-12 13:38:37

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli w I fazie dozwolonye tylko tluszcze + wegle o IG ponizej 35
> a w drugiej mozna dolozyc te ze srednim IG?

Tak wlasnie to rozumiem, jest taki wykres w "jesc aby schudnac"

18. Data: 2003-02-12 13:51:24

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli w I fazie dozwolone tylko tluszcze + wegle o IG ponizej 35
> a w drugiej mozna dolozyc te ze srednim IG?

Dokładnie. W pierwszej fazie jemy :
- węglowodany o IG do 50 bez tłuszczów
- węglowodany do 35 IG z tłuszczami

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
Zanim komuś odbierze się to co uważa on za najdroższe,
wypada najpierw pomyśleć, czy ma się coś lepszego do zaoferowania

19. Data: 2003-02-12 13:55:46

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak wiecie rezultaty mam niezle ale to jeszcze nie dowod.

Wiesz Musta, powinieneś kupić sobie książkę (o ile nie masz jeszcze ;-) "Nie
musisz liczyć kalorii..."
Tam jest fajnie wytłumaczone właśnie całe "zaplecze" diety
niskoglikemicznej. Oni- czyli autorzy - w tym ekspertka od IG o której już
wspominałam kilka razy - namawiają do jedzenia węglowodanów o niskim IG, nie
wspominają natomiast, że zabronione jest łączenie ich z tłuszczem.
Napisane jest też, że każdy powinien indywidualnie dobrać sobie próg IG poza
który nie wychodzi taki - jaki odpowiada jego organizmowi o oczekiwanym
efektom.
Tam jest postawiony nacisk większy niż u Montignaca na wypadkową posiłku.
Czyli taka nutella według nich (bez chleba ) jest ok, bo ma niskie IG, mimo
że to W+T.
(Proszę nie odbierać przykładu z nutellą jako prowokacji :-)))))

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
http://www.misiczka.com
http://indiansummer.blog.pl

20. Data: 2003-02-12 14:20:53

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tam jest postawiony nacisk większy niż u Montignaca na wypadkową posiłku.
> Czyli taka nutella według nich (bez chleba ) jest ok, bo ma niskie IG,

intuicyjnie sie z tym wszystkim zgadzam

nie zapominajmy ze kazda teoria zyje swoim zyciem. Zaczal MM ale moze dalsze
prace doprecyzowaly to podejscie.

musze to przeczytac

musta

MM
36`e" Free access to website 36`e"L41
Jak wzmocnic wlosy ?
Uwaga na diete GK
niska glukoza i niska insulina - czy ktoś wie co to?