MM, trzy pytanka..

1. Data: 2003-11-11 08:46:54

Temat: MM, trzy pytanka..
Od: "nann" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !

Probuje i probuje, ale jakos mi nie bardzo wychodzi, znczy sie waga stoi...
Trzy krotkie pytanka dotyczace MM:
1. chleb plus orzechy (chlebek pieke sama, czy moge dodac do chlebka
orzechy,ewentualnie inne ziarna )??
2. Spagetti i oliwa z oliwek ( spagetti razowe, gotowane 8-9 minut, oliwa
tloczona na zimno)
3. Co to jest inulina (nie insulina) i ew. indeks glikemiczny ??

pozdr. zmagajaca sie z Montim
nann

2. Data: 2003-11-11 10:22:06

Temat: Re: MM, trzy pytanka..
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nann" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> 3. Co to jest inulina (nie insulina) i ew. indeks glikemiczny ??

Inulina to wielocukier występujący w niektórych roślinach (np. w daliach
:-), nietrawiony przez człowieka. Jeśli jest w składzie czegoś do jedzenie
to zapewne jako nietuczący słodzik).

Indeks glikemiczny to współczynnik określający, w jakim tempie po spożyciu
danego produktu do krwi uwalniany jest cukier. Im wyższy, tym szybciej (więc
potencjalnie bardziej szkodliwie)

Natalia

3. Data: 2003-11-11 10:56:14

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Probuje i probuje, ale jakos mi nie bardzo wychodzi, znczy sie waga stoi...
Mam to samo od dwóch miesięcy, dlatego od wczoraj zaczęłam ograniczać ilość!

> 1. chleb
nie wiem

> 2. Spagetti i oliwa z oliwek ( spagetti razowe, gotowane 8-9 minut, oliwa
Rzekomo możesz.

> 3. Co to jest inulina (nie insulina) i ew. indeks glikemiczny ??
Węglowodan zaliczany raczej do błonnika, bo trawiony jedynie w 10%. Używany
jako słodzik, ma wiele zalet dla zdrowia. Zalecana dawka nie powinna
przekraczać 11 g dziennie, przy 30 g występują sensacje jelitowe.
Przypuszczalnie nie zostało obliczone IG, bo jako nieprzyswajalna nie powoduje
wzrostu cukru we krwi (ale to są WYŁąCZNIE moje przypuszczenia).
Pozdrowienia
polny konik
P.S.
Ciekawiłoby mnie Twoje dietowe cv, bo chciałabym zrozumieć, dlaczego nie chudnę
na MM., (może na priva? - wtedy wytnij CIACH z adresu)

4. Data: 2003-11-11 18:51:56

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p...@c...poczta.onet.pl"
> [...]
> przekraczać 11 g dziennie, przy 30 g występują sensacje jelitowe.
> Przypuszczalnie nie zostało obliczone IG, bo jako nieprzyswajalna nie

No za nic nie potrafię zrozumieć jak coś co przekroczy 30g na dobe i ma
"zalety dla zdrowia" powoduje sensacje jelitowe ???? jejku to laksigen
jest super prozdrowotny ;)))))

Slawek

5. Data: 2003-11-11 19:12:43

Od: Marcin Wojtynski <f...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> writes:

> [...]
>

> No za nic nie potrafię zrozumieć jak coś co przekroczy 30g na dobe i ma
> "zalety dla zdrowia" powoduje sensacje jelitowe ???? jejku to laksigen

No wiesz, spora część śmiertelnych trucizn w małych dawkach
jest stosowan jako leki...

Marcin

6. Data: 2003-11-11 21:11:59

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Wojtynski" <f...@a...net> napisał w wiadomości

> No wiesz, spora część śmiertelnych trucizn w małych dawkach
> jest stosowan jako leki...

no ale najpierw trzeba zachorowac ;) na coś co by się można potem leczyć

Slawek

7. Data: 2003-11-12 07:10:48

Od: "Musta" <(usun)mustafa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. chleb plus orzechy (chlebek pieke sama, czy moge dodac do chlebka
> orzechy,ewentualnie inne ziarna )??

odstaw na razie pieczywo - to stad wynika najwiecej problemów

> 2. Spagetti i oliwa z oliwek ( spagetti razowe, gotowane 8-9 minut, oliwa
> tloczona na zimno)

odstaw w pierwszej fazie

poczekaj ze dwa tygodnie i daj znac.
pamietaj o zelaznej konsekwencji zadnych odstepst przez ten czas.

powinno pomoc

8. Data: 2003-11-12 07:54:59

Temat: Nanniowe CV - bylo: MM, trzy pytanka
Od: "nann" <n...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@c...poczta.onet.pl <p...@W...onet.pl> napisał
(a):

> P.S.
> Ciekawiłoby mnie Twoje dietowe cv, bo chciałabym zrozumieć, dlaczego nie
chudnę

> na MM., (może na priva? - wtedy wytnij CIACH z adresu)

Moze byc tutaj...wkoncu mam sie czym chwalic :)

Kobita, lat 28
Marzec 2003.....znaczna nadwaga, werecz otylosc, nadcisnienie, poczatki astmy
problemy ze stawami i kregoslupem...
Od marca do lipca 2003 minus 17 kg. BMI z 31.53 na 26.60, zreszta gdy
startowalam w marcu, poinformowalam o tym grupe :)
Stosowana metoda....owoce, warzywa, chudy nabial i ryby, mieso raz w tygodniu.
Wszystko zalewane 2-3 litrami Pu-Ehr i zagryzane Meridia 10. Od kwietnia raz
dzennie intensywny marsz (mieszkam w gorzystej okolicy, wiec jest to 20 minut
z gorki 40 pod gore ).
Od lipca do dzisiaj waga stoi (+-2 kg)
Motniego chce potraktowac jako sposob na zycie, ale jakbym zwalila jeszcze
pare kilogramow na pewno nie zaszkodziloby :))
Poprosze o konkretny przepis co mam jesc, przez powiedzmy 2-3 tygodnie,
obiecuje sie dostosowac w 100% w nadziei na efekt..

pozdrawiam serdecznie
nann

9. Data: 2003-11-12 08:16:46

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

slawek w wiadomości news:borb3a$b6u$1@inews.gazeta.pl pisze:

> No za nic nie potrafię zrozumieć jak coś co przekroczy 30g na dobe i
> ma "zalety dla zdrowia" powoduje sensacje jelitowe ????

Jako optymalny, czyli osoba ograniczajaca spozycie bialka, powinienes takie
rzeczy rozumiec doskonale.

10. Data: 2003-11-12 08:19:16

Temat: Re: Nanniowe CV - bylo: MM, trzy pytanka
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

nann w wiadomości news:bosp0i$o26$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> Od marca do lipca 2003 minus 17 kg. BMI z 31.53 na 26.60, zreszta gdy
> startowalam w marcu, poinformowalam o tym grupe :)

Przepraszam, ze sie wtrace. Czy wyzej wspomniane dolegliwosci ustapily,
calkowicie lub czesciowo, po zrzuceniu owych 17 nadmiarowych kilogramow?

Tucząca dieta
[OT] Proszę o szybką odpowiedź!!
Do Rukasu - jednak się pomyliłem
www.goodlife2000.co.uk