MM-wahania wagi:(

1. Data: 2004-02-22 20:40:53

Temat: MM-wahania wagi:(
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

ratunku, jestem na vege MM
poczatkowo schudlam w I fazie do 48 kg (mam 175 cm wzrostu), potem przeszlam
do II fazy i przytylam 10kg:((((, teraz znowu nie zmieniajac absolutnie
diety zaczelam dosc intensywnie chudnac i waze juz 54 kg a jem jak dziki
osiol( te 4 kg to wlasciwie stracilam przez dwa tygodnie)
wedlug MM powinnam dojsc w I fazie do odpowiedniej wagi a potem przez II ja
utrzymywac a tu takie kwiatki;(
ktos ma jakies pomysly co z tym robic?

pozdrawiam
aducha

2. Data: 2004-02-22 20:51:54

Temat: Re: MM-wahania wagi:(
Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

klamliwa eulalia wrote:
> [...]
> zmieniajac absolutnie diety zaczelam dosc intensywnie chudnac i waze
> juz 54 kg a jem jak dziki osiol( te 4 kg to wlasciwie stracilam przez

A jak to sie wszystko ma do twojego cyklu miesiaczkowego?
Hafsa

3. Data: 2004-02-22 21:02:15

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@b...adresu> wrote in message

> A jak to sie wszystko ma do twojego cyklu miesiaczkowego?

znaczy wszytsko z nim (tym cyklem) w porzadku,a wlasciwie teraz powinnam
wlasnie tyc i nabierac wody...... a tu wrecz przeciwnie.....
a juz naprawde chcialabym to 54 kg utrzymac, bo albo wszystko na mnie wisi
albo sie wbic w ubranie nie moge:(

pozdrawiam
aducha

4. Data: 2004-02-22 21:40:08

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ratunku, jestem na vege MM
> poczatkowo schudlam w I fazie do 48 kg (mam 175 cm wzrostu)

Czys Ty kobieto zwariowala?
Odchudzic sie przy Twoim wzroscie do 48kg? To juz anoreksja!!
Bardzo dobrze, ze przytylas, te 10kg to w sam raz jak na Twoj
wzrost!!!!!!!!!!!!!

5. Data: 2004-02-22 22:10:52

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote in message

> Czys Ty kobieto zwariowala?
> Odchudzic sie przy Twoim wzroscie do 48kg? To juz anoreksja!!
> Bardzo dobrze, ze przytylas, te 10kg to w sam raz jak na Twoj
> wzrost!!!!!!!!!!!!!

ale ja nie chcialam:((( samo poszlo, potem sie unormowalo i bylam szczesliwa
nawet calkiem ale znow chudne;(((

pozdrawiam
aducha

6. Data: 2004-02-22 23:59:26

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c1b9di$1770$1@mamut.aster.pl...

> <a...@p...onet.pl> wrote in message

> ale ja nie chcialam:((( samo poszlo, potem sie unormowalo i bylam
szczesliwa
> nawet calkiem ale znow chudne;(((

Kłamliwa eulalio, a kiedyś zadałaś pytanie sugerujące, że chcesz schudnąć,
i to szybko: http://tinylink.com/?wGWrhbgKbk czy może źle zrozumiałam(?)
Masz wahania nie tylko w utrzymaniu stałej wagi, ale i w tym czego chcesz.
A i na p.s.w. przejawiasz sporą impulsywność. Domyślam się więc, podobnie
jak Hafsa, że mogą to być zaburzenia hormonalne.
Organizm w odpowiedzi na dietę wysokowęglowodanową próbuje przywrócić na
różne sposoby równowagę zaburzoną nadmierną produkcją insuliny.
Jednym z nich jest: zwiększona produkcja hormonów tarczycy T3 i T4 i
steroidów.
Na twoim miejscu zrobiłabym sobie badania hormonów i co jakiś czas
sprawdzałabym też poziom cukru we krwi.

Krystyna

7. Data: 2004-02-23 08:35:27

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> szczesliwa
>
> Kłamliwa eulalio, a kiedyś zadałaś pytanie sugerujące, że chcesz schudnąć,

tak,tak zadalam i schudlam w dwa miesiace 16kg przechodzac z wege na wege MM

> Masz wahania nie tylko w utrzymaniu stałej wagi, ale i w tym czego chcesz.

ooooo a to co??kozetka?

> A i na p.s.w. przejawiasz sporą impulsywność. Domyślam się więc, podobnie
> jak Hafsa, że mogą to być zaburzenia hormonalne.

ee tam, znow cos sobie bzdurzysz radosnie.............

> Organizm w odpowiedzi na dietę wysokowęglowodanową próbuje przywrócić na
> różne sposoby równowagę zaburzoną nadmierną produkcją insuliny.

to dziwna diagnoza bo odkad jestem na tej diecie moja do tej pory nadaktywna
trzustka przestala szalec i nareszcie po dlugich bojach osiagnelam niska,
ale norme glukozy we krwi.....

> Jednym z nich jest: zwiększona produkcja hormonów tarczycy T3 i T4 i
> steroidów.
> Na twoim miejscu zrobiłabym sobie badania hormonów i co jakiś czas
> sprawdzałabym też poziom cukru we krwi.

dziekuje bardzo za troske, ale takie pomysly to nawet impulsywnej klamliwej
eulali do glowy przychodza i wszystko jest w normie...

aducha

8. Data: 2004-02-23 12:22:18

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c1ce0l$207f$1@mamut.aster.pl...

> "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in message

> tak,tak zadalam i schudlam w dwa miesiace 16kg przechodzac z wege na wege
MM

No masz... a dopiero co na p.s.w. napisałaś, ze to twoja (cytuję):
"chłopina" pisała (?)
Coś już nie widzę tego postu, usunęłaś?
Ale został w cytacie Pszemola... :)))))))))
Więc bezlitośnie cytuję:
"klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> wrote in message
> to pewnie jeszcze stare posty znajda pisane przez moja chlopine z mojego
> konta ze ja sie czuje swietnie bo zaczelam jesc mieso:-)))))

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))
Nawet własnych słów się wypierasz?
----------------------------------------Koniec cytatu.

Oj, kłmamliwa eulalio, plączesz się coraz bardziej. Zacznij kontrolować co
gdzie piszesz, bo kłamstwo ma krótkie nóżki... ;)))

> ooooo a to co??kozetka?

Można pogadać i na siedząco. Skoro pytasz grupę o wahania wagi - to ja
odpowiadam, co o tym myślę. Więc o co chodzi? Czy czekasz tylko na uprzejme
pocieszenia w stylu: "nie martw się eulalko, weź się w garść, głowa do
góry... " i tym podobne pseudorady, a wszystkie inne uznajesz za atak i
domyślasz się złośliwych insynuacji?

> ee tam, znow cos sobie bzdurzysz radosnie.............

Twoja sprawa...

> to dziwna diagnoza bo odkad jestem na tej diecie moja do tej pory
nadaktywna
> trzustka przestala szalec i nareszcie po dlugich bojach osiagnelam niska,
> ale norme glukozy we krwi.....

No to cieszę się, tylko jakoś stoi to w sprzeczności z Twoją dużą huśtawką
w chudnięciu i przybieraniu na wadze. Ale to jak najbardziej też Twoja
sprawa. Nic mi do tego.

> dziekuje bardzo za troske, ale takie pomysly to nawet impulsywnej
klamliwej
> eulali do glowy przychodza i wszystko jest w normie...

No to się cieszę - jeśli tak naprawdę jest - tyle że ja już nie bardzo Ci
wierzę... i na wszystko co napiszesz - wezmę poprawkę...

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Prawda, która czyni ludzi wolnymi, to po większej części prawda,
której ludzie wolą nie słuchać. Herbert Agar

9. Data: 2004-02-23 12:42:02

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> wrote in message
>
> :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))
> Nawet własnych słów się wypierasz?
> ----------------------------------------Koniec cytatu.

ty sie dobrze czujesz, kobieto?
co ja napisalam niby i co usunelam.....
tak, moj madry maz napisal kiedys z mojego konta na grupe, forma dofciapu-
zemsty za to ze nie przygotowuje mu mieska w domu i musi robic to sobie
sam...ale co ma piernik do wiatraka
ty w ogole na moj post odpisujesz?
czy rozwijasz optymalnie swoje skrzydla do calej grupy i to w dodatku
pl.soc.wegetarianizm?

> [...]
> pocieszenia w stylu: "nie martw się eulalko, weź się w garść, głowa do
> góry... " i tym podobne pseudorady, a wszystkie inne uznajesz za atak i

na razie to ty sie bawisz tu w pseudorady i w psychologa sugerujac ze wiem
lub nie wiem czego chce....

> No to cieszę się, tylko jakoś stoi to w sprzeczności z Twoją dużą huśtawką
> w chudnięciu i przybieraniu na wadze. Ale to jak najbardziej też Twoja
> sprawa. Nic mi do tego.

no to po co odpowiadasz??
anis MM anis wege MM, to nie rozumiem........

> No to się cieszę - jeśli tak naprawdę jest - tyle że ja już nie bardzo Ci
> wierzę... i na wszystko co napiszesz - wezmę poprawkę...

wzruszajace tylko co to kogo obchodzi i jaki ma zwiazek z moim
pytaniem.......

aducha

10. Data: 2004-02-23 17:40:06

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ratunku, jestem na vege MM

Pomóc to ja Ci niestety nie pomogę, bo się nie znam za dobrze na MM, tylko
podstawy z netu i z grupy, ale chciałabym się poznać lepiej:-) I stąd moje
pytanie- gdzie można uzyskać jakieś informacje o wersji wege MM? Może jest
jakaś książka, co by łączyła tę wersję i podstawy diety MM? Jest jakaś
osobna pozycja, czy coś znajdę np. w "Jeść aby schudnąć"?
Wydaje mi się, że na MM je się sporo mięsa i ryb, no i właśnie chciałabym
się dowiedzieć, czym można to zastąpić? Kotlety sojowe by się nadały?
Nigdzie nie mogę znaleźć ich IG- może jest takie samo jak soi? wie ktoś?

pzd. Wiedzma

nalesniki sie przyklejaja:-(((
Przyprawy i kilka pytań
uslyszalem w TV...