Re: MM-wahania wagi:(

From: "Wiedźma" <w...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: MM-wahania wagi:(
Date: Mon, 23 Feb 2004 18:40:06 +0100

> ratunku, jestem na vege MM

Pomóc to ja Ci niestety nie pomogę, bo się nie znam za dobrze na MM, tylko
podstawy z netu i z grupy, ale chciałabym się poznać lepiej:-) I stąd moje
pytanie- gdzie można uzyskać jakieś informacje o wersji wege MM? Może jest
jakaś książka, co by łączyła tę wersję i podstawy diety MM? Jest jakaś
osobna pozycja, czy coś znajdę np. w "Jeść aby schudnąć"?
Wydaje mi się, że na MM je się sporo mięsa i ryb, no i właśnie chciałabym
się dowiedzieć, czym można to zastąpić? Kotlety sojowe by się nadały?
Nigdzie nie mogę znaleźć ich IG- może jest takie samo jak soi? wie ktoś?

pzd. Wiedzma