Re: MM-wahania wagi:(

Data: 2004-02-23 12:42:02
Temat: Re: MM-wahania wagi:(
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl>

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in message
news:c1cr9s$ivc$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
> wiadomości news:c1ce0l$207f$1@mamut.aster.pl...

> schudnąć,
> zrozumiałam(?)

> MM
>
> No masz... a dopiero co na p.s.w. napisałaś, ze to twoja (cytuję):
> "chłopina" pisała (?)
> Coś już nie widzę tego postu, usunęłaś?
> Ale został w cytacie Pszemola... :)))))))))
> Więc bezlitośnie cytuję:
> "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> wrote in message
>
> :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))
> Nawet własnych słów się wypierasz?
> ----------------------------------------Koniec cytatu.

ty sie dobrze czujesz, kobieto?
co ja napisalam niby i co usunelam.....
tak, moj madry maz napisal kiedys z mojego konta na grupe, forma dofciapu-
zemsty za to ze nie przygotowuje mu mieska w domu i musi robic to sobie
sam...ale co ma piernik do wiatraka
ty w ogole na moj post odpisujesz?
czy rozwijasz optymalnie swoje skrzydla do calej grupy i to w dodatku
pl.soc.wegetarianizm?

> chcesz.
> Można pogadać i na siedząco. Skoro pytasz grupę o wahania wagi - to ja
> odpowiadam, co o tym myślę. Więc o co chodzi? Czy czekasz tylko na
uprzejme
> pocieszenia w stylu: "nie martw się eulalko, weź się w garść, głowa do
> góry... " i tym podobne pseudorady, a wszystkie inne uznajesz za atak i
> domyślasz się złośliwych insynuacji?

na razie to ty sie bawisz tu w pseudorady i w psychologa sugerujac ze wiem
lub nie wiem czego chce....

> No to cieszę się, tylko jakoś stoi to w sprzeczności z Twoją dużą huśtawką
> w chudnięciu i przybieraniu na wadze. Ale to jak najbardziej też Twoja
> sprawa. Nic mi do tego.

no to po co odpowiadasz??
anis MM anis wege MM, to nie rozumiem........

> No to się cieszę - jeśli tak naprawdę jest - tyle że ja już nie bardzo Ci
> wierzę... i na wszystko co napiszesz - wezmę poprawkę...

wzruszajace tylko co to kogo obchodzi i jaki ma zwiazek z moim
pytaniem.......

aducha