MM-wahania wagi:(

11. Data: 2004-02-23 17:52:52

Temat: Re: MM-wahania wagi:(
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiedźma" <w...@t...pl> wrote in message
news:c1ddts$7mv$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

> Pomóc to ja Ci niestety nie pomogę, bo się nie znam za dobrze na MM, tylko
> podstawy z netu i z grupy, ale chciałabym się poznać lepiej:-) I stąd moje
> pytanie- gdzie można uzyskać jakieś informacje o wersji wege MM? Może jest
> jakaś książka, co by łączyła tę wersję i podstawy diety MM? Jest jakaś
> osobna pozycja, czy coś znajdę np. w "Jeść aby schudnąć"?

znajdziesz jak najbardziej, caly aneks nr 2 jest poswiecony
wegetarianizmowi, jak w sumie wiele maja wspolnego obydwie diety......

> Wydaje mi się, że na MM je się sporo mięsa i ryb, no i właśnie chciałabym
> się dowiedzieć, czym można to zastąpić? Kotlety sojowe by się nadały?
> Nigdzie nie mogę znaleźć ich IG- może jest takie samo jak soi? wie ktoś?

nie jadam prawie w ogole soi:-))))
kielki za to hektolitrami:-)
pozdrawiam
aducha

12. Data: 2004-02-23 18:59:50

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znajdziesz jak najbardziej, caly aneks nr 2 jest poswiecony
> wegetarianizmowi, jak w sumie wiele maja wspolnego obydwie diety......

aha, no to fajnie ze to nie jest oddzielna książka:-)

> nie jadam prawie w ogole soi:-))))
> kielki za to hektolitrami:-)

ja od jakiegoś czasu jadam soję, a kiełki... hmm, trochę drogie są...

pzd. Wiedzma

13. Data: 2004-02-24 06:57:26

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie jadam prawie w ogole soi:-))))
> kielki za to hektolitrami:-)

i kiełkami zastępujesz mięso i ryby? chodzi mi o ten posiłek tłuszczowy-
kiełki chyba za tłuste nie są? Nie mam w ogóle pomysłu jak miałby wyglądać
taki posilek na wege MM (bo tłustego nabiału sie na szczęście nie zaleca?),
a powinny być dwa takie w ciągu dnia, tak?
jakieś sugestie?

pzd. Wiedzma

14. Data: 2004-02-24 09:24:40

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i kiełkami zastępujesz mięso i ryby? chodzi mi o ten posiłek tłuszczowy-
> kiełki chyba za tłuste nie są?

ja jem bardzo duzo oliwy z oliwek i do salatki np. uzywam oleju z pestek
winogron i sloikami pozeram oliwki;-))

Nie mam w ogóle pomysłu jak miałby wyglądać
> taki posilek na wege MM (bo tłustego nabiału sie na szczęście nie
zaleca?),
> a powinny być dwa takie w ciągu dnia, tak?

tluszczowe??? pierwszy raz slysze......
wazne jest spozycie odpowiedniej ilosci bialka, mozna jesc jajka, nabial,
roznego rodzaju fasole, groch( a to przy okazji "dobre" weglowodany):-)
i ograniczenie spozycia cukru.........
pozdrawiam
aducha

15. Data: 2004-02-24 09:43:55

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

klamliwa eulalia wrote:

> tluszczowe??? pierwszy raz slysze......

Czytalyscie jakakolwiek ksiazke Montignaca ?
Posilki weglowodanowe i tluszczowe powinny byc spozywane (w I fazie) w
proporcji 2:1, w drugiej fazie nie ma potrzeby rozdzielania weglowodanow
i tluszczow.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

16. Data: 2004-02-24 11:54:19

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> wrote in message

> [...]
> Posilki weglowodanowe i tluszczowe powinny byc spozywane (w I fazie) w
> proporcji 2:1, w drugiej fazie nie ma potrzeby rozdzielania weglowodanow

tak, tak czytalam, i nie ma w niej nic o dwoch posilkach tluszczowych, tylko
2 dobrych weglowodanowo z odpowiednia iloscia bialka i jednym tluszczowo
bialkowym + dobre wegle?
gdzie masz problem?

pzdr
aducha

17. Data: 2004-02-24 12:01:23

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

klamliwa eulalia wrote:

> tak, tak czytalam, i nie ma w niej nic o dwoch posilkach tluszczowych,

Ale o posilkach tluszczowych 'w ogole' - i owszem...
Prawdopodobnie Cie nie zrozumialam, gdyz nieprecyzyjnie sie wyrazilas.

> gdzie masz problem?

Jedynie w tym, ze jeszcze 3 tyg do urlopu :)

Dunia

18. Data: 2004-02-24 13:27:21

Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytalyscie jakakolwiek ksiazke Montignaca ?

ja wlasnie nie, dlatego próbuje sie doradzic, jaka kupic, zeby bylo i o
podstawach, i o wege

> Posilki weglowodanowe i tluszczowe powinny byc spozywane (w I fazie) w
> proporcji 2:1, w drugiej fazie nie ma potrzeby rozdzielania weglowodanow
> i tluszczow.

w sieci znalazlam, ze powinny byc w ciagu dnia 3 posilki- jeden
"weglowodanowy": wegle o IG<50 i bialko, bez tluszczów nasyconych i z malym
udzialem innych; i dwa "tluszczowe"- czyli bialko i tluszcz z weglami o IG
nizszym niz 35 (czyli np. mieso i warzywa).
Dobrze zrozumialam czy nie? Bez ksiazki troche trudno mi sie polapac.
Jesli dobrze zrozumialam, to o ile mialabym pomysl na sniadanie wege
weglowodanowe, to juz gorzej z tym posilkiem wege "tluszczowym"- np. na
obiad. Kotlety sojowe z jajkiem i surówka z warzyw o niskim IG bylyby ok?

pzd. Wiedzma

19. Data: 2004-02-24 13:37:40

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiedzma" <w...@t...pl> wrote in message

> [...]
> udzialem innych; i dwa "tluszczowe"- czyli bialko i tluszcz z weglami o IG
> nizszym niz 35 (czyli np. mieso i warzywa).

to nie MM;-) najlepiej kup sobie ksiazke,a jak chcesz to ja ci swoja
sprezentuje jak gdzies niedaleko siebie mieszkamy:-)(na priva)
na kolacje nalezy ograniczyc spozywanie tluszczy nasyconych na rzecz np
warzyw
a najlepiej to tylko sos vinaigrette z tluszczy
albo jesc kolacje weglowodanowo-bialkowa.....
poza tym poszperaj w archiwum zwlaszcza w postach Sowy w ktorych jest
mnostwo pozytecznych informacji na ten temat........

pozdrawiam
aducha

20. Data: 2004-02-24 13:40:58

Od: "netka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedzma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> weglowodanowe, to juz gorzej z tym posilkiem wege "tluszczowym"- np. na
> obiad. Kotlety sojowe z jajkiem i surówka z warzyw o niskim IG bylyby

A ja z znalazłam, też na stronach www bo książki jeszcze mi nie
dostarczono, że
tygodniowo powinno być 21 posiłków - 14 węglowodanowych i 7 tłuszczowych
czyli dziennie 3 posiłki: 2 węglowodanowe i jeden białko-tłuszcz
(dozwolone
węglowodany o niskim ig czyli <35 - nie wiem czy to zgodne z MM). Zaś na
innej
stronie dowiedziałam się, że tym tłustym posiłkiem _ musi_ być obiad.

Zakręcona przez sprzeczne informacje ;)
netka

nalesniki sie przyklejaja:-(((
Przyprawy i kilka pytań