Re: MNIEJSZOSCI SAME SOBIE SĄ WINNE

Data: 2003-04-11 17:50:14
Temat: Re: MNIEJSZOSCI SAME SOBIE SĄ WINNE
Od: Silvio_Manuel <s...@p...onet.pl>

Użytkownik 0-D.V.(er) napisał:
> Użytkownik "Silvio_Manuel" <s...@p...onet.pl> zaprezentowałał wyłącznie
> własne opinie w wiadomości b76t37$66u$...@n...news.tpi.pl...

> to rób to, a nie demonstruj jeśli masz problem z nadwrażliwością - a ja nie chcę
się
> przyczyniać do twojej nerwicy. to wyłącznie twój problem.

A propos problemów to ktoś tutaj ma problemy w kwestii wolności
wypowiedzi oraz tolerancji. O mnie się nie martw. Dam sobie radę bez
twojej pomocy. Może inni również nie chcą aby im pomagać. W każdym razie
mają do tego prawo. Właściwe zrozumienie tego faktu jest przełomem w
międzyludzkich kontaktach i samym postrzeganiu ludzi. Ludzie są różni i
mają prawo do różnorodności oraz o decydowaniu o swoim losie (w takim
zakresie na jaki ich stać). Jeżeli obrażasz się na osobę do której
wyciągnąłeś dłoń, że sam jej od niej nie otrzymałeś to twój gest był
nieszczery. Dużo zyskasz jeśli przytemperujesz swoje poczucie własnej
ważności. Przypominasz mi kryptoegomaniaka :)

> To mi przypomina

> no chyba nie tak troszkę inaczej twierdzili, bo były inne czasy, ale widocznie też
nie
> załapałeś że cazasy się trochę zmieniły, i pojęcia również.

Czas płynie, pojęcia się zmieniają jednak ludzie są tacy sami i sens
pewnych spraw jest rzecz jasna również taki sam.

Silvio_Manuel