"MOMENT PRAWDY" - czy ktoś oglądał w czwartek ten program?

51. Data: 2010-03-28 07:37:46

Temat: Re: "MOMENT PRAWDY" - czy ktoś oglądał w czwartek ten program?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:homvjf$frj$1@inews.gazeta.pl...

> Przeczytaj, co napisalam powyzej. Ze zrozumieniem.
> I.
Powiało chłodem:-(

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

52. Data: 2010-03-28 08:03:03

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:homvjf$frj$1@inews.gazeta.pl...
> Powiało chłodem:-(

Szukales upalu? Grozi udarem. ;-)
I.

53. Data: 2010-03-28 09:21:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hon2g0$kvm$3@inews.gazeta.pl...

> Szukales upalu? Grozi udarem. ;-)
> I.
No tak...może nie upału, ale cienia...sympatii

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

54. Data: 2010-03-28 09:40:11

Temat: Re: "MOMENT PRAWDY" - czy kto? ogl?da? w czwartek ten program?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-28 11:21, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Też tak masz, że każdy Cię musi lubić?

Qra

55. Data: 2010-03-28 09:43:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-28 11:21, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Też tak masz, że każdy Cię musi lubić?

Nooo- też:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

56. Data: 2010-03-28 09:51:28

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Nooo- też:-)

No, to musimy ze soba odrobinke pochodzic. :-)
I.

57. Data: 2010-03-28 10:42:16

Od: "Chiron" <a...@e...ol> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hon8rh$d53$1@inews.gazeta.pl...

> No, to musimy ze soba odrobinke pochodzic. :-)
> I.
A dokąd mamy chodzić?

--

serdecznie pozdrawiam