Re: Ma na co zasłużył :-D

Data: 2013-05-02 02:07:35
Temat: Re: Ma na co zasłużył :-D
Od: outside <s...@g...com>

On 2 Maj, 01:36, outside <s...@g...com> wrote:
> [...]
frauen-martina-hill-of...

> Ale przecież ci tłumacze że tradycyjny model to kobieta w domu i
> rodzenie jak najwięcej i ty nic nie masz do powiedzenia czy chcesz czy
> nie chcesz, klerycy ci mówią gdzie jest twoje miejsce. Dlatego
> wstawiłem tu Chirona w tego co poklepuje i przesuwa a nawet posuwa, bo
> to gwałt na psychice, przecież razem z nimi krzyczysz że seksiści mają
> racje . To ciekawe bo wiele kobiet konserwatywnych tak sobie
> zaprzecza, czyli jakaś nawrócona lekarka mówi że kobiet miejce jest w
> domu i to niesamowite zjawisko bo ta kobieta nie widzi kim jest , tak
> bardzo chce akceptacji środowiska.

No na tym polega feminizm że to kobieta decyduje gdzie jest jej
miejsce, czy chce pracować czy siedzieć w domu czy chce być dotykana
czy sobie tego nie życzy. No z tym walczą Chironomaniacy, kobiety
miejsce jest wyznaczone w domu i nic nie masz do powiedzenia.
Tradycyjny model kobieta w rękach uprzedmiatawiających seksistów,
która ma zaklejone usta a na czułku napis mebel, na brzuch kod
kreskowy 5 ciu do reprodukcji a że przy 4 tym wyplujesz macice to
dlatego że jesteś zła nic nie warta kobieta. No o to razem z
fundamentalistami walczysz a później co źle ci być jak kobyła klepana,
maszerujesz po to by być klepacana i głupkowato chihotać/ to nie ma
nic wspólnego z kiwiko, chyba nikt jej nie poklepuje?/