Mac vs. Linksys WAG200G (WPA2 Personal nie działa)

1. Data: 2006-11-02 19:49:05

Temat: Mac vs. Linksys WAG200G (WPA2 Personal nie działa)
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Ma ktoś może doświadczenie z tym routerem? Nie chce mi się (Mac) łączyć
gdy router ustawiony jest do WPA2 Personal (AES), hasło itp. się
zgadzają (sprawdzałem kilka razy), nie idzie po prostu. OSX (10.4.8)
uroczo mówi, że "nie da się połączyć i czy spróbować ponownie" - gdzie
jest jakiś log czy coś? Próbowałem zmienić SSID sieci bo był taki sam
jak poprzedniego AP i podejrzewałem, że coś w KeyChain zostało, ale to
nie pomogło. No i skończyły mi się pomysły.

Aktualnie działa na WPA Personal TKIP i działa, ale skoro mam WPA2 to
po co używać WPA.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

2. Data: 2006-11-02 21:14:42

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):
Proponuję zabejcować Personal (AES) w occie i przyprawach,dodać po 2
dniach OSX (10.4.8), i nie pytać, co będzie, jeśli tych składników
"nie da się połączyć i czy spróbować ponownie" , bo zawsze można
coś przyrządzić jeszcze raz.

3. Data: 2006-11-02 21:17:27

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
> nie pomogło. No i skończyły mi się pomysły.
>
> Aktualnie działa na WPA Personal TKIP i działa, ale skoro mam WPA2 to

Ja bym dodal troszeczke wiecej masla i troszke dluzej dusil. SSID dorze
duszony nawet ze slabym AP dobrze smakuje o ile WiFi podane w i.

Kri Z

4. Data: 2006-11-02 21:30:07

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Konrad Kosmowski wrote:

> [...]
> KeyChain zostało, ale to nie pomogło. No i skończyły mi się pomysły.

> Aktualnie działa na WPA Personal TKIP i działa, ale skoro mam WPA2 to

Sorry NTG. ;)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

5. Data: 2006-11-02 21:32:18

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
.com...

[...]

upieram sie ze moj przepis lepszy ;)

Kri Z ;))))))))))))))

6. Data: 2006-11-03 01:50:19

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski wrote:

> Sorry NTG. ;)
===
Sądząc po odpowiedziach na twój pierwszy list - jak najbardziej TG. Tylko w
przyszłości nie używaj tylu konserwantów, to niezdrowe...

waldek
===

I medycyna jest bezsilna
Moja pampuszka