patelnia ,forma do orzeszków -pilnie :)

1. Data: 2006-11-01 12:03:18

Temat: patelnia ,forma do orzeszków -pilnie :)
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam patelni/foremki do pieczenia orzeszków .
w cenie normalnej czyli nie 100 wzwyz :-/

moze macie gdzies u siebie w sklepach ?moze mi ktos pomóc?

thx
pzdr
p.

2. Data: 2006-11-01 12:48:59

Temat: Re: patelnia ,forma do orzeszków -pilnie :)
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):
> Szukam patelni/foremki do pieczenia orzeszków .

Jeżeli masz w pobliżu targ z przybyszami zza wschodniej granicy to u
nich szukaj.
Pz. Janusz

3. Data: 2006-11-01 12:49:09

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-11-02 08:37:53

Od: "Wilma" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anatol" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

pamana napisał(a):
> Szukam patelni/foremki do pieczenia orzeszków .

widziałam kilka na allegro

wil.ma

5. Data: 2006-11-02 12:11:02

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widziałam kilka na allegro

ja tez ale cena 100 za patelnie ktorej uzyje 3 razy w roku to dla mnie
stanowczo za duzo ,a na bazarku ani ruskich ani patelni :(
p.

Grochówka bez wiatrów
ZLODZIEJE
I medycyna bezsilna..