Macie tu już tę stadną odporność?

1. Data: 2021-10-08 02:15:00

Temat: Macie tu już tę stadną odporność?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2021-10-17 01:41:10

Temat: Re: Macie tu już tę stadną odporność?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2021-10-17 13:07:29

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.10.2021 o 01:41, XL pisze:
> XL <i...@g...pl> wrote:
>> Wszyscy zakeczupowani wystąp!
>> LOL
>
> Czyli co, NIKT?
> Jednak?
> He he :>

Trudno odpowiedzieć skoro definicja "pełnego zaszczepienia" tak sie
zmienia. Na początku wiązana była z jedną dawką później z dwoma,
aktualnie z trzema i zdaje się rokowania są takie że raczej nigdy nie
osiągniemy takiego statusu. hlip hlip?

4. Data: 2021-10-18 02:07:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <C...@j...cb> wrote:

> [...]
> zmienia. Na początku wiązana była z jedną dawką później z dwoma,
> aktualnie z trzema i zdaje się rokowania są takie że raczej nigdy nie

Witaj, Trybunie. Dla mnie to było oczywiste od samego początku, że owe
kolejne ,,dawki" to ściema dla naiwnego ludu. Aż dziw, że ich (naiwnych) aż
tylu nadal jest, pomimo wrzeszczącej oczywistości tego przekretu. Ludzie
gremialnie naprawdę wierzą w te ,,dawki przypominające"... A przecież to
(stwierdzone naukowo!) jest wirus o tak szybkiej zmienności, że wszelkie
przeciw niemu (pierwsza i wszystkie kolejne teraz i w przyszłości) dawki
tej ,,szczepionki" to urągająca szlachetnej medycynie, ordynarna, musztarda
po obiedzie, nieskuteczna z racji swej musztardowości oraz niczemu
niesłużąca, prócz oczywiście dojenia kasy dla koncernów...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2021-10-19 09:29:03

Od: trybun <C...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.10.2021 o 02:07, XL pisze:

> [...]
> po obiedzie, nieskuteczna z racji swej musztardowości oraz niczemu
> niesłużąca, prócz oczywiście dojenia kasy dla koncernów...

Cześć XL.

Normalnie ręce opadają. Na dodatek wczoraj w tv widzę jakiegoś kolejnego
medialnego celebrytę, oczywiście z tytułem profesorskim (przypuszczalnie
honorowym) który straszy ludzi że jak się nie zaszczepią to pomoc
medyczna im nie będzie przysługiwać! Jednym słowem - mamy płacić ale
oczekiwać czegoś za te składki nie możemy..

6. Data: 2021-10-20 12:22:46

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> po obiedzie, nieskuteczna z racji swej musztardowości oraz niczemu
> niesłużąca, prócz oczywiście dojenia kasy dla koncernów...

Daj linka do tego naukowego stwierdzenia.
Ale do naukowego, a nie do jakiegoś portalu dla szurów i foliarzy
sponsorowanego przez twojego pracodawcę z Kremla.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2021-10-25 11:09:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> Ale do naukowego, a nie do jakiegoś portalu dla szurów i foliarzy
> sponsorowanego przez twojego pracodawcę z Kremla.

Takie naukowe stwierdzenia są w światowej LITERATURZE NAUKOWEJ I MEDYCZNEJ,
a nie w ,,linkach" dla ciemnego tłumu. Nie będę byle tłukowi cytować badań
naukowych, które są znane WSZYSTKIM wirusologom i biotechnologom, bo nie
zrozumie. Byle tłuk np. jak tylko nauczy się sylabizować, to pierwsze, co
leci przeczytać, to Biblię. Bo uważa, że znajomość alfabetu czyni go godnym
tego i wystarczająco kompetentnym. Tak samo jest z badaniami naukowymi -
byle tłuk nawet nie ma możliwości ich zrozumienia, ale będzie ich ,,żądał".
A ja - owszem, nie jestem naukowcem, ale MA MI KTO je zinterpretować i
wytłumaczyć, bo mam i wirusologów, i biotechnologów, i teologów, i lekarzy
oraz innych badaczy w bezpośrednim zasięgu. W BEZPOŚREDNIM. A oni mają
następnych, też W BEZPOŚREDNIM zasięgu... Nie mówiąc już o tym, że moja
córka od ponad 10 lat jest mocno NIEszeregowym(sic!) pracownikiem naukowym
w kluczowej polskiej firmie farmaceutycznej i uwierz, naprawdę mają tam
cynk o tym wirusie żtp. z pierwszej naukowej ręki... jak i o wszystkim innym
ze swej dziedziny.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2021-10-25 17:12:25

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2021 o 11:09, XL pisze:

> Takie naukowe stwierdzenia są w światowej LITERATURZE NAUKOWEJ I MEDYCZNEJ,

Są tajne? Światowy spisek?
Skoro są tajne, to skąd ty to wiesz?
A skoro to uznana i światowa LITERATURA NAUKOWA I MEDYCZNA, to chyba
jest dostępna?

> a nie w ,,linkach" dla ciemnego tłumu.

No to daj jakieś namiary na publikację (sam znajdę) do tej światowej
LITERATURY NAUKOWEJ.

> Nie będę byle tłukowi cytować badań
> naukowych,

Nie masz mi ich cytować. Sam przeczytam.
Ale nie wiem co, bo nie chcesz podać.

> które są znane WSZYSTKIM wirusologom i biotechnologom, bo nie
> zrozumie.

No właśnie te badania, które są znane, pokazują coś innego niż
twierdzisz. Sama możesz sprawdzić, bo są publicznie dostępne, jak na
światową LITERATURĘ NAUKOWĄ przystało.

> [...]
> byle tłuk nawet nie ma możliwości ich zrozumienia, ale będzie ich ,,żądał".

Ale że co? Mam uwierzyć ci na słowo? Jak w biblii?

> [...]
> oraz innych badaczy w bezpośrednim zasięgu. W BEZPOŚREDNIM. A oni mają
> następnych, też W BEZPOŚREDNIM zasięgu...

W takim bardziej bezpośrednim zasięgu, niż w bezpośrednim?

> Nie mówiąc już o tym, że moja
> córka od ponad 10 lat jest mocno NIEszeregowym(sic!) pracownikiem naukowym
> w kluczowej polskiej firmie farmaceutycznej i uwierz,

LOL :)

> naprawdę mają tam
> cynk

Mają cynk? Serio? A nie wyniki badań?
Jest pracownikiem naukowym, który swoją wiedzę opiera na cynkach?

Nie wierzę :):)

> o tym wirusie żtp. z pierwszej naukowej ręki...

A ta pierwsza naukowa ręka to...?
To ta bardziej bezpośrednia, niż bezpośrednia, czy jeszcze bardziej
bezpośrednia od tej bardzo bezpośredniej?

> jak i o wszystkim innym
> ze swej dziedziny.

Chyba z cynków od fryzjerki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2021-10-25 18:36:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Są tajne? Światowy spisek?

Odkąd literatura naukowa jest tajna? Twoje pytania jw. są naprawdę
powalające.

> Skoro są tajne, to skąd ty to wiesz?

I jeszcze sam sobie na swoje pytania odpowiadasz ?

> A skoro to uznana i światowa LITERATURA NAUKOWA I MEDYCZNA, to chyba
> jest dostępna?

Oczywiście.

> No to daj jakieś namiary na publikację (sam znajdę) do tej światowej
> LITERATURY NAUKOWEJ.

No to ,,sam znajdź". Nie jest to żadna tajemnica jak już wiesz, a ty pomimo
to dotąd tkwisz w niewiedzy? Taki mondrala? A idź poproś pierwszego
lepszego wirusologa. Co, nie znasz??? Ty?????? He he ?

> Nie masz mi ich cytować. Sam przeczytam.

> Ale nie wiem co, bo nie chcesz podać

Wujka Gugla masz?

> No właśnie te badania, które są znane,

Tobie.

?

> Ale że co? Mam uwierzyć ci na słowo? Jak w biblii?

Nie wiem, jaką ty ,,biblię" sylabizujesz... Ja nie znam czegoś takiego jak
,,biblia".

> W takim bardziej bezpośrednim zasięgu, niż w bezpośrednim?

Coś ci się aż pofistaszkowało z tych nerw ?

> LOL :)

No tak, to jest coś. Sporo patentów, publikacji - to tak poza pracą
zawodową. Ma łeb dziewczyna. Moja duma.

> Mają cynk? Serio? A nie wyniki badań?
> Jest pracownikiem naukowym, który swoją wiedzę opiera na cynkach?

FIRMA ma cynk. Czyli coś, czego się nie rozpowszechnia na każdym rogu, bo
tacy jak ty ciemni ludzie nie powinni tego wiedzieć.

> Nie wierzę :):)

Przeżyję, naprawdę. Nie jesteś w nawet najodleglejszej mojej grupie
docelowej do przekonania o czymkolwiek.

> A ta pierwsza naukowa ręka to...?
> To ta bardziej bezpośrednia, niż bezpośrednia, czy jeszcze bardziej
> bezpośrednia od tej bardzo bezpośredniej?

Jak wyżej.

> Chyba z cynków od fryzjerki.

Czyli jednak masz wątpliwości. Cenne. To już jakiś krok do przodu ?

PS. Bądź lepszy niż ja - dawaj link do publikacji o POWOLNEJ zmiennosci
genetycznej wirusa Sars-cov-2. Wszak twierdzisz, że takie istnieją. Pokonaj
mnie swoim linkiem ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2021-10-25 19:13:16

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2021 o 18:36, XL pisze:

> Odkąd literatura naukowa jest tajna? Twoje pytania jw. są naprawdę
> powalające.

No właśnie. W tej jawnej nic nie ma takiego, co piszesz, więc ta twoja
musi być tajna.

> I jeszcze sam sobie na swoje pytania odpowiadasz ?

Niby nie są tajne, ale są?

> Oczywiście.

No to czego się wstydzisz? Podaj namiary.

> No to ,,sam znajdź".

Pokaż mi jak się znajduje coś, czego nie ma.

> Nie jest to żadna tajemnica jak już wiesz, a ty pomimo
> to dotąd tkwisz w niewiedzy? Taki mondrala? A idź poproś pierwszego
> lepszego wirusologa. Co, nie znasz??? Ty?????? He he ?

He he.
Podasz w końcu źródło tej wiedzy?

> Wujka Gugla masz?

Mam.
Głupoty które bezmyślnie powtarzasz są tylko na szurskich portalach dla
foliarzy. Głównie finansowanych przez twoich mocodawców z Moskwy.
Te portale też nie podają źródła swojej "wiedzy". Musi być bardzo
głęboko ukryte. Ale skoro już do niego dotarłaś, to się podziel.

LOL :):)
Ależ mi to poprzednio umknęło... :):):)

> Coś ci się aż pofistaszkowało z tych nerw ?

No skąd.
Tak bardzo trzymasz w tajemnicy tę bardziej bezpośrednią wiedzę od tej
bezpośredniej, że aż mnie ciekawi ile stopni bezpośredniości trzeba
przebrnąć żeby się dowiedzieć PRAWDY :):):)
To w końcuy fryzjerka, czy teolog?

> No tak, to jest coś.

I tak ci nie wierzę :):)

> Sporo patentów, publikacji - to tak poza pracą
> zawodową. Ma łeb dziewczyna. Moja duma.

I te publikacje to z cynków?

> FIRMA ma cynk. Czyli coś, czego się nie rozpowszechnia na każdym rogu, bo
> tacy jak ty ciemni ludzie nie powinni tego wiedzieć.

Czyli jednak wiedza tajemna.
A przed chwilą pisałaś, że dostępna publicznie...
Dlaczego mnie to nie dziwi :):)

> Przeżyję, naprawdę. Nie jesteś w nawet najodleglejszej mojej grupie
> docelowej do przekonania o czymkolwiek.

W to akurat wierzę.
Twoją grupą docelową są foliarze, którzy takie brednie łykają bez
popijania i nie zadają trudnych pytań. W końcu za coś ci płacą w tej
Moskwie, a nie żebyś czas marnowała na normalnych ludzi.

> Czyli jednak masz wątpliwości. Cenne. To już jakiś krok do przodu ?

A skąd. Od początku nie miałem wątpliwości, że twoja wiedza pochodzi z
plotek u fryzjera, ewentualnie bezpośrednio od pracodawcy.

> PS. Bądź lepszy niż ja - dawaj link do publikacji o POWOLNEJ zmiennosci
> genetycznej wirusa Sars-cov-2. Wszak twierdzisz,

Zacytujesz albo dasz linka, gdzie i kiedy tak twierdziłem?

> że takie istnieją. Pokonaj
> mnie swoim linkiem ?

Jaka na razie to ty coś twierdzisz i nie potrafisz tego uzasadnić. Więc
co tu jest do pokonywania?
Ja ci po prostu nie wierzę na słowo. Powtarzasz bezmyślnie to, co gdzieś
tam usłyszałaś i tyle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Zanim znowu czepisz się księży.