Maciej Stuhr - portret psychologiczny

181. Data: 2012-11-20 23:49:23

Temat: Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No jak na dłoni podane koło Elbląga go cmokneli w łepecynę, nawet
przemówienie jego pełne pychy podane jest, nawet tak dobrzy byli że
kazali mu zwijać majdan i się wynosić z ich ziemi, ale nie, chodziło i
wszystkich wkurwało i nawet nazwisko osiłka podali. Musiał być
naprawdę wkurwiający że łeb mu na pal wbili, bo że im się chciało,
zresztą Czechów też jak podane wyprowadził z równowagi nerwowej, no
tak ma katol.

182. Data: 2012-11-21 09:06:25

Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardenal" <MW> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...

> zresztą Czechów też jak podane wyprowadził z równowagi nerwowej, no
> tak ma katol.

Z tego co napisałeś wynika, że nie jesteś tylko zwykłym żydkiem, ale żydkiem
pierdolniętym na punkcie religijnym. Nienawidzisz Polaków, nienawidzisz
katolików - ale przede wszystkim nienawidzisz prawdy.
Co więcej, twoje szaleństwo ośmiesza cię, bo piszesz bzdury i to bzdury w
formie słowotoku, strumienia świadomości, który - nawet gdybyś miał rację w
jakiejś sprawie - czyni efekt dokładnie odwrotny od zamierzonego.

Ośmieszasz siebie i swojego psychiatrę.

--
Miranda

183. Data: 2012-11-21 10:42:16

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 10:05, "Miranda Veracruz de la Hoya Cardenal" <MW> wrote:
> U ytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisa w wiadomo
cinews:09f22098-db51-4ada-9120-d10e309ad50a@ib4g2000
vbb.googlegroups.com...

> Z tego co napisa e wynika, e nie jeste tylko zwyk ym ydkiem, ale ydkiem
> pierdolni tym na punkcie religijnym. Nienawidzisz Polak w, nienawidzisz
> katolik w - ale przede wszystkim nienawidzisz prawdy.
> Co wi cej, twoje szale stwo o miesza ci , bo piszesz bzdury i to bzdury w
> formie s owotoku, strumienia wiadomo ci, kt ry - nawet gdyby mia racj w
> jakiej sprawie - czyni efekt dok adnie odwrotny od zamierzonego.

> [...]

To powyżej to wklejka z wikipedii, czyli jest dokładnie tak jak
podawałem z pamięci, czyli HISTORIA POLSKI i nie ma w tej historii
nawet pierdnięcia o Żydach, bo jeszcze urojeńcy ich w Polsce nie
będzie przez 200 lat. Nie cierpie jak mi się atakuje Historie Polski
urojeniami i ją fałszuje, bo historie pod swoje dupsko fałszują tylko
gnoje. A tu mamy gnoje które widzą nieistniejących żydów. A na lekcji
historii Wojciech nawet u konsetwatystów nie ma poważania, głupi był
jak but i dlatego tak skończył.

184. Data: 2012-11-21 12:31:44

Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Takie niezobowiązujące pytanie - czy kiedykolwiek zdarzyło ci się przeczytać
to, co "spłodziłeś" przed wysłaniem? Na przykład po to, żeby poprawić błędy?
Albo doszukaś się sensu wypowiedzi? Jakiegokolwiek związku z tematem wątku?
Jakiegoś przesłania, głębszej myśli, czegoś, co sprawiłoby, że warto ci
odpowiedzieć? Jakiegoś najmniejszego płomyczka sensu, logiki, związku
przyczynowo-skutkowego, jakiejś konkretnej wartości, informacji, czegoś choć
o milimetr mądrzejszego niż bełkot?

Wyjaśnij - ale w jednym zdaniu - nienawiść, jaką żywisz do św. Wojciecha
oraz związek jego osoby z faktem umieszczenia na Drzwiach Gnieźnieńskich
jego podobizny w trakcie opierdalania żydowskich handlarzy polskimi
niewolnikami?
Założyłeś, że jeżeli nazwiesz go bucem, chujem, durniem i kretynem, to jedna
z płaskorzeźb na D.G. zniknie, albo nagle zacznie przedstawiać Mojżesza
opierdalającego Egipcjan?

Handel żywym towarem przez stulecia był zmonopolizowany przez żydów,
(sprawdź sobie, kto sprzedawał Murzynów do Ameryki). Św. Wojciech miał
niewiele z tym wspólnego, poza tym, że próbował ukrócić ten proceder (według
legendy, oczywiście - ale legendy podawanej już w 1170 r.)

Naprawde sądzisz, że poświęcając jego osobie pięć postów, w tym cztery
akapity bluzgów - znikniesz fakty i pisemne relacje? Gdy rzeczywistość
przestaje pasować do burdelu w twojej głowie, próbujesz "zmienić"
rzeczywistość, nie ów burdel?
Od Niesiołowskiego różnisz się tylko tym, że on swą frustrację przelewa w
inteligentnych zdaniach, ty nie potrafisz nawet odpowiedzieć na temat. No i
regularnie (chyba cyklicznie) pogarsza ci się.

--
Miranda

185. Data: 2012-11-21 13:19:36

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:67961d67-44b0-4c38-80e6-4cabe3ff868f@
> [...]
> inteligentnych zdaniach, ty nie potrafisz nawet odpowiedzieć na temat. No i
> regularnie (chyba cyklicznie) pogarsza ci się.

Nie było żadnych żydów wtenczas w Polsce, masz poważne problemy z
umysłem jeśli widzisz rzeczy nieistniejące.
Co nie rozumiesz prostego tekstu z wikipedii, cierpisz na wtóry
analfabetyzm, że zabito go na terenach nieistniejących obecnie Prus i
powodem były niesnaski tego ludu z uwczesnymi Polakami.?
Taka jest faktyczna historia, ty opowiadasz mity wyzsane z palca,
które nigdy nie istniały w rzeczywistości, jedynie w urojeniu
antysemitów.
Po prostu opowiadasz urojenia, stąd wniosek że do szkoły się nie
chodziło. A w szkole gdy zmienili nam historyka, miałem pisowca
historyka i podchodził do Wojciecha również z lekceważeniem. Bo to
czysta głupota była, odesłać wojów go chroniących i na siłę nawracać i
opowiadać jaki głupi są ludzie koło Elbląga, że wierzą w dyrdymały,
których muszą się pozbyć bo on przybył i tak chce.
Nagminnie ścinano takim łby wtenczas ,bo poganie uważali pychę za
zło, trendowatego którego dotkneło nieszczęście i mu powiedzieli
grzecznie spadaj, ale nie On jedyna prawda musiał jechać z ich kulturą.

186. Data: 2012-11-21 14:18:16

Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...

>Nie było żadnych żydów wtenczas w Polsce, masz poważne problemy z
>umysłem jeśli widzisz rzeczy nieistniejące.

Skoro ich nie było, to skąd ówczesny antysemityzm?

>Co nie rozumiesz prostego tekstu z wikipedii, cierpisz na wtóry
>analfabetyzm, że zabito go na terenach nieistniejących obecnie Prus i
>powodem były niesnaski tego ludu z uwczesnymi Polakami.?

Jaki ma związek to, że zabili go Prusowie, z tym, że Żydzi handlowali
słowiańskimi niewolnikami? Którego fragmentu tekstu nie rozumiem? Gdzie
dyskutowalismy, choćby przez moment, o św Wojciechu i jego żywocie?

I ktoś, kto pisze o analfabetyźmie, nie powinien umieszczać tego wyrazu z
"uwczesnym" w jednym zdaniu - taka rada na przyszłość...

> Taka jest faktyczna historia, ty opowiadasz mity wyzsane z palca,
> które nigdy nie istniały w rzeczywistości, jedynie w urojeniu
> antysemitów.

Które mity podaję? Konkrety proszę (MSg-ID, data itp.)

> Po prostu opowiadasz urojenia, stąd wniosek że do szkoły się nie
>chodziło. A w szkole gdy zmienili nam historyka, miałem pisowca

Które urojenia i gdzie podaję? Konkrety (j.w.)

> [...]
>opowiadać jaki głupi są ludzie koło Elbląga, że wierzą w dyrdymały,
>których muszą się pozbyć bo on przybył i tak chce.

No i? Związek z wątkiem dyskusji luźno spierdolił pod stół, jak zawsze w
twoich postach. Ale skup się! Chuj z Wojciechem, Prusami i Elblągiem.
DLACZEGO NA DRZWIACH GNIEŻNIEŃSKICH umieszczono w drugiej połowie XII w. -
jako jedną z płaskorzeźb taką, na której opierdala Żydów? A nie - na
przykład - opierdalającego ufoków? Albo opierdalającego golonkę z kapusta
kiszoną? Ogarniasz pytanie, czy nadal za trudne?

> Nagminnie ścinano takim łby wtenczas ,bo poganie uważali pychę za
>zło, trendowatego którego dotkneło nieszczęście i mu powiedzieli
>grzecznie spadaj, ale nie On jedyna prawda musiał jechać z ich kulturą.

Naprawdę jesteś takim idiotą, czy tylko rżniesz głupa? Co ma św. Wojciech -
i cała idiotyczna historia, którą przytaczasz - po pierwsze z
antysemityzmem, po drugie z faktem handlowania Słowianami przez żydowskich
handlarzy? Chuj nas obchodzi św. Wojciech i stosunek do niego pojebanego
nauczyciela - Drzwi Gdańskie istnieją realnie, nie w twoim popierdolonym
łbie i przedstawiają tychże żydów karconych przez ówczesny autorytet. Odnoś
się do tego, matole, nie do swojego nauczyciela, Elbląga, czy koloru majtek
arcykapłana stojącego po lewej na obrazie Wincentego Śmiałkosia z Dulębic
Górnych.
Skąd pomysł na umieszczenie tam św. Wojciecha w trakcie opierdalania Żydów?
Dlaczego nie rąbiącego drewno albo walącego konia? No, napieraj! Tylko
spierdalaj z bełkotem o św. Wojciechu, mówimy o roku 1170 - nawet jak twój
pisowki nauczyciel nie lubił św. Wojciecha, to musiał wiedzieć, że żył
wcześniej.

--
Miranda

187. Data: 2012-11-21 14:50:50

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Nov 2012 15:18:16 +0100, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal wrote:

> Skoro ich nie było, to skąd ówczesny antysemityzm?

Dla porządku: antysemityzm to kategoria "współczesna".
Nie przykładaj jej tak automatycznie do tamtych czasów,
bo doprowadzisz do absurdów...

> [...]
> przykład - opierdalającego ufoków? Albo opierdalającego golonkę z kapusta
> kiszoną? Ogarniasz pytanie, czy nadal za trudne?

Ale co Cię tak szokuje? Co jest takiego zaskakującego w tym,
że św. Wojciech ,,opierdala" upartych nieochrzszczonych,
na dodatek "bogobójców". Czyż nie było jego misją nawracać?

> Naprawdę jesteś takim idiotą, czy tylko rżniesz głupa? Co ma św. Wojciech -
> i cała idiotyczna historia, którą przytaczasz - po pierwsze z
> antysemityzmem,

Nie z antysemityzmem tylko z religijnymi źródłami późniejszego
antysemityzmu tradycyjnego.

> Chuj nas obchodzi św. Wojciech i stosunek do niego pojebanego
> nauczyciela - Drzwi Gdańskie istnieją realnie,

Tak. I doskonale pełnią swoją funkcję -- "hagiografii" św. Wojciecha.

> i przedstawiają tychże żydów karconych przez ówczesny autorytet.

Tak.

> Skąd pomysł na umieszczenie tam św. Wojciecha w trakcie opierdalania Żydów?
> Dlaczego nie rąbiącego drewno albo walącego konia?

Czy jego misją było rąbanie, zabawianie się koniem czy ewangelizowanie?
Co Cię tak dziwi? Co jest takiego zaskakującego w tym,
że św. Wojciech ,,opierdala" upartych nieochrzszczonych,
na dodatek "bogobójców". Czyż nie było jego misją nawracać?

> No, napieraj!

Raczej nie zamierzam. Nie znam się ani na drewnie ani na koniach...

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

7th of Kislev, 5773

188. Data: 2012-11-21 15:07:01

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:eb15a2ed-79d3-4477-9ce6-b73dd10945cd@
> [...]
> spierdalaj z bełkotem o św. Wojciechu, mówimy o roku 1170 - nawet jak twój
> pisowki nauczyciel nie lubił św. Wojciecha, to musiał wiedzieć, że żył

Nie ma w historii myślenia zero- jedynkowego, tak myślą prymitywy bez
szkoły, czyli my dobrzy oni źli. Wogóle nie ma takiej rzeczywistości,
dlatego mamy taki prymitywizm- tamci zło my dobro, a jak coś nie
wyjdzie- to napewno tamci winni, rozwalimy samolot- tamci winni, bo my
zawsze dobro. Jest to fałszowanie rzeczywistości i tym samym historii.
1 . Nie było żydów , pojawili się dopiero pod koniec 12 wieku.
2.Nie było antysemityzmu, bo nie było żydów, a następnie jak byli, to
normalnie jak każdy mongoł traktowani.
3.Antysemityzm rodzi się z 19 wieku, powód - rosja carska chce
pokłócić i pokrzyżować szyki powstańcą. Podpusza zero-jedynkowców na
żydów, jeden z powodów upadku powstania.
4. To antysemici piszą urojoną historię, która nie jest historią
polski, tylko urojeniami, przed zaborami nie było w Polsce
antysemityzmu, ani Żydów do końca dwunastego wieku.
5. Historia znana każdemu kto ma normalnie pod kopułą, wykazała 67
pogromów przeprowadzanych przez podpuszczonych prymitywów w polsce
przeciwko żydom.

189. Data: 2012-11-21 16:28:07

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 16:07, Andromeda <r...@g...com> wrote:

> [...]
> 5. Historia znana każdemu kto ma normalnie pod kopułą, wykazała 67
> pogromów przeprowadzanych przez podpuszczonych prymitywów w polsce

Na zachodzie oczywiście są pogromy żydów, bo kościół nienawidzi po
prostu wszystkich w około, czy kobiety, czy żydów, czy protestantów,
czy myślicieli, czy pogan, czy kalwinów, jak też koty, psy i inne
zwierzęta i tak dochodzi do największego ludobójstwa w dziejach
ludzkości i tym samym żydzi tym bardzie napływają do Polski.
A dlatego że polacy nigdy nie słuchali kościoła, biskup swoje, polak
swoje.
Polak ma w sobie tą słowiańskość, jest dumny i nigdy żaden biskup nie
będzie nim pomiatał, czy też miałby żyć pod jego dyktando, tak zresztą
jest do tej pory, biskup- seks grzechem, polak, patrzy z podziwem na
odlatującego w przestworza biskupa i za chwilę idzie robić seks, bo
czuje że to jest normalne.
Tak więc nie było w polsce pogromów jak na zachodzie, bo polak nie
słucha kościoła.
Zmienia się to w epoce saskiej, mamy mity że szlachta pochodzi od
wspaniałego plemiona i szlachta nawet ubiera się po obcemu, mówi po
obcemu, bo oni są mitologicznie lepsi i rodzi się rasizm, ale do
polskiego chłopstwa, a wywyższanie do wszystkich innych. Nacjonalizm
dopiero na zachodzie zrodzi antysemityzm, czyli rodzą się one w 19
wieku i dopiero mamy antysemityzm.
A te mity o dzwiach, niewolnictwie, że żydzi zażynają dzieci w
ofierze, to wymysł kościelnej obsesji nienawiści, tym samym kapłani
doprowadzili do np; Jedwabnego, podpuszczając że jak dzieci zagineły
to żydzi składają w ofierze te dzieci i chłopi spalili żydów w
stodole, bo tu już prymitywne myślenie posłuchało.

190. Data: 2012-11-21 17:17:23

Od: RedLite <y...@b...von.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-21 17:28, Andromeda pisze:

> [...]

Przepraszam, czy na sali jest lekarz?
Najlepiej ostatniego kontaktu.

--