Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny

Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.pregierz
Date: Wed, 21 Nov 2012 08:28:07 -0800 (PST)
<s...@s...org> <k855q8$ub3$1@mx1.internetia.pl>
<50a62013$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...pl> <k8giiq$7t9$1@adenine.netfront.net>
<7...@p...googlegroups.com>
<0...@i...googlegroups.com>
<50ac9960$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@a...googlegroups.com>
<50acc9af$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@f...googlegroups.com>
<50ace2a0$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@p...googlegroups.com>
Subject: Re: Maciej Stuhr - portret psychologiczny
From: Andromeda <r...@g...com>

On 21 Lis, 16:07, Andromeda <r...@g...com> wrote:
> [...]
wiadomościnews:eb15a2ed-79d3-4477-9ce6-b73dd10945cd@
f17g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]
> normalnie jak każdy mongoł traktowani.
> 3.Antysemityzm rodzi się z 19 wieku, powód - rosja carska chce
> pokłócić i pokrzyżować szyki powstańcą. Podpusza zero-jedynkowców na
> żydów, jeden z powodów upadku powstania.
> 4. To antysemici piszą urojoną historię, która nie jest historią
> polski, tylko urojeniami, przed zaborami nie było w Polsce
> antysemityzmu, ani Żydów do końca dwunastego wieku.
> 5. Historia znana każdemu kto ma normalnie pod kopułą, wykazała 67
> pogromów przeprowadzanych przez podpuszczonych prymitywów w polsce

Na zachodzie oczywiście są pogromy żydów, bo kościół nienawidzi po
prostu wszystkich w około, czy kobiety, czy żydów, czy protestantów,
czy myślicieli, czy pogan, czy kalwinów, jak też koty, psy i inne
zwierzęta i tak dochodzi do największego ludobójstwa w dziejach
ludzkości i tym samym żydzi tym bardzie napływają do Polski.
A dlatego że polacy nigdy nie słuchali kościoła, biskup swoje, polak
swoje.
Polak ma w sobie tą słowiańskość, jest dumny i nigdy żaden biskup nie
będzie nim pomiatał, czy też miałby żyć pod jego dyktando, tak zresztą
jest do tej pory, biskup- seks grzechem, polak, patrzy z podziwem na
odlatującego w przestworza biskupa i za chwilę idzie robić seks, bo
czuje że to jest normalne.
Tak więc nie było w polsce pogromów jak na zachodzie, bo polak nie
słucha kościoła.
Zmienia się to w epoce saskiej, mamy mity że szlachta pochodzi od
wspaniałego plemiona i szlachta nawet ubiera się po obcemu, mówi po
obcemu, bo oni są mitologicznie lepsi i rodzi się rasizm, ale do
polskiego chłopstwa, a wywyższanie do wszystkich innych. Nacjonalizm
dopiero na zachodzie zrodzi antysemityzm, czyli rodzą się one w 19
wieku i dopiero mamy antysemityzm.
A te mity o dzwiach, niewolnictwie, że żydzi zażynają dzieci w
ofierze, to wymysł kościelnej obsesji nienawiści, tym samym kapłani
doprowadzili do np; Jedwabnego, podpuszczając że jak dzieci zagineły
to żydzi składają w ofierze te dzieci i chłopi spalili żydów w
stodole, bo tu już prymitywne myślenie posłuchało.