Re: Mail sprzed chwili.

From: vonBraun <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mail sprzed chwili.
Date: Tue, 20 Apr 2010 19:51:12 +0200

medea wrote:

> Bo przyzwyczajona do takiego podawania dań - w postaci papki. Sama też
> niczego nie musiała i nie musi gryźć.

> A to? Zacytuję:
>
> "obowiązku wobec ojczyzny i moje poglądy, właściwie wykształcone przez Was
> tak a nie inaczej i całe szczęście"
>
> To świadczy o samodzielności i niezależności poglądów?

> Umiejętność czytania ze zrozumieniem nazywasz wszawością?
> Zarzuć ją wszystkim tym, którzy podobnie zrozumieli ten mail Twojej córki.
>
> Ewa
Mnie również zaniepokoił ten fragment - córki nie znam, MOŻE chce
zrobić matce przyjemność dorzucając informację sugerującą, że "całe
szczęście" i "jedyniesłuszne" poglądy zawdzięcza rodzicom.

Moje (dorosłe) dzieci jak mają taką fanaberię to zadbają czasem o mój
stan psychiczny jako że bardziej są zrównoważone ode mnie ;-), choć może
nie aż tak "subsmisyjnie".

Jednak w pierwszym czytaniu -tym "intuicyjnym" bez wysilania się na
obiektywizm nie odebrałem tego dobrze.

pozdrawiam
vonBraun