Majonez

31. Data: 2016-12-17 20:15:32

Temat: Re: Majonez
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-17 o 16:26, Ikselka pisze:

> Twoja mamusia pracowała na oleju erukowym - teraz uprawia się bezerukowe
> odmiany rzepaku.

Możliwe.

--
animka

32. Data: 2016-12-17 20:39:34

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-17 o 16:30, Ikselka pisze:

> Ocet? - dla smaku oraz jako tzw. faza wodna, NIEZBĘDNA dla powstania i
> utrzymania się emulsji tłuszczowej. Nie da się zrobić emulsji tłuszczowej
> bez fazy wodnej.
Ja robiłam bez octu.
Czasami dodawalam musztardy. Aha: jeszcze żółtko ugotowane trzeba dodać.

Podaję Ci linka do tej mojej nowej śmiesznej łopatki, Na zaokrągleniu
jest trochę wyostrzona.
Do czego ją używać?
https://megawrzuta.pl/download/dec25510d9c75869d1dd1
c8ccc79576c.html
> Wywal to ścierwo informacyjne. Odhacz. Po co ma się za Toba ciągać ten ogon?
>
> Wielu ma gorsze tutaj.
Ma gorsze, ale nie takie. Tę informację (że używasz avasta) można
wyłączyć i raczej wszyscy to robią.

--
animka

33. Data: 2016-12-17 20:49:08

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-17 o 18:39, FEniks pisze:

> Napisz do producenta. ;)
Nic by to nie dało :-( :-D

> A serio - kiedyś olej rzepakowy to był śmierdzący syf. Obecnie to
> jeden z najzdrowszych olejów (po genetycznej modyfikacji rzepaku, he he).

Dlatego nigdy nie mam w domu oleju rzepakowego, bo do tej pory czuję
jego zapach. Dziwne to, ale prawdziwe.

--
animka

34. Data: 2016-12-17 20:51:54

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-17 o 19:44, Ikselka pisze:

> Nie wiem, co kupujesz, ale Kujawski jest super. Jeśli uważasz, że
> słonecznikowy lepszy, bo nie śmierdzi, to:
> http://potreningu.pl/articles/2260/dlaczego-warto-zr
ezygnowac-z-oleju-slonecznikowego

Niech sobie rezygnuje i nie agituje ten co to napisał. Nawet tego nie
przeczytałam.

--
animka

35. Data: 2016-12-17 20:56:56

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, co kupujesz, ale Kujawski jest super.

Nie wiem jak u Ciebie z węchem, ale Kujawski też śmierdzi.

Jeśli uważasz, że
> słonecznikowy lepszy, bo nie śmierdzi, to:
> http://potreningu.pl/articles/2260/dlaczego-warto-zr
ezygnowac-z-oleju-slonecznikowego

Jak bym czytał i wierzył w to wszystko, to oddychanie nie byłoby wskazane,
a co dopiero spożycie czegokolwiek.

36. Data: 2016-12-17 22:47:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Ja robiłam bez octu.
> Czasami dodawalam musztardy. Aha: jeszcze żółtko ugotowane trzeba dodać.

To nie jest majonez, tylko jakaś rzadka olejowa pasta jajeczna.

> Podaję Ci linka do tej mojej nowej śmiesznej łopatki, Na zaokrągleniu
> [...]

To jest nożyk/łopatka do masła - nabierasz tym z maselniczki masło (albo
smalczyk z kamionki) i smarujesz kromkę chleba :-))

--
XL

37. Data: 2016-12-17 22:49:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> Nie wiem jak u Ciebie z węchem, ale Kujawski też śmierdzi.

Dla mnie śmierdzi oliwa. Ale i tak ją lubię. Oleju używam tylko
rzepakowego.

--
XL

38. Data: 2016-12-17 22:59:29

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-17 o 22:49, Ikselka pisze:

> Dla mnie śmierdzi oliwa. Ale i tak ją lubię. Oleju używam tylko
> rzepakowego.

A którego konkretnie?
Tego z chytrze ukrytą opcją rafinacji?
http://www.kujawski.pl/OlejKujawski.aspx

39. Data: 2016-12-17 23:07:15

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-17 o 22:47, Ikselka pisze:
> [...]
>
> To jest nożyk/łopatka do masła - nabierasz tym z maselniczki masło (albo
> smalczyk z kamionki) i smarujesz kromkę chleba :-))

Hahaha. A to fajnie :-) W życiu bym nie skojarzyła.
Zobaczę później jak się smaruje takim nożykiem chleb.
Dzięki :

--
animka

40. Data: 2016-12-17 23:39:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> A którego konkretnie?
> Tego z chytrze ukrytą opcją rafinacji?
> http://www.kujawski.pl/OlejKujawski.aspx

Nie widzę, aby rafinacja była ukryta - jest o niej napisane wprost.
Jak chcę nierafinowany, to jem lniany, tłoczony na zimno:
http://lenvitol.pl/
Też z rośliny rodzimej w naszym regionie geograficznym.
Powinno się spożywać takie właśnie produkty - zgodne z ekosystemem strefy
geograficznej, w jakiej się ukształtowała populacja, do której się
genetycznie należy.

--
XL

Młynek do zboża
Watch tv shows online free | Free episodes online
Wkładka dystsnsowa Zelmer do maszynki
Skarzy sie ze mu w PRL-bisie pomidory nie smakuja
Facet skarzy sie ze w PRL-bisie pomidory mu nie smakuja